FANDOM

Star Wars Art: Ralph McQuarrie je kniha zaměřující se na umělce Ralpha McQuarrieho, který stál za velkým množstvím visuálního zpracování scénářů původní trilogie v předprodukcích oněch filmů. Kniha obsahuje nově naskenované/vyfotografované konceptůálních návrhy vzhledů různých postav, oblastí a scén, ale také pozadí, které byli použity přímo při natáčení původních tří filmů.

Vyjde 2. 11. 2017

Anotace Editovat

Star Wars Art: Ralph McQuarrie Ralph McQuarrie je nejvýznamnějším výtvarníkem v historii Star Wars. Úzce spolupracoval s Georgem Lucasem na vizuální estetice filmové ságy, na jejím nenapodobitelném designu a atmosféře. Kromě toho, že navrhl vzhled Dartha Vadera, C-3PO a R2-D2, vytvořil také více než 2000 kreseb a maleb Hvězdných válek včetně konceptuálních ilustrací, kostýmních návrhů, storyboardů a maleb pozadí, ale i plakátů, knižních obálek a přebalů hudebních nahrávek, a dokonce vánočních pohlednic Lucasfilmu. Všechna tato díla byla pro tuto knihu znovu naskenována či přefocena. V publikaci Star Wars Art: Ralph McQuarrie najdou čtenáři nejúplnější sbírku McQuarrieho děl s tematikou Hvězdných válek, jaká kdy byla shromážděna, včetně stovek dosud nezveřejněných ilustrací, vzácných nepublikovaných rozhovorů a vzpomínek McQuarrieho kolegů a přátel, zasazujících jednotlivá umělecká díla do kontextu. Vyčerpávající publikace skládá hold nejvlivnějšímu a nejuznávanějšímu konceptuálnímu výtvarníkovi světové kinematografie.

Zdroje Editovat