FANDOM

Quiggold byl gabdorinský vesmírný pirát, který byl v období po Galaktické občanské válce členem posádky pirátského kapitána jménem Sidon Ithano.

ŽivotopisEditovat

Quiggold se stal Ithanovým zástupcem ve velení. Spolu se zúčastnili výpravy za údajně ztraceným nákladem kyber krystalů patřícím hraběti Dooku. Během výpravy posádka nalezla dávno zapomenuté separatistické základny a klonového vojáka jménem Kix, který přežil uložen ve stázi.

30 let po bitvě o Endor se Quiggold a kapitán Ithano setkali v Mazině hradu na planetě Takodana s uprchlým stormtrooperem Finnem. Finn měl v úmyslu přidat se k Ithanově posádce výměnou za bezpečný úkryt a dopravu na Vnější okraj, mimo dosah Prvního řádu.

Osobnost a vzhledEditovat

Quiggold nosil prostý hnědý plášť s kápí. V minulosti přišel Quiggold o levou nohu a používal protézu vyrobenou z palivové nálevky. Také u sebe nosil modlitební růženec vyrobený z kolíčků matrice hypermotoru.

Ze zákulisíEditovat

Postava Quiggolda byla poprvé zobrazena ve filmu Star Wars Epizoda VII: Síla se probouzí. Herec Scott Richardson, který se skrýval pod maskou Quiggolda, má skutečně amputovanou nohu.

VýskytEditovat

  • "The Crimson Corsair and the Lost Treasure of Count Dooku" (první výskyt)
  • Star Wars Epizoda VII: Síla se probouzí
  • Star Wars: The Force Awakens novel
  • The Force Awakens, Part III
  • The Force Awakens, Part IV
  • The Force Awakens: Finn's Story

ZdrojeEditovat