Αυτό το άρθρο περιέχει θέμα που θεωρείται κάνον.

«Ας τους υπενθυμίζουμε τουλάχιστον ότι είμαστε εδώ... Δεν θα αντέξουν για πολύ καίγοντας καύσιμα με αυτό το τρόπο.»
— Ο Στρατηγός Άρμιτεϊτζ Χαξ στον Υποπλοίαρχο Έντρισον Πίβι

Κατά τη διάρκεια του πολέμου μεταξύ του Πρώτου Τάγματος και της Αντίστασης, το Πρώτο Τάγμα ξεκίνησε μια επίθεση στο στόλο της Αντίστασης μετά την εκκένωση της βάσης της Αντίστασης στο Ντ'Καρ. Το Πρώτο Τάγμα κατάφερε να εντοπίσει το στόλο της Αντίστασης ο οποίος βρισκόταν μέσα στο υπερδιάστημα, αναγκάζοντας την Αντίσταση να τρέξει ψάχνοντας ένα τρόπο να διαφύγει προτού τα καύσιμα της τελειώσουν μέσα σε 18 ώρες.

Εισαγωγή

«Δεν μπορούν να ξεφύγουν, Ανώτατε Ηγέτη. Τους έχουμε δεμένους στην άκρη μιας κλωστής.»
— Ο Στρατηγός Άρμιτεϊτζ Χαξ στον Ανώτατο Ηγέτη Σνόουκ

Γρήγορα μετά τη Μάχη της Βάσης Στάρκιλερ και τη καταστροφή της το Πρώτο Τάγμα άρχισε μια επίθεση στη βάση της Αντίστασης στο Ντ'Καρ. Το Πρώτο Τάγμα είχε μάθει για τη τοποθεσία της και σκόπευε να τη καταστρέψει με το υπερόπλο, παρόλα αυτά η Βάση Στάρκιλερ καταστράφηκε. Η Αντίσταση κατάφερε να ξεφύγει από το Ντ'Καρ προτού η βάση τους δεχθεί βόμβες από το Μεγάλο Θωρηκτό Πολιορκίας κλάσης-Μάντατορ IV Φουλμίνατριξ. Πριν από αυτό ωστόσο, ο Διοικητής Πο Ντάμερον κατέστρεψε τους αμυντικούς πυργίσκους στη κορυφή του σκάφους, οδηγώντας τον στο να δώσει τη διαταγή για το βομβαρδισμό που κατέστρεψε με το μεγάλο θωρηκτό, όμως με κόστος ολόκληρο το βομβαρδιστικό στόλο της Αντίστασης. Αυτό προκάλεσε τον υποβιβασμό του σε Υποπλοίαρχο από τη Στρατηγό Λέια Οργκάνα αφού έκαναν το άλμα στο υπερδιάστημα.

Αμέσως μετά την απώλεια του μεγάλου θωρηκτού, ο Ανώτατος Ηγέτης Σνόουκ επικοινώνησε με το Στρατηγό Άρμιτεϊτζ Χαξ με θυμό για τη καταστροφή του σκάφους. Ωστόσο, ο Χαξ διαβεβαίωσε το Σνόουκ ότι ακόμη είχαν στριμώξει την Αντίσταση, και πήγε στο Μεγάλο Αστρικό Θωρηκτό του Ανώτατου Ηγέτη, το Σουπρέμασι για να του αποκαλύψει την ικανότητα να εντοπίζουν το στόλο της Αντίστασης μέσα από το υπερδιάστημα. Καθώς ο στόλος υπό την ηγεσία του Σουπρέμασι κυνήγησε την Αντίσταση μέσα από το υπερδιάστημα, ο Σνόουκ συναντήθηκε με το μαθητευόμενο του, Κάιλο Ρεν, εξοργισμένος με την εσωτερική σύγκρουση του Ρεν και από την ήττα του κόντρα στην άγνωστη χρήστη της Δύναμης, Ρέι. Μετά τη συνάντηση τους, ο Ρεν κατέστρεψε το κράνος μάχης του με θυμό και διέταξε τους υφισταμένους του να του ετοιμάσουν το μαχητικό σκάφος του.

Η μάχη

Το κυνήγι ξεκινά

«Μας εντόπισαν μέσα απο το υπερδιάστημα.»
«Αυτό είναι αδύνατον»
«Ναι. Και το έκαναν.
»
— Η Λέια Οργκάνα και ο Φιν

Το Σουπρέμασι συνοδεύει Άστρο Καταστροφείς σε μια επίθεση στο στόλο της Αντίστασης.

Όταν η Αντίσταση βγήκε από το υπερδιάστημα στο σύστημα Οέτσι, ήρθαν αμέσως αντιμέτωποι με το στόλο του Πρώτου Τάγματος. Όντας απροετοίμαστο το Βίτζιλ δέχθηκε πυρά από το τεράστιο σκάφος προτού μπορέσει είτε να ξεφύγει από την εμβέλεια είτε να ανασηκώσει τις ασπίδες εκτροπής. Γνωρίζοντας πως το Πρώτο Τάγμα απλώς θα τους κυνηγούσε αν πήγαιναν ξανά στο υπερδιάστημα, κάτι που θα εξαντλούσε τα καύσιμα τους, η Αντίσταση ενίσχυσε τις ασπίδες της στο πίσω μέρος του σκάφους και οδήγησαν το στόλο τους εκτός της εμβέλειας του Πρώτου Τάγματος καθώς οι πιλότοι μαχητικών ετοιμάζονταν να βγουν και να πολεμήσουν.

Παρόλα αυτά, ο Ρεν και άλλοι τρεις πιλότοι πήραν Μαχητικά TIE για να καταστρέψουν τη γέφυρα του διοικητικού σκάφους της Αντίστασης, Ράντους. Ένα από τα μαχητικά γρήγορα βγήκε από τη μέση, όμως ο Ρεν κατέστρεψε το υπόστεγο, διαλύοντας τα αστρομαχητικά της Αντίστασης. Τα δυο TIE ειδικών δυνάμεων κατέστρεψαν τη γέφυρα, σκοτώνοντας όλη την ηγεσία της Αντίστασης εκτός από την Οργκάνα. Ωστόσο, τα μαχητικά TIE καταρρίφθηκαν και ο Χαξ διέταξε το Ρεν να επιστρέψει στο Σουπρέμασι, αφού η Αντίσταση ήταν πολύ μακριά για να του στείλει το Πρώτο Τάγμα ενισχύσεις.

Η Οργκάνα τοποθετήθηκε σε μηχανισμό υποστηρικτικό για τη ζωή και η ηγεσία του στόλου της Αντίστασης δόθηκε προσωρινά στην Αντιναύαρχο Άμιλιν Χόλντο. Ο Ντάμερον πρότεινε να καταστρώσουν ένα σχέδιο επίθεσης στο Πρώτο Τάγμα, όμως εκείνη στόχευε να διατηρήσουν την τρέχουσα πορεία δράσης τους. Εντωμεταξύ, ο Φιν πιάστηκε από την εργάτρια συντήρησης Ρόουζ Τίκο να προσπαθεί να λιποτακτήσει από την Αντίσταση. Αφού όμως ο Φιν της είπε πως γνώριζε το τρόπο λειτουργίας του Σουπρέμασι, οι δυο τους είχαν την ιδέα να απενεργοποιήσουν την ικανότητα του Πρώτου Τάγματος να τους εντοπίζουν από το υπερδιάστημα. Έπειτα, μίλησαν στο Ντάμερον για αυτό επικοινώνησαν με τη Μαζ Κανάτα, η οποία ήταν πολύ απασχολημένη για να τους βοηθήσει, όμως ήξερε ένα αποκρυπτογράφο που θα μπορούσε να τους βάλει μέσα στο Σουπρέμασι ο οποίος διέμενε στο Κάντο Μπάιτ στο πλανήτη Καντόνικα. Οι Φιν και Ρόουζ πήραν μια κάψουλα διαφυγής για να βρουν τον αποκρυπτογράφο.

Στο Σουπρέμασι, ο Σνόουκ σχημάτισε μια σύνδεση μεταξύ του Ρεν και της Ρέι με σκοπό να μάθει τη τοποθεσία του τελευταίου Τζεντάι Λουκ Σκαϊγουόκερ. Η Ρέι αποφάσισε να πάει στο Σουπρέμασι για να δει το Ρεν, τον οποίο πίστευε πως θα μπορούσε να τον επαναφέρει στη φωτεινή πλευρά της Δύναμης.