Czech Star Wars Wiki
Advertisement

"Jsem velkoadmirál Sloane. Nejsem žádná sekretářka, která přiběhne na každé vaše zavolání. Dotkněte se mne znovu a přijdete o ruku. A to takovým způsobem, že vám ani nová robotická paže nepomůže."
―Varování velkoadmirála Sloane Ferricu Obdurovi[zdroj]

Rae Sloane byla lidská žena oddaná službě Galaktickému impériu a později Prvnímu řádu. Byla klíčovou postavu v přežití Impéria po bitvě o Endor. Během svého působení v hodnosti kadeta v leteckém tréninkovém centru Defiance překazila plány velitele Pella Bayla na atentát na císaře Palpatina a Dartha Vadera.

Později, po obdržení dočasného velení destruktoru Ultimatum a hodnosti kapitána, obdržela pokyny k eskortě hraběte Denetria Vidiana na planetu Gorse. Během této mise zastavila Vidianovi plány na vyprázdnění thorilidiových zásob měsíce Gorse jménem Cynda tím, že dá měsíc jednoduše zničit. Díky tomuto včasnému zásahu byla odměněna trvalým velením Ultimata.

Během bitvy o Endor sloužila Sloane v hodnosti viceadmirála na palubě svého destruktoru Vigilance. Po porážce u Endoru zorganizovala tajné setkání nejvyšších přeživších vojenských představitelů Impéria na planetě Akiva. Sloane by později povýšena do hodnosti velkoadmirála tajemným admirálem loďstva Galliem Raxe. Zatímco Sloane byla veřejným představitelem přeživšího Impéria, Rax jej ovládal z pozadí.

Na námět Raxe Sloane dojednala falešná mírová vyjednávání s Novou republikou. Během své návštěvy planety Chandrila se Sloane vzbouřila proti Raxově vládě, když zjistila, že jako vrahy republikových představitelů hodlal použít předprogramované bývalé vězně věznice Ashmead's Lock. Když dala svůj nesouhlas s jeho plány najevo, její asistentka, Adea Rite se jí pokusila zabít. Po útěku z Chandrily se Sloane spojila s bývalým povstalcem Brentinem Wexleyem za účelem najít a zabít Gallia Raxe. S pomocí Brentina a Norry Wexley dokázala překazit Raxovy plány na zničení Jakku společně s imperiálními a republikovými silami na povrchu. Po popravě Raxe prchla do Neznámých oblastí s Brendolem Huxem, jeho synem Armitagem a mnoha dětstkými vojáky. V Neznámých oblastech se immperiální síly postupně zformovaly v První řád se Sloane mezi prvními velitely.

Za scénou[]

"Studoval jsem přeměny Sovětského svazu po Říjnové revoluci... jak všechny instituce prošly změnami. Uvědomil jsem si, že spousta lidí v Impériu nebyla nutně zlá, byli to však lidé, kteří opravdu věřili řádu, které Impérium nastolilo. A tak vznikla Rae Sloane."
―John Jackson Miller o vzniku postavy Rae Sloane[zdroj]

Postava Rae Sloane byla poprvé čtenářům představena v knize Star Wars: A New Dawn od Johna J. Millera. Postavu také později využil Chuck Wendig ve své Aftermath trilogii.

Výskyt[]

Advertisement