Czech Star Wars Wiki
Advertisement
Czech Star Wars Wiki

Darth Vader 13: Vader sestřelen II je 2. díl komiksové minisérie Star Wars: Vader sestřelen, která je součástí komiksových sérií Star Wars: Darth Vader (Marvel) a Star Wars (Marvel 2015). V češtině byl vydán jako součást Star Wars Magazínu, číslo 3/2017.

Úvod[]

V galaxii panuje neklid. Sithský lord Darth Vader zjistil, že povstaleckým pilotem zodpovědným za zničení Hvězdy smrti byl Luke Skywalker. Díky ilegálním kontaktům své tajné spojenkyně doktorky Aphry se Vader dozvěděl, kde by mohl Luka najít: v bývalém chrámu Jediů na planetě Vrogas Vas.

Zdá se však, že na planetě se nachází také povstalecká základna. Vader osobně vyřadí z boje celé dvě eskadry X-wingů a potom se utká s posledním povstaleckým pilotem - svým synem. Luke netuší, že Vader je jeho otec, a záměrně narazí svým X-wingem do Vaderovy stíhačky TIE. Oba přežijí, ale zřítí se mezi ruiny na povrchu planety.

Povstalci Vadera obklíčí, protože vědí, že mají první a dost možná poslední příležitost skoncovat s ním jednou provždy...

Obsah[]

Vader je v obklíčení povstaleckými vojáky, ale necítí se ohrožen. Pomocí Síly odjistí vojákům granáty zavěšené na výstroji  a palbu tanků odrazí zpět světelným mečem. Většina pozemního vojska je rychle zlikvidována. Princezna Leia vysílá za Vaderem další  eskadru spídrů, zatímco Han Solo je rozzlobený, že se více nesoustředí na záchranu Luka a rozhodne se po něm pátrat sám.

Luke omráčen 0-0-0

K planetě se blíží také doktorka Aphra se dvěma vražednými droidy, aby našla Vadera dřív, než se "zachrání sám" a vyhnula se podezření, že Sitha na Vrogas Vas poslala do pasti. Zatímco Vader ničí další povstalecké jednotky, vypátrá Aphra Luka Skywalkera s jeho R2-D2 uprostřed rozvalin jediského chrámu. Obává se přímého střetu s někým, kdo porazil Bobu Fetta a vymyslí lest - přebarví vražedného protokolárního droida 0-0-0 zlatou barvou, aby připomínal C-3PO. Skywalker se skutečně nechá oklamat a 0-0-0 ho omráčí elektrickým výbojem.

Výskyt[]

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Události

Lokace

  • Vrogas Vas
    • Chrám Jediů (Vrogas Vas)
    • Vrogas Vas refueling base

Inteligentní druhy

Technika

Zbraně a technologie

Ostatní

Zdroje[]