FANDOM

Star Wars: Legacy 18: Claws of the Dragon 5 je 18. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Čtyři roky se Cade Skywalker spolu s Jariahem Synem a Deliah Blue živili jako nájemní lovci. Opustivše své dědictví po zničení jediské akademie na Ossu, předal Jedie Hoska Trey'lise Impériu, ovládanému Darth Kraytem.

Spor se Sithem, který zabil jeho otce, však Cadea přesvědčí znovu pozvednout svůj světelný meč. Rozhodnut zachránit Trey'lise, vnikl Cade do sithského chrámu na Coruscantu a byl zajat.

Nyní Syn a Blue plánují zachránit Cadea s pomocí Morrigan Corde, imperiální špionky, která je jeho utajenou matkou.

DějEditovat

Zatímco Krayt podrobuje Cadea Náruči bolesti, vypráví mu svůj příběh. Poté, co vyšel z hrobek na Korriban, zjistil, že Palpatine i Vader jsou po smrti a rozhodl se ztratit v Neznámých regionech. Tam narazil na Yuuzhan Vongy, kteří ho zajali. Na jejich lodi se setkal s Vergere, mistryní Jedi, která zmizela ještě před Klonovými válkami během mise na planetu Zonama Sekot. Zatímco Vongové experimentovali s jeho tělem a svými implantáty, Hett v bolestech získal vizi o novém sithském řádu a časem Vongům uprchl. Na Korribanu tajně budoval Řád jednoho Sitha, zatímco pozornost galaxie na sebe strhávala Lumiya a Darth Caedus. Darth Talon předstírá, že Cadeovi pomůže dostat se z chrámu, ale pouze pro to, aby mohl Krayt dát Cadeovi další lekci. Jeho útěk však pomocí brouků sledují přátelé v Rikově kantýně a vyrazí mu na pomoc. Cade musí zabít Hoska, nebo bude sám zabit. Hosk ale nechce být použit jako zbraň proti Skywalkerovi a sám vyprovokuje Krayta, aby ho zabil. To Cadea rozzuří, rozbije vitrínu s mečem svého otce a zabije Talon.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Inteligentní druhy

Technika

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50