Czech Star Wars Wiki
Advertisement

Star Wars Omnibus: Boba Fett je sbírka devíti povídek o nejnebezpečnějších a nejdobrodružnějších misích Boby Fetta. Ať už jde o urovnání diplomatických sporů (brutálním násilím), bitku nájemných lovců, souboj s Darthem Vaderem nebo zúčtování s falešným dvojníkem, pro tajemného muže v mandalorianské zbroji není žádná.

Boba Fett, nemilosrdný, zásadový, nenáviděný i milovaný!

Anotace[]

Pro darebáky a vzbouřence, kteří parazitují na neštěstí druhých, jsou nepokoje v galaxii zdrojem blahobytu. Nájemný lovec Boba Fett nemusí stát na ničí straně a může přijímat lukrativní úkoly za vlády Impéria, během obnovování Republiky i po návratu Jediho…

Jednotlivé příběhy[]

Když se na konci sedmdesátých let objevily první Star Wars komiksy, nebyly ničím jiným, než pouhým nenuceným převyprávěním Lucasova filmového díla, ale jak čas postupoval tak si stejně jako knihy uzmuly právo formovat Star Wars svět podle svého. A tak vznikly příběhy rozvíjející osud toho nejznámějšího nájemného lovce v galaxii, Boby Fetta.

Toto je unikátní sbírka devíti komiksových povídek kde si přečtete o souboji s Darthem Vaderem, hon za bájným předmětem, vypořádávání se s imperiálními pochopy, práci pro Hutty nebo zúčtování s falešným dvojníkem, pokud je slušná odměna, žádný úkol není pro tajemného muže v mandalorianské zbroji příliš nebezpečný.

Zdroje[]

Advertisement