Czech Star Wars Wiki
Advertisement
Czech Star Wars Wiki

Kanjiklub byla zločinecká organizace, která půsovila na Vnějším okraji galaxie v období asi 30 let po bitvě o Yavin.

Historie[]

Původ[]

Kanjiklub pochází z planety Nar Kanji, huttského koloniálního světa rozvráceného válkou huttských kartelů. V dobách dlouhé poroby vyvinuli kolonisté styl boje, který zahrnoval impronizované zbraně pro boj zblízka i na dálku. Lidští kolonisté Nar Kanji poté svrhli své huttské pány a od základu změnili své životy. Novodobí členové Kanjiklubu těžili z důmyslu, díky kterému jejich předkové přežili a vyzbrojovali se porůtnu poslepovanými pancíři, ručně sestavenými puškami a hrozivými noži a kyji.

Kanjiklub připomínal sebranku pouličních rváčů a po zuby ozbrojených hrdlořezů, kteří fušovali do vyděračství, pirátství a krádeží vesmírných lodí. Podstatou gangu bylo neustálé soupeření o moc a vládu. Podle tradice mohl být vůdce kdykoliv vyzván svými podřízenými na souboj.

Setkání se Solem[]

V roce 34 PBY byl ovládal Kanjiklub neformální vůdce Tasu Leech se svými pobočníky jménem Delphi Kloda a Razoo Qui-Fee. Známý pašerák Han Solo dlužil gangu značnou částku kreditů, a Tasu Leech se rozhodl dostat kredity od Sola zpět násilím. Kanjiové pronikli na Solovu loď Eravana zároveň s členy Guavianského gangu smrti, kterým Solo také dlužil.  Hanovo vyjednávání s oběma skupinami bylo přerušeno útokem zuřivých rathtarů, které omylem vypustila Rey. Rathtarové část Kanjiů sežrali, zatímco Solo i se svou posádkou opustil zamořenou loď v Millennium Falconu.

Výskyt[]

  • Aftermath: Life Debt (Mentioned only)
  • "The Perfect Weapon" (First mentioned)
  • Poe Dameron 9: The Gathering Storm, Part II
  • Star Wars Epizoda VII: Síla se probouzí
  • Star Wars: The Force Awakens novel
  • Star Wars: The Force Awakens: A Junior Novel
  • The Force Awakens, Part II
  • Han & Chewie Return!

Zdroje[]

Advertisement