FANDOM

Následující události se odehrály v 22 PřBY.

Tento rok byl znám jako 13. rok po Velké resynchronizaci, rok 978 po Ruusanské reformaci a rok 3 631 po podpisu Coruscantské smlouvy.

UdálostiEditovat

  • 13:3:3—Elegant Wake, dopravní linka společnosti Romodi Interstellar, vezoucí symyrthské uprchlíky, odlétá z Coruscantu.
  • 13:3:6—Nejvyšší kancléř Palpatine na hlavních kanálech HoloNetu oznamuje 5:16 jako datum hlasování o Zákonu o vytvoření ozbrojených sil. Beolar Bribbs se stává prezidentem Sullustanské rady and výkonným ředitelem SoroSuub Corporation - společnosti, která později během Občanské války bude jedním z kruciálních podpovatelů Aliance rebelů
  • 13:3:7—Tříhodinová bitka mezi houkskými and weequayskými imigranty ve Východním doku na Coruscantu zanechává 15 mrtvých a 45 zraněných.
  • 13:3:13—Na protest proti Zákonu o vytvoření ozbrojených sil, senátor Garm Bel Iblis oznamuje, že Corellia uzavře hranice a zdrží se hlasování. Zemětřesení s epicentrem v horách 45 kilometrů západně od Calius Saj Leeloo devastuje největší metropoli na planetě Berchest.
  • 13:3:14—Corellia uzavírá hranice.
  • 13:3:18—V područí Hnutí pro pomoc uprchlíkům je vytvořena Koalice pro reintegraci uprchlíků, která si klade za cíl projednat dostupná řešení pro přesun uprchlíků odsunutých kvůli Separatistické krizi.
  • 13:3:20—Senátor Horox Ryyder končí svou politickou kariéru na neformálním setkání přátel a kolegů v rodinném sídle na Gravlex Med.
  • 13:3:21—Na podmět Mistra Jedi Oppo Rancisise a jeho skupiny caamasských a alderaanských mírových delegátů začínají mírová jednání mezi Kashyyykem a Trandoshou v trandoshanském městě Hssskhor mezi kashyyyckým senátorem Yaruou a trandoshanským Nejvyšším mluvčím Hadocrasskem.
  • 13:3:28—V očekávání budoucích vyjednávání se Separatisty, Nejvyšší kancléř Sheev Palpatine odhaluje členy nově založeného Výboru loajalistů: senátory Baila Organu z Alderaan, Orn Free Taa z Rylothu, Akse Moea z Malastaru, Darsana z Glee Anselmu, Ister Paddie z Sermerie, Padmé Amidalu z Naboo, Roneta Coorra z Isena, Lexi Dio z Uyteru, a Havriso Looruya z Yir Tangee, po boku se zastupujícím senátorem Zo Howlerem z Gravlex Med.
  • 13:4:4—Senátor Aks Moe je zavražděn na Aargau. Mírová jednání mezi Kashyyykem a Trandoshou se rozpadají poté, co kashyyyčtí delegáti zjišťují, že trandoshanské snahy o získání reprezentace v Galaktickém senátu požívají podporu Obchodní federace. Sektor Lahara vystupuje z Galaktické republiky.
  • 13:4:10—Dvacet studentů ze sociologické prohlídkové skupiny Coruscantské univerzity se pokouší infiltrovat Chrám Jediů a dostávají se do druhé vstupní haly dřív, než je Jediové stačí zajistit.
  • 13:4:11—Dugští aktivisté dožadující se konce granské vlády nad Malastarem narušují pohřební ceremoniál senátora Akse Moea. Vedení společnosti Republic Sienar Systems oznamuje schválení a zavedení dvojitého iontového motoru od Sienar Advanced Systems.
  • 13:4:18—Během jednání Galaktického senátu senátor Esu Rotsino z Abrion Major vydává Články od odtržení, jimiž sektor Abrion oficiálně vystupuje z Galaktické republiky, a které nutí senát přediskutovat schválení nouzových dotačních balíčků pro sektory setrvávající v Republice a podílející na produkci jídla.
  • 13:4:24—Galaktický senát a Justiční oddělení schvalují zákon, který rozšiřuje omezení na distribuci a provoz maskovacích zařízení a s nimi spojených technologií, udílí přísné exportní sazby na součásti maskovacích zařízení, jako třeba krystaly stygia těžené v Dreightonské mlhovině, ve snaze znemožnit nevhodným majitelům získat taková zařízení a ve snaze pomoci zachovat ubývající maskovací zdroje nalezené na Aetenu II.

VýskytEditovat