Czech Star Wars Wiki
Advertisement

Star Wars: Squadrons je nadcházející hra ze světa Star Wars od studia Motive Studios, datum vydání je 2. října 2020.

Děj[]

Hra se má odehrávat v období po bitvě o Endor a je soustředěna okolo dvou eskader, eskadry Vanguard z Nové republiky a eskadry Titan z Galaktického impéria. Část příběhu se točí okolo novorepublikového projektu Starhawk, jež Impérium odhalilo a vysílá své špiony za dalšími informacemi.

Gameplay[]

Hra má kompletní podporu virtuální reality (VR). Počítačová verze je také plně funkční s joystickem. Byl také potvrzen crossplay mezi všemi platformami. Hra bude hratelná čistě z pohledu první osoby (z kokpitu). Je v ní dostupný jak kampaň pro jednoho hráče, tak multiplayer.

Ve hře jsou dostupné oběma stranám celkem 4 typy vesmírných lodí: stíhačky, které mají vyrovnaný poměr útok/obrana, interceptory (z ang. - záchytné stíhače), které excelují rychlostí a obratností na úkor obrany, podpůrné lodě, které jsou těžce obrněné a bombardéry. Nové Republice jsou tak dispozici X-Wingy, A-Wingy, U-Wingy a Y-Wingy respektive, Impériu stíhačky TIE, TIE Interceptory, TIE Reapery a TIE Bombery.

Módy pro hru více hráčů jsou:

  • Dogfight: 5 proti 5 bitva s opětovným nasazením do bitvy, vítězství je určeno počten sestřelů.
  • Fleet Battles: Bitvy navržené tak, aby probíhaly ve více vrstvách - určení hráči nejdříve sestrojí strategii, další hráči poté v roli pilotů menších lodí bojují na frontové linii, přičemž další úkoly závisí na vesmírné převaze jednoho či druhého týmu.

Během hraní v obou módech si postupně hráči odemykají jednotlivé úpravy svých lodí. Více než 50 typů různých nastavení jsou k dispozici. Ve hře jsou také dostupné 2 typy měn, které hráči použijí k nákupu herních itemů.

Výskyt[]

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

  • Fénix (ang. tarbird) (pouze zmínka)
  • Corellianský ohař (pouze lebka)
  • Vulptex (pouze packa)
  • Gorraslug (pouze kůže)
  • Kowakianská opičí ještěrka (hologram)
  • Kraytský drak (pouze zub)
  • Tauntaun (jako hračka)
  • Mynock (v karbonitu)

Modely droidů

Události

Lokace

Organizace a tituly

Technika

Zbraně a technologie

  • Zbroj
    • Helma
      • Pilotní helma
        • Helma K-22995
    • Zbroj stormtrooperů
  • Blaster
  • Bomba
    • Iontová bomba
      • Iontová bomba HC-7
    • Protonová bomba
      • Protonová bomba KW-84
      • Protonová bomba PW-16
  • Dělo
  • Počítač
    • Zaměřovací počítač
      • Zaměřovací počítač T-s9a
  • Deflektorní štít
    • Deflektorní štít R/D-77
  • Střela
    • Klastrová střela
      • Klastrová střela IF-42
      • Klastrová střela XG-9
    • Průbojná střela
      • Průbojná střela CB-08
      • Průbojná střela MG5
    • Střela Goliath
    • Iontová střela
      • Iontová střela I-7
    • Multi-Lock střela MD-88
    • Multi-Lock střela MR-93
  • Protonové torpédo
  • Měnitelná geometrie křídel S-foils
  • SLAM
  • Tažný paprsek
  • Paprskový štít
  • Válečná hlavice
    • Válečná hlavice XX-5

Ostatní

Žádné ostatní výskyty