FANDOM

Star Wars: Legacy 11: Ghosts 1 je 11. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Poté, co byl padawan Cade Skywalker svědkem smrti svého jediského otce rukou Sitha, obrátil se zády ke svému tréninku a stal se pirátem a nájemným lovcem. Jako kapitán Mynocku přežívá Cade spole se svou posádkou Jariahem Synem a Deliah Blue na periferiích galaxie.

To se změní poté, co trio pomůže zachránit dceru svrženého císaře Roana Fela ze spárů vládce Darth Krayta a jeho legie Sith. Tvářá v tvář stejnému Sithovi, co zabil jeho otce, pozvedá Cade znovu po letech světelný meč.

Když bitva utichla, Cade zmizel a ukryl se na Ossu, místě, kde kdysi studoval umění Jediů.

DějEditovat

Cade leží na podlaze chrámu, bývalé akademie Jedi na Ossu, pod vlivem tyčinek smrti. V halucinacích mluví s Marou Jade a Anakinem Skywalkerem, kteří se ho snaží přesvědčit, aby přijal své dědictví a přidal se na jednu nebo druhou stranu Síly. Z halucinací ho probere starý mistr K'krukh, který přežil masakr před 7 lety. Setkají se s mistry Vaem a Sazenem, kteří sem také přišli Cadea hledat. Cade se rozhodne dokončit svůj výcvik, aby byl připraven na příští setkání se Sithy.

Deliah a Jariaha kontaktoval zločinecký šéf Rav, že pro ně má práci. Když přiletí na Socorro, předá je moffce Calixte. Ta od nich chce získat informace o Cadeovi, buď dobrovolně nebo mučením.

Na Ossu poračuje Cadeův výcvik. Wolf Sazen věří, že Cade dokáže sjednotit zbylé Jedie v boji proti Sithům. Během tréninku se Cade a Shado propadnou do jeskyně plné starých jediských artefaktů. Než se stačí vzpamatovat, zaútočí na ně Yuuzhan Vongové.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Lokace

Organizace a tituly

Technika

  • Chume Sen cruiser (pouze zmínka)
  • Crimson Axe
  • Mynock (pouze zmínka)
  • stanice Wheel

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50