Czech Star Wars Wiki
Advertisement
Czech Star Wars Wiki

Dulac bylo krycí jméno yuuzhanvongského agenta, maskovaného pomocí ooglitha za člověka, na planetě Artorias.

Dulacova lidská podoba.

Jeho první akcí bylo odlákání technika z komunikačního centra nabídkou, že za něho spraví nefungující interlink. Poté co ho zprovoznil, přijal o samotě varovnou zprávu z průzkumné lodi Pythea. Posádka lodi se snažila varovat Artorias, že se k nim blíží yuuzhanvongská flotila. Dulac přijetí zprávy zamlčel a tak zůstala planeta nechráněna.

Jaicen a Jaina Solo zneškodňují Dulaca.

Jako blízký přítel a poradce krále Caleda Galfridiana se naoko zapojil do bitvy o Artorias, kde se nechal zajmout Vongy a odvléct do mučících kobek. Odtud ho "osvobodili" bojovníci odporu a přivedli do tajného Artorijského útočiště, podmořského úkrytu hnutí odporu. Tam zjistil, že král Caled je stále naživu. Počkal, až budou spolu o samotě a pak ho napadl. Než do souboje stihli zasáhnout Finn Galfridian a Jaina a Jacen Solo, kteří se o Dulacovu přestrojení dozvěděli na měsíci Nar Shaddaa, použil Dulac plaeryin bol. Byl to tvor schopný plivat jed, který měl Dulac implantovaný v očním důlku místo oka. Tím zasáhl krále Caleda do tváře. Jediové poté Dulaca zneškodnili, ale Caled na účinky jedu po pár dnech zemřel.

Výskyt[]

V jiných jazycích