Czech Star Wars Wiki
Advertisement

Quiggold byl gabdorinský vesmírný pirát, který byl v období po Galaktické občanské válce členem posádky pirátského kapitána jménem Sidon Ithano.

Životopis[]

Quiggold se stal Ithanovým zástupcem ve velení. Spolu se zúčastnili výpravy za údajně ztraceným nákladem kyber krystalů patřícím hraběti Dooku. Během výpravy posádka nalezla dávno zapomenuté separatistické základny a klonového vojáka jménem Kix, který přežil uložen ve stázi.

30 let po bitvě o Endor se Quiggold a kapitán Ithano setkali v Mazině hradu na planetě Takodana s uprchlým stormtrooperem Finnem. Finn měl v úmyslu přidat se k Ithanově posádce výměnou za bezpečný úkryt a dopravu na Vnější okraj, mimo dosah Prvního řádu.

Osobnost a vzhled[]

Quiggold nosil prostý hnědý plášť s kápí. V minulosti přišel Quiggold o levou nohu a používal protézu vyrobenou z palivové nálevky. Také u sebe nosil modlitební růženec vyrobený z kolíčků matrice hypermotoru.

Ze zákulisí[]

Postava Quiggolda byla poprvé zobrazena ve filmu Star Wars Epizoda VII: Síla se probouzí. Herec Scott Richardson, který se skrýval pod maskou Quiggolda, má skutečně amputovanou nohu.

Výskyt[]

  • "The Crimson Corsair and the Lost Treasure of Count Dooku" (první výskyt)
  • Star Wars Epizoda VII: Síla se probouzí
  • Star Wars: The Force Awakens novel
  • The Force Awakens, Part III
  • The Force Awakens, Part IV
  • The Force Awakens: Finn's Story

Zdroje[]

Advertisement