FANDOM

Premium-Eras-legends
Mara Jade

Η Μάρα Τζέιντ Σκαϊγουόκερ

«Είμαι μαχήτρια. Πάντα ήμουν μαχήτρια. Τις λίγες φορές που δεν ήμουν, ένιωθα άθλια. Θέλω να έχω προκλήσεις, τις λαχταρώ.»
— Μάρα Τζέιντ Σκαϊγουόκερ

Η Μάρα Τζέιντ Σκαϊγουόκερ ήταν άνθρωπος με ευαισθησία στη Δύναμη, που σε διαφορετικές φάσεις της ζωής της, ήταν το Χέρι του Αυτοκράτορα Πάλπατιν, λαθρέμπορος και δασκάλα Τζεντάι του Υψηλού Συμβουλίου των Τζεντάι.

Μεγάλωσε υπηρετώντας τον Αυτοκράτορα Πάλπατιν, αναπτύσσοντας αρκετά τις ικανότητες της. Η Μάρα Τζέιντ υπάκουε στις διαταγές του, σκοτώνοντας Επαναστάτες και διεφθαρμένους Αυτοκρατορικούς με ψυχρό επαγγελματισμό. Ως η εκτελέστρια του Πάλπατιν, έλαβε υψηλής ποιότητας εκπαίδευση σε διάφορους τομείς. Μετά τον θάνατο του, η Μάρα Τζέιντ έμαθε πως η τελευταία του διαταγή ήταν να σκοτώσει το Λουκ Σκαϊγουόκερ. Παρόλα αυτά, εκείνη απέκτησε έναν ανεξάρτητο τρόπο ζωής και έγινε λαθρέμπορος, μπαίνοντας στην ομάδα λαθρεμπόρων του Τέιλον Κάρντε, όπου έγινε μια απο τις καλύτερες λαθρεμπόρους και ήταν δεύτερη στην ιεραρχία. Όταν ξεκίνησαν οι επιδρομές του Μεγάλου Ναυάρχου Θρον, αναγκάστηκε να συνεργαστεί με το Λουκ Σκαϊγουόκερ, για τον οποίο ανέπτυξε έναν απρόθυμο σεβασμό. Κατά τη διάρκεια του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου, η Μάρα Τζέιντ αποδείχτηκε ικανή σε διάφορα πράγματα, όντας καλή πιλότος, μηχανικός, χειρίστρια όπλων και πολεμίστρια.

Τα επόμενα χρόνια συνέχισε να δουλεύει για τον λαθρέμπορο Κάρντε και περιστασιακά να επικοινωνεί με τον Λουκ Σκαϊγουόκερ, αφού εκπαιδεύτηκε στο Πράξεουμ των Τζεντάι στο Γιάβιν 4. Εκπαιδεύτηκε απο το Κάρντε για να αναλάβει τη διοίκηση της Συμμαχίας Λαθρεμπόρων και είχε μια σύντομη σχέση με το Λάντο Καλρίσιαν σαν μέρος του ρόλου, όμως αργότερα παραδέχθηκε ότι προσποιούνταν. Η Μάρα Τζέιντ συνέχισε να συνεργάζεται με το Σκαϊγουόκερ σε πολλές περιπτώσεις, όπως στην Εξέγερση της Αλμάνια και στη Κρίση του Κορέλια. Το 19 ΜΜΓ οι δυο τους τελικά κατάλαβαν ότι αγαπιούνταν και ήθελαν να ζήσουν μαζί για το υπόλοιπο της ζωής τους.

Αφού παντρεύτηκε το Λουκ και πήρε το επίθετο «Σκαϊγουόκερ» η Μάρα Τζέιντ ασχολήθηκε ενεργά με το Νέο Τάγμα των Τζεντάι, στο οποίο και έγινε δασκάλα. Λίγο πιο πριν από το Πόλεμο Γιούζαν Βονγκ, αρρώστησε λόγω θανατηφόρων σπόρων από έναν πράκτορα των Γιούζαν Βονγκ. Καθώς επιβράδυνε τη δράση των σπόρων, συνέχισε να πολεμάει εναντίον των ξένων εισβολέων σε πολλά πεδία μαχών, όπως το Νταντουίν και το Ίθορ. Η Μάρα Τζέιντ έγινε καλά, αφού γέννησε το Μπεν το 26 ΜΜΓ. Αφού έγινε δασκάλα του τάγματος, η Μάρα Τζέιντ πήρε την ανιψιά της, Τζέινα Σόλο, σαν μαθήτρια της, μέχρι που η Τζέινα έγινε ιππότης Τζεντάι. Εκείνη τη περίοδο, πήρε μέρος μαζί με άλλους Τζεντάι στον Πόλεμο των Γιούζαν Βονγκ. Μετά την πτώση του Κόρισαντ, βοήθησε τον Καλ Όμας να γίνει κυβερνήτης όταν η Καινούργια Δημοκρατία μετατράπηκε στη Γαλαξιακή Ομοσπονδία των Ελεύθερων Συμμαχιών. Έπειτα, η Μάρα Τζέιντ είδε τις προσπάθειες της να επιβραβεύονται όταν ο Πόλεμος των Γιούζαν Βονγκ έφτασε στο τέλος του.

Τα επόμενα χρόνια, η Μάρα Τζέιντ Σκαϊγουόκερ ήταν ενεργή κατά την Κρίση της Σκοτεινής Φωλιάς και Πόλεμο του Σμήνους, όπου βοήθησε να ματαιωθούν τα επεκτατικά σχέδια του Ράιναρ Θουλ και των Σκοτεινών Τζεντάι. Η Μάρα Τζέιντ συνέχισε να πολεμά στο πλευρό του Λουκ Σκαϊγουόκερ στο Δεύτερο Γαλαξιακό Εμφύλιο Πόλεμο, όπου βοήθησε την Γαλαξιακή Συμμαχία να νικήσει την επαναστατική Συμπολιτεία. Έπειτα η επανεμφάνιση της Κυρίας των Σιθ, της Λουμίγια, ήταν μια απειλή που η Μάρα Τζέιντ έπρεπε να αντιμετωπίσει. Μαζί με το Λουκ πολέμησαν τη Λουμίνια και το πρώην Τζεντάι, Αλέμα Ραρ, όμως εκείνοι διέφευγαν. Καθώς ο πόλεμος κλιμακωνόταν, η Μάρα Τζέιντ σκοτώθηκε από τον ανιψιό της, Τζέισεν Σόλο, αφού είχε μάθει πως εκείνος ήταν Σιθ και θεώρησε πως αποτελεί απειλή για τον γαλαξία.