Star Wars: Legacy 15: Claws of the Dragon 2 je 15. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

Úvod[editovat | editovat zdroj]

Před sedmi lety dohodla velkomoffka Nyna Calixte spojenectví mezi Impériem a Sith, kteří by pomohli získat vládu nad galaxií. Brzy poté sithský velitel Darth Krayt sesadil císaře Roana Fela a sám se posadil na trůn.

Cade Skywalker byl ještě padawan, když byl jeho otec zabit Sithy. Otočil se ke svému výcviku zády, vyrostl, stal se nájemným lovcem a se svými členy posádky Jariahem Synem a Deliah Blue, loví každého, na jehož hlavu je vypsána odměna, včetně Jedie Hoska Trey'lise.

Spor s vrahem svého otce ho přiměl znovu pozvednout svůj světelný meč. Aby napravil minulost, vnikl Cade do sithského chrámu na Coruscant s úmyslem osvobodit Trey'lise, sám se však stal vězněm.

Děj[editovat | editovat zdroj]

V imperiálním centru zasedá vrchní rada moffů. Darth Maladi jim prostřednictvím holonetu předá rozkaz zastavit pátrání po Skywalkerovi a věnovat se předchozím úkolům. Moffové jsou znechuceni, že ztratili kontrolu nad vládou impéria a začínají být nespokojeni s vládou Sithů. Rozhodnou se získat Skywalkera, aby ho mohli použít pro své zájmy. Proto se moffka Calixte na večeři s kapitánkou Yage zajímá hlavně o to, zda pronásledovaná loď byla skutečně Cadeův Mynock.

Cade zatím pomocí Síly vzdoruje mučení, kterým ho podrobují Darth Maladi a Darth Krayt. Sithové chtějí získat jeho léčebné schopnosti, proto přivedou zajatou Deliah a Jariaha a nakazí je zmutovanými štěpy vongského korálu, aby otestovali Cadeovy limity. Ten využije svého hněvu k ovládnutí Síly a uzdraví oba. Krayt je potěšen ukázkou a nabídne Cadeovi život přátel za slib, že bude mu sloužit.

Nyna Calixte a Morlish Veed jsou přesvědčeni, že Sithové drží Skywalkera v sithském chrámu. Aby ho získlali, rozhodnou se pro něj vyslat agentku Corde. Krayt zatím Cadeovi odhalí svou minulost, je bývalým Jediem známým jako A'Sharad Hett.

Výskyt[editovat zdroj]

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

  • Surge coral
  • rancor(pouze zmínka)

Modely droidů

  • protokolární droid
    • protokolární droid série 3PO

Události

Lokace

Inteligentní druhy

Technika

Žádná technika

Zbraně a technologie

Ostatní

Zdroje[editovat | editovat zdroj]

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50