FANDOM

Caysin Bog byl mohutný humanoid, který utrpěl vážná zranění během povstání na měsíci Jedha. Po zásahu Cornelia Evazana se z něj stal bezhlavý kyborg. Společně se svým milencem Tamem Poslou se živil se jako žoldák.

ŽivotopisEditovat

Caysin Bog byl humanoid - snad člověk nebo příslušník lidem blízkého druhu - který pocházel z některé planety s vysokou gravitací. Během povstání na měsíci Jedha se připletl do jedné z bitev Partyzánů s imperiálními stormtroopery, a byl těžce raněn, prakticky roztrhán na kusy. Zvá zranění přežil díky práci chirurga Cornelia Evazana, který vystupoval pod přezdívkou Roofoo. Z Caysinova těla zbyl pouze hrudník a část břicha, zbytek Evazan nahradil kybernetickými náhradami. Podruhé se Caysin připletl do boje Partyzánů při přepadení imperiálního transportu, kterého se zúčastnili i povstalečtí agenti Cassian Andor a Jyn Erso.

život žoldákaEditovat

Tam Posla Caysin Bog Skako Minor

Tam Posla a Caysin Bog na Skako Minor

Bog dokázal z měsíce Jedha uniknout dřív, než bylo Svaté město zničeno výstřelem z první Hvězdy smrti. Kvůli svému postižení se seznámil s milvayneským strážcem zákona Tamem Poslou, který byl posednut dopadením zločineckého chirurga Evazana. Bog a Posla se spolu velmi sblížili a na veřejnosti vystupovali jako pár.

Oba se spolu s dalšími žoldáky nechali najmout zločineckým syndikátem Son-tuul Pride, aby na planetě Skako Minor pátrali po bývalém vůdci Techno unie Watu Tamborovi. Přestože tam žoldácký tým vedený doktorkou Aphrou padl do imperiální léčky, dokázali z pasti uniknout.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat