Saarai byla chagrianská sithská učednice, členka Darth Kraytova Řádu jednoho Sitha. Byla dcerou Darth Wyyrloka III, druhého nejvýše postaveného Sitha v Řádu a velmi nadanou uživatelkou temné strany Síly.

Životopis[editovat | editovat zdroj]

Saarai byla od dětství vychovávána na Korribanu v učení Řádu jednoho Sitha. Byla dcerou sithského lorda Darth Wyyrloka, třetího z linie chagrianských Sithů stejného jména, sloužících Temnému pánu Darth Kraytovi a odmalička byla připravována, že převezme funkci i jméno svého otce.

Poté, co Darth Wyyrlok III tajně převzal moc v Řádu jednoho Sitha, pověřil Saarai střežením vchodu do XoXanina chrámu, kde bylo Kraytovo tělo uchováváno ve stázi. Tam se v souboji utkala s Darth Stryfem - Kraytovým věrným služebníkem, kterého odmítla vpustit dovnitř poté, co se Stryfe probral z bezvědomí po bitvě na Had Abbadonu. Přestože byl Darth Stryfe jedním z nejvýše postavených Sithů v Řádu, talentovaná Saarai by Sitha dokázala zlikvidovat, kdyby ji nezastavil samotný Darth Wyyrlok.

Schopnosti[editovat | editovat zdroj]

Saarai vs Darth Stryfe

Přestože byla Saarai pouze sithskou učednicí, která zatím neobržela rituální černo-červené tetování, byla velmi nadaná v umění boje i ovládání Síly. Její silnou stránkou byla silová telekineze, díky které dokázal přemoci i mnohem zkušenějšího sithského lorda Darth Stryfea. Kdyby její otec, Darth Wyyrlok III, nezastavil souboj mezi ní a Stryfem, rozdrtila by Sithovi svou schopností srdce a zlámala většinu kostí v těle.

Její jméno Saarai v sithském jazyce znamená "pravda".

Výskyt[editovat | editovat zdroj]

Zdroje[editovat | editovat zdroj]