FANDOM

Rav byl feeorinský zločinecký boss, který vedl skupinu pirátů s přezdívkou Bloody Bones. Na určitou dobu se ujel mladého Cadea Skywalkera. Později vlastnil kantýnu a zločinecký úkryt jménem Golden Gorg. Také kolaboroval s Darth Kraytovým galaktickým impériem.

ŽivotopisEditovat

Okolo roku 130 PBY se spolu se svým partnerem Zarebem Synem vyrazili na planetu Roon, kde vyrabovali a vyvraždili hornický kemp. Na pomoc horníkům přispěchal mistr Jedi Rasi Tuum, který Zareba zabil a Ravovi usekl nohu. Ravovi se podařilo uniknout, nohu si nechal nahradit protézou a také se ujal Zarebova syna Jariaha.

Po masakru Jediů v jediském praxeu na Ossu Ravova loď Crimson Axe objevila na oběžné dráze planety Cadea Skywalkera. Rav Cadea přijal do posádky výměnou za to, že je zavede k cennostem ve zničeném chrámu Jediů. Následujících 7 let byl Cade členem pirátské skupiny Bloody Bones. Symbol zkřížených krvavých kostí byl známý a obávaný ve velké části galaxie. Členové skupiny ho nosili vytetovaný na těle.

Bloody Bones

symbol Bloody Bones

Časem Rav s pirátstvím skončil, svou loď "uzemnil" na planetě Socorro a uvnitř si zřídil kantýnu a zločinecký úkryt jménem Golden Gorg. Tam poskytoval různé služby nájemným lovcům i zločincům, jako např. opravy lodí, doručování hledaných osob nebo prodej drog. Dával také zakázky Cadeovi, který se osamostatnil a živil se jako nájemný lovec spolu se svou posádkou lodi Mynock, Jariahem Synem a Deliah Blue.

Cade Skywalker vs Rav

Cade vs Rav

Začal také spolupracovat s tajnou službou Kraytova impéria. Roku 137 PBY šéfce tajné služby Nyně Calixte prodal Jariaha a Deliah a nechal si loď Grinning Liar, kterou měl Jariah pronajatou od Wookiee jménem Chak. Když později Chak pomohl Jariahu a Deliah osvobodit Cadea ze sithského chrámu, přinutil Cade Rava zabavenou loď vrátit.

Na příkaz Darth Maladi si Rav najal posádku Mynocku na práci na planetě Wayland. Měla to být údajně jednoduchá zakázka, ale ve skutečnosti to byla sithská past na Skywalkera.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat