FANDOM

Premium-Eras-canon
Battle of Jakku-0

Η Μάχη του Τζακού

«Κατευθυνόμαστε προς μια μεγάλη αντιπαράθεση με τους επαναστάτες. Πολεμάμε απο μια μερίδα στόλου και αν η καταραμένη Επανάσταση θέλει να κατακτήσει τον τομέα, θα πρέπει να κάνει το ίδιο. Αυτό υπόσχεται να είναι η μεγαλύτερη μάχη από το Έντορ.»
— Μέγας Μοφ Ραντ

Η Μάχη του Τζακού ήταν η καθοριστική τελευταία μάχη της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας και η τελική μεγάλης κλίμακας μάχης του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου, ένα χρόνο μετά τη Μάχη του Έντορ. Στη Μάχη του Τζακού οι εξαντλημένες δυνάμεις της Αυτοκρατορίας συγκρούστηκαν με τη Καινούργια Δημοκρατία.

Εισαγωγή

«Εδώ έχουμε τον πλανήτη Τζακού - άχρηστος απο μόνος του όμως σύντομα θα μείνει στην ιστορία ως το μέρος που η Αυτοκρατορία νίκησε την Επανάσταση μια για πάντα.»
— Ο Ραντ συζητώντας για την στρατηγική του

Κατά τη διάρκεια της Μάχης του Έντορ, η Γαλαξιακή Αυτοκρατορία αποδυναμώθηκε δραστικά όταν η Συμμαχία για την Επαναφορά της Δημοκρατίας κατάφερε να καταστρέψει τον επίφοβο σταθμό μάχης, που ήταν το δεύτερο Άστρο του Θανάτου. Πριν την καταστροφή του, ο Λουκ Σκαϊγουόκερ, ένας ιππότης Τζεντάι, κατάφερε να απολυτρώσει το πατέρα του, Νταρθ Βέιντερ, απο την σκοτεινή πλευρά. Ο Βέιντερ αφού ξαναέγινε ο Τζεντάι Άνακιν Σκαϊγουόκερ, πέταξε το Νταρθ Σίντιους, το πρώην δάσκαλο του και Αυτοκράτορα, στο πυρήνα του αντιδραστήρα, όπου και πέθανε. Οι επαναστάτες γιόρτασαν τη νίκη τους στο φεγγάρι του Έντορ, πιστεύοντας ότι ο αγώνας έχει κερδηθεί. Παρ 'όλα αυτά η Επανάσταση, η οποία είχε αναδιοργανωθεί σε μια κυβέρνηση γνωστή ως Καινούργια Δημοκρατία, θα εξακολουθούσε να ασχολείται με την αιματηρή μάχη ενάντια στις υπόλοιπες δυνάμεις της Αυτοκρατορίας κατά το έτος μετά την καταστροφή του σταθμού.

Μετά απο την απελευθέρωση του Κασίκ, ο Ναύαρχος Γκάλιους Ραξ έφερε το τελευταίο Σούπερ Άστρο Καταστροφέα, τον Ράβατζερ και σχεδόν όλο, αν όχι όλο τον Αυτοκρατορικό στόλο στο Τζακού.

Η Μάχη

Προετοιμασίες

«Η μάχη ξεκίνησε. Πηγαίνετε! Πηγαίνετε και σύρετε τους κάτω στο έδαφος και σπάστε τους λαιμούς τους με τις μπότες σας! Πάρτε τα κεφάλια τους! Τελειώστε τη τυραννία τους!»
— Ο Σύμβουλος Γκάλιους Ραξ λέγοντας στους άνδρες του να καταστρέψουν τη Καινούργια Δημοκρατία
Rebellion Arrives at Jakku

Ο στόλος της Καινούργιας Δημοκρατίας φτάνει γύρω απο το Τζακού

Μετά την απόφαση της Γαλαξιακής Γερουσίας να παρέμβει στο Τζακού, η Καινούργια Δημοκρατία κινητοποίησε τις στρατιωτικές δυνάμεις της. Εκτός απο τη νίκη των στόλων των Αυτοκρατορικών υπολειμμάτων, ο άλλοι στόχοι της Καινούργιας Δημοκρατίας στο Τζακού συμπεριλάμβαναν τη κατάκτηση ενός σημαντικού τομέα στο Γαλαξιακό Εμφύλιο Πόλεμο και να καταστρέψουν την Αυτοκρατορική μονάδα όπλων στο πλανήτη. Με τον επεκτεινόμενο Αμυντικό Στόλο της Καινούργιας Δημοκρατίας να αντιμετωπίζει ανεπαρκή αστρόπλοια και την Αυτοκρατορία ακόμη να ελέγχει διάφορα μεγάλα γαλαξιακά ναυπηγεία, ο Στρατηγός Κάρλιστ Ρίεκαν συγκάλεσε διάφορες ομάδες επιβίβασης για να πάρουν υπό τη κατοχή τους Άστρο Καταστροφείς της Αυτοκρατορίας. Αυτά τα κόμματα επιβίβασης αποτελούνταν απο αρκετούς πρώην Αυτοκρατορικούς συμπεριλαμβανομένων των Υποπλοιάρχων Θέιν Κιρέλ και Κέντι Ιντέλ, οι οποίοι ήταν εξοικειωμένοι με τα σχέδια του Άστρο Καταστροφέα συμπεριλαμβανομένων των υπερκινητήρων και των μηχανισμών αυτοκαταστροφής τους. Η διαστημική επίθεση της Καινούργιας Δημοκρατίας πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία του Ναυάρχου Άκμπαρ και την αρχιπλοΐαρχο Κίρστα Άγκατ, ενώ η επίγεια επίθεση έγινε υπό τις διαταγές του Υπολοχαγού Στρατηγού Μπρόκγουεϊ και του Στρατηγού Τάιμπεν, με το τελευταίο να έχει ως βάση του το Τσαντρίλα.

Εντωμεταξύ, ο Σύμβουλος Γκάλιους Ραξ επιστράτευσε όλες τις Αυτοκρατορικές δυνάμεις πάνω και γύρω απο το Τζακού. Ο Ραξ ανέθεσε στο Μεγάλο Μοφ Ραντ να διοικήσει τον Αυτοκρατορικό στόλο και ανέθεσε στον στρατηγό Χόνταρ Μπόρουμ να διοικήσει τις επίγειες δυνάμεις της Αυτοκρατορίας στο Τζακού. Πριν απο τη μάχη, ο Ραξ επίσης χρησιμοποίησε τους στρατιώτες-παιδιά για να δολοφονήσει τον Αυτοκρατορικό προπαγανδιστή Φέρικ Ομπντούρ ως μέρος του Ενδεχόμενου. Ως μια επίδειξη της δύναμης του, ο Ραξ ανάγκασε τη Σλόουν και το Μπρέντιν να βλέπουν καθώς οι στρατιώτες-παιδιά σκότωναν μια ομάδα στόρμτρουπερ. Ο Ραξ αργότερα έβγαλε ένα ξεσηκωτικό λόγο προτρέποντας τις δυνάμεις του να μην δείξουν κανένα έλεος στον εχθρό και λέγοντας ότι η νίκη τους επρόκειτο να έρθει. Αυτός ο λόγος μεταδόθηκε με ολογραμμικό τρόπο στις Αυτοκρατορικές δυνάμεις. Στη πραγματικότητα, ο Ραξ σχεδίασε να καταστρέψει τις περισσότερες δυνάμεις του και το πλανήτη ως μέρος του Ενδεχόμενου. Εκείνος και ορισμένα άτομα θα αναχωρούσαν για τις Άγνωστες Περιοχές με ένα πιστό αντίγραφο του Ιμπεριάλις.