FANDOM

Benthic s přezdívkou "Dvě trubky" byl tognathský žoldák a pilot. Svou přezdívku získal podle dýchacího zařízení, které museli Tognathové používat v kyslíkových atmosférách a sdílel ji se svým sourozencem Edriem. Byl členem Saw Gerrerovy militantní skupiny Partyzánů.

ŽivotopisEditovat

Benthicův domovský svět Yar Togna byl dobit a okupován Impériem, proto z něj oba sourozenci uprchli. V touze po pomstě a boji proti Impériu se spojili s Partyzány vedenými Sawem Gerrerou.

Povstání na JedhaEditovat

Když na měsíci Jedha přistál imperiální zběh Bodhi Rook, který hledal Sawa Gerreru, přivedl ho Moroff (jeden z Partyzánů) nejdříve k Benticovi. Ten poté rozhodl, že imperiálního pilota se zakrytýma očima přivedou do Gerrerovy skrýše v Caderských katakombách.

Benthic

Benthic

Benthic vedl přepadovou skupinu, která nachystala léčku na imperiální transport kyberových krystalů ve Svatém městě. Když Partyzáni zaútočili na imperiální tank a doprovodnou pěchotu, byli do přestřelky zataženi i alianční agenti Jyn Erso a Cassian Andor. Ti v sebeobraně zabili jednoho z Partyzánů, proto je Benthicovi kumpáni zajali a dopravili do katakomb.

Brzy poté nařídil imperiální ředitel Orson Krennic test superlaseru první Hvězdy smrti a Svaté město bylo jedinným výstřelem zničeno. Benthic spolu s několika dalšími Partyzány dokázazi včas uniknout ze své základny a opustit Jedhu.

Ze zákulisíEditovat

Benthic je postava vytvořená pro film Rogue One: Star Wars Story. Poprvé byla odhalena na akci San Diego Comic-Con International v červenci 2016.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat