Αυτό το άρθρο περιέχει θέμα που θεωρείται κάνον.

Τα Έργα στον Κόρισαντ

«Η Δύναμη είναι με εμάς, δάσκαλε Σίντιους.»
«Καλωσήρθες Άρχοντα Ταϊράνους. Τα πήγες καλά.»
«Έχω καλά νέα για σένα άρχοντα μου: ο πόλεμος έχει ξεκινήσει.»
«Εξαιρετικά. Όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο.
»
— Ο Νταρθ Ταϊράνους δίνοντας αναφορά στο Σίντιους στα Έργα

Τα Έργα επίσης γνωστά ως και Βιομηχανικός Τομέας βρίσκονταν στο πλανήτη Κόρισαντ και ήταν μια τεράστια, καμμένη και κυρίως εγκαταλειμμένη περιοχή. Ο τομέας ήταν μια τεράστια επίπεδη περιοχή καλυμμένη από αέρια, καπνούς και ατμούς που παραγόντουσαν από τα εργοστάσια που δεν είχαν εγκαταλειφθεί ακόμα. Τα έργα ήταν ένα βιομηχανικό κέντρο γνωστό σε όλο το γαλαξία.

Ιστορία

Στην αρχή του Πολέμου των Κλώνων, ο Κόμης Ντούκου έφθασε στην περιοχή για να ενημερώσει το δάσκαλο Σιθ, Νταρθ Σίντιους ότι ο πόλεμος μεταξύ Αυτονομιστών και Δημοκρατίας είχε ξεκινήσει. Τα νέα έκανα τον Σίντιους χαρούμενο καθώς οι εξελίξεις τον έφερναν πιο κοντά στην ολοκλήρωση του σχεδίου του. Στο τέλος του πολέμου ο Σίντιους κάλεσε πίσω στα Έργα το Κόμη Ντούκου σε απάντηση της παρουσίας του δάσκαλου Γιόντα στο πλανήτη Μόραμπαντ. Ο Σίντιους κάνοντας ένα τελετουργικό με το αίμα του Ντούκου για να εκμεταλλευτεί το δέσιμο του με το πρώην του δάσκαλο, κατάφερε να καλέσει τη δύναμη της σκοτεινής ψευδαίσθησης με σκοπό να σπάσει το ηθικό του δάσκαλου Τζεντάι Γιόντα. Ο Γιόντα έβλεπε οράματα με τον ίδιο και τον Άνακιν Σκαϊγουόκερ συνοδευόμενους από μια ομάδα κλώνων στρατιωτών να συναντιούνται με το Σίντιους. Ο Σίντιους ρώτησε τον Γιόντα αν θα έσωζε τον Άνακιν ή θα σκότωνε τον ίδιο. Ο Γιόντα απάντησε ότι θα έσωζε τον Άνακιν, θυσιάζοντας τον εαυτό του και το όραμα τελείωσε. Έτσι η προσπάθεια του Νταρθ Σίντιους να κάμψει το ηθικό του Γιόντα απέτυχε.

Σε άλλες γλώσσες