Darth Reave byl devaronianský příslušník Řádu jednoho Sitha, jeden z mnoha sithských lordů, kteří sloužili Darth Kraytovi. Během Druhé imperiální občanské války byl pověřen dozorem nad imperiální základnou na Had Abbadonu.

Životopis[editovat | editovat zdroj]

Darth Reave vs rakghoulové

Darth Reave byl přítomen na základně Had Abbadonu roku 137 PBY v době, kdy na ni zaútočil Cade Skywalker se svými společníky. Přestože cítil přítomnost osob používajících Sílu, byli on a jeho jednotka stormtrooperů zaskočeni vpádem Skywalkera, Imperiální rytířky Azlyn Rae a rytířky Jedi Celeste Morne. Celeste pomocí svého sithského talismanu proměnila imperiální vojáky na rakghouly a poštvala je proti Reavovi. Ten byl překvapen, že na něj zaútočila osoba používající sithskou magii a neokázal se ubránit pokousání od přeměněných bestií. Proto z bojiště uprchl a odletěl na Coruscant, aby o incidentu podal zprávu Darth Kraytovi.

Poté, co ho císař vyslechl, se nakažený Reave proměnil na rakghoula a napadl ho. Zastavil ho však Darth Stryfe, který ho setnul svým světelným mečem.

Výskyt[editovat | editovat zdroj]

Zdroje[editovat | editovat zdroj]