Czech Star Wars Wiki
Advertisement

"Budoucnost skýtá mnoho cest - volte moudře."
―Ponaučení[zdroj]

"Assassin" je sedmá epizoda 3. série seriálu Star Wars: Klonové války. Epizoda chronologicky zapadá před 2. epizodu 3. série, "ARC Troopers".

Oficiální popis[]

Anglicky[]

"Tasked to protect Senator Padmé Amidala during a political mission to Alderaan, Padawan Ahsoka Tano is plagued by recurring visions of the recently-deceased bounty hunter, Aurra Sing. Unable to clear her mind, Ahsoka worries that the stress of conflict is finally getting to her until her visions indeed prove prophetic. Padmé narrowly avoids death when Aurra Sing attempts to assassinate her. Together, Padmé and Ahsoka trap the hunter, and Ahsoka discovers the true villain behind the plot to kill Padmé: the incarcerated gangster, Ziro the Hutt."

Česky[]

"Když je Ahsoka přidělena k diplomatické misi její přítelkyně Padmé, začíná mít vize o Aurře Sing, kterou viděla zemřít. Ahsoka si není jistá, zda může věřit svým instinktům, dokud se vize nezačnou stávat skutečností. Hrdinky proto musí spolupracovat, aby zabránily atentátu a zjistily, kdo si námezdní lovkyni najal." [1]

Úvodní popis[]

"Zločinci dopadeni! Mistr Jedi Plo Koon a padawanka Ahsoka Tano úspěšně překazili pokus o atentát na Mace Windua. Během operace byla zabita nájemná lovkyně Aurra Sing. Od té doby se mladá Ahsoka zlepšila ve způsobech Síly.

Nyní, po mnoha nervy drásajících dobrodružstvích po boku svého mistra, se oba Jediové vrací na Coruscant, aby jim byla přidělena další mise..."

Dabing[]

Obsazení

Postava Angličtina Čeština [2]
Anakin Skywalker Matt Lanter Bohumil Švarc ml.
Ahsoka Tano Ashley Eckstein Sára Nygrýnová
Padmé Amidala Catherine Taber Jitka Moučková
Gregar Typho James Mathis III Martin Kubačák
Yoda Tom Kane Bohuslav Kalva
Vypravěč Tom Kane Zbyšek Horák
Bail Organa Phil LaMarr Jiří Ployhar
Ziro Desilijic Tiure Corey Burton
/
Aurra Sing Jaime King Irena Máchová
Obi-Wan Kenobi James Arnold Taylor Václav Rašilov
Plo Koon James Arnold Taylor Petr Pospíchal
Mace Windu Terrence Carson Pavel Rímský
Jocasta Nu Flo Di Re Zuzana Mixová
V jiných jazycích
Advertisement