Czech Star Wars Wiki
Advertisement

Nájemný lovec Kenix Kil je třetím a posledním příběhem ze série The Bounty Hunters, vydaný v roce 1999. Příběh také vyšel v časopise Star Wars Magazín 1/2014.

Obsah[]

Kir Kanos, bývalý člen císařovy osobní stráže, jedinný, který přežil spiknutí proti císaři i jeho gardě, je nejhledanějším mužem v galaxii. Zbavil se Carnora Jaxe, zrádce, který spiknutí připravil, aby mohl nahradit Palpatina na imperiálním trůnu. Teď je na něj vypsána odměna, která láká všechny nájemné lovce v širokém okolí. Kanos přilétá na planetu Baramorra, aby doplnil zásoby a potrestal dalšího zrádce.
S novou identitou nájemného lovce Kenixe Kila se připojí ke skupině Banjeerových lovců - nájemných lovců vedených místním bossem Banjeerem, který je synovcem admirála Llona Banjeera, člena impriální rady. Přesvědčí Banjeera, že zná tajný úkryt Kira Kanose na této planetě, a že ho dokáže zajmout. Banjeer mu poskytne skupinu lovců, kterou Kanos odvede do divočiny a pobije. Potom se vrátí a zabije i Banjeera, protože pokládá celou jeho rodinu za zrádce Impéria. Nyní má v plánu odletět na Genon a setkat se s Huttem Grappou.

Zdroje[]

Advertisement