FANDOM

Premium-Eras-canon
«Είναι καθήκον κάθε πολίτη να αμφισβητήσει τους κυβερνώντες του, να τους κρατά ειλικρινείς και αν δεν είναι, να τους καθιστά υπόλογους.»
— Ασόκα Τάνο

Η Ασόκα Τάνο ήταν μια πάνταγουαν Τζεντάι, που μετά τον Πόλεμο των Κλώνων βοήθησε στη σύσταση ενός δικτύου για τους επαναστάτες κόντρα στη Γαλαξιακή Αυτοκρατορία. Ανήκοντας στη φυλή Τογκρούτα, η Ασόκα ανακαλύφθηκε απο το δάσκαλο Τζεντάι Πλο Κουν, ο οποίος τη πήγε στους Τζεντάι για να εκπαιδευτεί. Μετά το ξέσπασμα του Πολέμου των Κλώνων, ο μεγάλος δάσκαλος των Τζεντάι, Γιόντα, ανέθεσε την εκπαίδευση της στον ιππότη Τζεντάι Άνακιν Σκαϊγουόκερ. Ενώ η Τάνο ήταν πρόθυμη να δείξει την αξία της, ο Σκαϊγουόκερ φημιζόταν για την απερισκεψία του και οι δυο τους είχαν δυσκολίες στην αρχή ως δάσκαλος και μαθητευόμενη.

Ο Ασόκα Τάνο βρήκε έναν μέντορα στο πρόσωπο του κλώνου στρατιώτη της Γαλαξιακής Δημοκρατίας, Λοχαγού Ρεξ, με τον οποίο η Τάνο και ο Σκαϊγουόκερ συνεργάστηκαν πολεμώντας στη πρώτη γραμμή των μαχών, ενάντια στη Συνομοσπονδία των Ανεξάρτητων Συστημάτων. Για πρώτη φορά η Τάνο ηγήθηκε στη Μάχη του Ράιλοθ ως διοικήτρια, όμως παράκουσε τις διαταγές των ανωτέρων της και έχασε όλη τη διμοιρία της. Παρόλα αυτά στο τέλος κατάφερε να νικήσει. Στις αναθέσεις της, ήρθε αντιμέτωπη με επικίνδυνους αντιπάλους, όπως ο Στρατηγός Γκρίβους, η Σιθ μαθητευόμενη Ασάζ Βέντρες και οι κυνηγοί επικηρυγμένων Καντ Μπέιν και Όρα Σινγκ. Με την πάροδο του χρόνου, ωρίμασε και έγινε μια σεβαστή ηγέτιδα, συμβάλλοντας σε σημαντικές νίκες της Δημοκρατίας.

Η Τάνο απέκτησε μεγάλη εμπειρία πάνω στο μέτωπο του πολέμου και πέρα απο αυτό. Ωστόσο, τα δεδομένα ανατράπηκαν όταν κατηγορήθηκε για βομβαρδισμό του ναού των Τζεντάι. Λόγω αυτής της κατηγορίας, οι Τζεντάι την έβγαλαν απο το τάγμα τους. Τελικά, ο Σκαϊγουόκερ ανακάλυψε τη πραγματική δράστη, τη Μπάρις Όφι και έτσι δόθηκε στη Τάνο η ευκαιρία να επιστρέψει στο τάγμα. Εκείνη αρνήθηκε να γυρίσει και έφυγε αναζητώντας μια νέα πορεία.

Καθώς η Γαλαξιακή Αυτοκρατορία ήρθε στην εξουσία, η Τάνο έγινε ένα μέλος καθοριστικής σημασίας σε ένα δίκτυο επαναστατών, που ίδρυσε μαζί με τον Μπέιλ Οργκάνα. Με την κωδική ονομασία «Φούλκρουμ» έδινε μυστικές πληροφορίες σε διάφορες ομάδες επαναστατών, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας της Χέρα Σιντούλα. Η Τάνο είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για αυτή την ομάδα, επειδή ένας πρώην Τζεντάι που ήταν εκεί, ο Κέιναν Τζάρους είχε αρχίσει να εκπαιδεύει τον Έζρα Μπρίτζερ. Στη συνέχεια, η Τάνο ήρθε σε επαφή με τον παλιό της δάσκαλο, τον Άνακιν Σκαϊγουόκερ, ο οποίος είχε γίνει ο Σκοτεινός Άρχοντας των Σιθ, Νταρθ Βέιντερ και μονομάχησαν. Μετά απο αυτή τη μάχη η Τάνο χάθηκε μέσα στις σπασμένες πέτρες και στις σκιές του ναού των Σιθ και θεωρήθηκε νεκρή απο πολλούς.

Παρόλα αυτά, ο Έζρα Μπρίτζερ την έσωσε αργότερα απο μια χρονική πύλη. Μετά απο μια αναμέτρηση με το Νταρθ Σίντιους, οι δυο τους έφυγαν απο εκεί και η Τάνο του είπε πως θα τον έβρισκε αργότερα. Μετά το τέλος του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου, η Τάνο γύρισε στο απελευθερωμένο Λοθάλ και μαζί με τη Σαμπίν Ρεν έψαξαν τον αγνοούμενο Έζρα Μπρίτζερ, ο οποίος είχε εξαφανιστεί κατά τη διάρκεια της απελευθέρωσης του Λοθάλ.