FANDOM

Premium-Eras-canon
«Η μόνη φορά που αποτυγχάνω είναι αν με προσλάβεις για να αποτύχω.»
— Μπόμπα Φετ

Ο Μπόμπα Φετ ήταν ένας κυνηγός επικηρυγμένων και γενετικά κλώνος του κακόφημου κυνηγού επικηρυγμένων Τζάνγκο Φετ. Ο Μπόμπα δημιουργήθηκε απο τους κλωνοποιούς στο πλανήτη Καμίνο, με τα ίδια εξωτερικά χαρακτηριστικά που είχαν οι κλώνοι στρατιώτες που δημιουργήθηκαν για το Μέγα Στρατό της Δημοκρατίας. Κατόπιν παραγγελίας του Τζάνγκο, ο Μπόμπα δεν είχε την ίδια ανάπτυξη με τους υπόλοιπους κλώνους. Ο Τζάνγκο τον εκπαίδευσε στις τέχνες της μάχης για να γίνει και εκείνος κυνηγός επικηρυγμένων στο μέλλον.

Κατά τη διάρκεια της ανόδου της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας, ο Μπόμπα απέκτησε τη φήμη ενός απο τους πιο θανατηφόρους κυνηγούς επικηρυγμένων του γαλαξία. Η ξεχωριστή Μανταλόριαν πανοπλία του βοήθησαν να κρατηθούν ζωντανές οι ιστορίες για τους Μανταλόριαν στο γαλαξία μετά την υποδούλωση του πλανήτη Μάνταλορ απο την Αυτοκρατορία. Κατά την εποχή του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου, ο Μπόμπα δούλευε για το Τζάμπα Χατ. Σύντομα μετά τη Μάχη του Χοθ, ο Μπόμπα και διάφοροι άλλοι κυνηγοί επικηρυγμένων κλήθηκαν απο το Σκοτεινό Άρχοντα των Σιθ Νταρθ Βέιντερ για να εντοπίσει το Χαν Σόλο και το Μιλένιουμ Φάλκον ώστε ο ίδιος να στήσει μια παγίδα στο Λουκ Σκαϊγουόκερ. Το σχέδιο πέτυχε και ο Μπόμπα πήρε το Σόλο, ο οποίος ήταν παγωμένος σε ανθρακίτη, στο Τατουίν για να εισπράξει την αμοιβή απο την επικήρυξη που ο Τζάμπα είχε τοποθετήσει στο Σόλο.

Αφού οι φίλοι του Σόλο στη Συμμαχία για την Επαναφορά της Δημοκρατίας επιχείρησαν μια διάσωση στο Τατουίν, μια μάχη ξέσπασε στο Μεγάλο Λάκκο του Καρκούν. Ο Μπόμπα πολέμησε ενάντια στους Επαναστάτες διασώστες, οι οποίοι τον έριξαν ακούσια στο σάρλακ.

Βιογραφία

Δημιουργία και πρώιμη ζωή

«Εκτός απο την αμοιβή του, που είναι αξιοσημείωτη, ο Φετ απαίτησε μόνο ένα πράγμα: έναν αναλλοίωτο κλώνο για τον εαυτό του. Περίεργο, δεν είναι;»
— Ο Λάμα Σου, στο Όμπι-Ουάν Κενόμπι, σχετικά με τη δημιουργία του Μπόμπα Φετ
Boba on Kamino

Ο νεαρός Μπόμπα Φετ στο Καμίνο.

Μετά τη Μάχη του Νεμπού, μια παραγγελία ενός στρατού κλώνων στο Καμίνο πραγματοποιήθηκε απο το δάσκαλο Τζεντάι Σάιφο-Ντέας, ο οποίος πίστευε ότι θα ήταν απαραίτητο προκειμένου να διασφαλιστεί η προστασία της Γαλαξιακής Δημοκρατίας. Αφού οι Σιθ φρόντισαν ώστε να σκοτωθεί ο Σάιφο-Ντέας, ανέλαβαν τη παραγγελία και ο στρατός έγινε μέρος της συνωμοσίας τους στην ανατροπή της Δημοκρατίας και της καταστροφής του Τάγματος των Τζεντάι. Πριν τη διαδικασία δημιουργίας, ο κυνηγός επικηρυγμένων Τζάνγκο Φετ επιστρατεύτηκε απο τον Άρχοντα Σιθ Νταρθ Ταϊράνους. Ο Τζάνγκο θα γινόταν το γενετικό πρότυπο για μια σημαντική αμοιβή, καθώς και για μια απαίτηση: τη δημιουργία ενός κλώνου που δεν είχε τις ίδιες γενετικές τροποποιήσεις, όπως η βελτίωση της συμπεριφοράς και η επιτάχυνση της ανάπτυξης. Οι Καμίνοαν επιστήμονες δημιούργησαν το κλώνο, τον οποίο ο Τζάνγκο μεγάλωσε σαν το γιο του και του έδωσε το όνομα Μπόμπα Φετ.

Ο Τζάνγκο μεγάλωσε το Μπόμπα στο Καμίνο και του έμαθε πολλές δεξιότητες που γνώριζε ως κυνηγός επικηρυγμένων. Όσο ήταν παιδί, ο Μπόμπα έμαθε πως να επιβιώνει και να πολεμά, ενώ έγινε εξειδικευμένος στη χρήση ακτινοβόλου. Επίσης έμαθε πως να χρησιμοποιεί τα συστήματα όπλων στο σκάφος του πατέρα του, Σλέιβ 1, και του έγιναν οικεία τα άτομα της κυβέρνησης του Καμίνο.

Εκπαιδευόμενος απο το Τζάνγκο

«Αυτός είναι ο γιος μου, ο Μπόμπα. Θα μας βοηθήσει με την αποστολή.»
— Τζάνγκο Φετ

Ο Μπόμπα και ο Τζάνγκο Φετ μαζί με τους Νίλντα, Ριν και Τάιβερ προσλήφθηκαν απο έναν Τουί'λεκ για να πιάσουν τη κόρη του και να τη φέρουν πίσω ζωντανή. Όταν τελικά έπιασαν το κορίτσι στο πλανήτη Ορντ Μαντέλ, οι Τάιβερ και Ριν απείλησαν να σκοτώσουν το Μπόμπα αν ο Τζάνγκο δεν τους έδινε πίσω το Τουί'λεκ κορίτσι. Τελικά, ο Μπόμπα είχε ένα ακτινοβόλο και σκότωσε τους Ριν και Τάιβερ. Ο Νίλντα συνεχάρη το Μπόμπα μετά απο αυτό. Ο Μπόμπα ήταν έτοιμος να σκοτώσει το Νίλντα, όμως κατάλαβε πως δεν ήταν μέρος της ομάδας που απείλησε τη ζωή του και για αυτό τον άφησε να φύγει. Ο Φετ και ο Μπόμπα μπήκαν στο αστρόπλοιο τους, Σλέιβ 1, με το κορίτσι και τη παρέδωσαν στο πατέρα της.

Φυγή απο το Καμίνο

«Ρίξ'του, μπαμπά! Ριξ'του! Πυρ!»
— Ο Μπόμπα, κατά τη διάρκεια της μάχης του πατέρα του με τον Όμπι-Ουάν Κενόμπι
FettKenobiMeeting

Ο Μπόμπα και ο Τζάνγκο συναντούν τον Όμπι-Ουάν Κενόμπι.

Σύντομα προτού το ξέσπασμα του Πολέμου των Κλώνων, ο Τζάνγκο στάλθηκε σε μια αποστολή δολοφονίας της Γερουσιάστριας Πάντμε Αμιντάλα, μια χωρίς ενδοιασμούς αντίπαλο ενός ενδεχόμενου πολέμου, κατ' εντολή της Συνομοσπονδίας των Ανεξάρτητων Συστημάτων. Ο Τζάνγκο και η συνεργάτης του, Ζαμ Γουίσελ, απέτυχαν να σκοτώσουν τη γερουσιάστρια και ο Τζάνγκο άφησε στοιχεία που έκαναν τον ιππότη Τζεντάι Όμπι-Ουάν Κενόμπι να τον εντοπίσει στο Καμίνο, ο οποίος γνώριζε πως ένας κυνηγός επικηρυγμένων που συνδεόταν με το Καμίνο ήταν υπεύθυνος για την απόπειρα δολοφονίας της Αμιντάλα. Όταν ο Κενόμπι έφτασε στο Καμίνο οι Καμίνοαν τους αποκάλυψαν το στρατό κλώνων και του μίλησαν για το γενετικό πρότυπο των κλώνων. Σύντομα ο Κενόμπι ζήτησε να δει το Τζάνγκο. Η Τάουν Ουε, μια βοηθός του Πρωθυπουργού Λάμα Σου, έφερε το Τζεντάι στα διαμερίσματα του Φετ, όπου ο Μπόμπα τον χαιρέτησε. Παρότι ήταν καχύποπτος με το Τζεντάι, ο Μπόμπα τον άφησε να μπει. Ο Κενόμπι μίλησε με το Τζάνγκο για τους κλώνους και υπονόησε ότι γνώριζε πως ο Τζάνγκο κρυβόταν πίσω απο την απόπειρα δολοφονίας. Ξέροντας πως οι ενέργειες του είχαν ανακαλυφθεί, ο Τζάνγκο και ο Μπόμπα αμέσως ετοιμάστηκαν να αναχωρήσουν όταν ο Κενόμπι έφυγε.

Ενώ οι Φετ ετοίμαζαν το Σλέιβ 1 για να φύγουν, ο Κενόμπι τους είδε και άρχισε να μονομαχεί με το Τζάγνκο, παλεύοντας στη πλατφόρμα προσγείωσης του σκάφους. Κατά τη διάρκεια της μάχης, ο Μπόμπα χρησιμοποίησε τα κανόνια του σκάφους συνεχόμενα για να χτυπήσει το Κενόμπι. Καθώς η μάχη συνεχιζόταν, ο Τζεντάι κλώτσησε το Τζάνγκο κάτω απο τη πλατφόρμα προς τον ωκεανό όμως επειδή ο κυνηγός επικηρυγμένων τον είχε δέσει με ένα σύρμα έπεσε και εκείνος. Ο Τζάνγκο έκοψε το σύρμα και κατάφερε να ανέβει στη πλατφόρμα, ενώ ο Κενόμπι προσγειώθηκε στα κατώτερα επίπεδα. Αυτό έδωσε αρκετό χρόνο στο Τζάνγκο να μπει στο σκάφος και να αναχωρήσει με το Μπόμπα να οδηγάει. Ωστόσο ο πριν προλάβει να απομακρυνθεί, ο Κενόμπι έριξε μια συσκευή εντοπισμού πάνω στο φλοιό του σκάφους.

Ο Τζάνγκο και ο Μπόμπα έφτασαν στη τροχιά του Τζεονόσις, όπου οι Αυτονομιστές ηγέτες είχαν συγκεντρωθεί. Χωρίς να το περιμένουν, ο Κενόμπι τους έφτασε και ξεκίνησε μια αερομαχία στο πεδίο αστεροειδών γύρω απο το Τζεονόσις. Οι Φετ κατάφεραν να αποφύγουν τις επιθέσεις του Κενόμπι και ο Τζάνγκο έριξε μερικά σεισμικά φορτία στο διάστημα σε μια προσπάθεια να καταστρέψει το σκάφος του Κενόμπι. Ο Τζεντάι προσποιήθηκε το θάνατο του ρίχνοντας ανταλλακτικά απο το σκάφος του τα οποία καταστράφηκαν απο την έκρηξη, κάνοντας έτσι τους Φετ να νομίζουν ότι σκοτώθηκε. Εκείνοι προχώρησαν προς την επιφάνεια του πλανήτη, ενώ ο Κενόμπι έμεινε κρυμμένος στο πεδίο αστεροειδών προτού τους ακολουθήσει.

Ο Πόλεμος των Κλώνων

Ο θάνατος του Τζάνγκο

Σύντομα μετά την άφιξη των Φετ στο Τζεονόσις, ο Κενόμπι ξεκίνησε να διερευνά τους Αυτονομιστές στο πλανήτη και πιάστηκε απο τους Τζεονόσιαν. Η αιχμαλώτιση του παρακίνησε τη Πάντμε Αμιντάλα και τον πάνταγουαν του Κενόμπι, Άνακιν Σκαϊγουόκερ, να προσπαθήσουν να διασώσουν το φίλο τους. Ο Τζάνγκο και οι Τζεονόσιαν τους έπιασαν και οι τρεις κρατούμενοι μεταφέρθηκαν στην αρένα εκτέλεσης, όπου ο Μπόμπα παρακολουθούσε μαζί με το πατέρα του την εξέδρα καθώς οι τρεις αιχμάλωτοι αντιμετώπισαν τρία πλάσματα τα οποία ήταν εκεί για να τους σκοτώσουν. Μια ομάδα απο Τζεντάι, υπό την ηγεσία του Μέις Ουίντου, σύντομα έφτασαν για να τους διασώσουν. Ο Ουίντου έστρεψε το φωτόσπαθο του κοντά στο λαιμό του Τζάνγκο, ενώ απειλούσε το Κόμη Ντούκου, όμως ο Ουίντου γρήγορα έφυγε απο την εξέδρα για να πάει προς την αρένα καθώς Αυτονομιστικά ανδροειδή μάχης άρχισαν να γεμίζουν την αρένα.

Vow of Vengeance AtG

Ο Μπόμπα κρατά το κράνος του πατέρα του, ορκίζομενος εκδίκηση ενάντια στο Τζεντάι που σκότωσε το Τζάνγκο.

Τα ανδροειδή μάχης και οι Τζεντάι άρχισαν να μάχονται μέσα στην αρένα. Καθώς περνούσε η ώρα, ο Τζάνγκο συμμετείχε στη μάχη, όμως το τζέτπακ απο τη πανοπλία του υπέστη σοβαρή ζημιά, αφήνοντας τον ευάλωτο σε επιθέσεις. Παρά το εμπόδιο, αντιμετώπισε τον Ουίντου, ο οποίος αποκεφάλισε τον κυνηγό επικηρυγμένων. Ο Μπόμπα παρακολουθούσε με τρόμο το θάνατο του πατέρα του. Όταν η μάχη έφυγε απο την αρένα, ο Μπόμπα κατευθύνθηκε προς τα εκεί και πήρε το κράνος του πατέρα του, πιέζοντας το πάνω στο κεφάλι του, ενώ ορκίστηκε εκδίκηση ενάντια στο Μέις Ουίντου.

Ψάχνοντας εκδίκηση

«Καταλαβαίνω πως έχω κάνει τρομερά πράγματα. Όμως εσύ το ξεκίνησες όταν σκότωσες το πατέρα μου! Ποτέ δεν θα σε συγχωρήσω.»
«Χμμ. Θα πρέπει να το κάνεις. Πάρτε τον μακριά.
»
— Ο Μπόμπα Φετ και ο Μέις Ουίντου

Ύστερα απο αυτό ο Μπόμπα μπήκε σε μια ομάδα κυνηγών επικηρυγμένων συμπεριλαμβανομένων των Όρα Σινκ, Μποσκ και Κάστας με σκοπό να σκοτώσουν τον Ουίντου. Η απόπειρα τους απέτυχε και ο Μπόμπα συνειδητοποίησε πως το παρατράβηξε, όμως σκέφτηκε πως ποτέ δεν θα συγχωρούσε τον Ουίντου. Μετά από μια σύντομη ποινή φυλάκισης, ο Μπόμπα σχημάτισε μια ομάδα κυνηγών επικηρυγμένων και πήρε μια σειρά από αποστολές.

Γαλαξιακός Εμφύλιος Πόλεμος

Δουλεύοντας για τον Τζάμπα

Jabbathehutt

Ο Μπόμπα συνοδεύει το Τζάμπα.

Κατά την περίοδο του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου, ο Μπόμπα ήταν ένας εδραιωμένος κυνηγός επικηρυγμένων, ο οποίος δούλευε για το κακοποιό Τζάμπα Χατ ως μισθοφόρος. Η Μανταλόριαν πανοπλία του Μπόμπα κρατούσε ζωντανή την ιδέα των Μανταλόριαν πολεμιστών στο γαλαξία, αφού πολλοί απο αυτούς σκοτώθηκαν απο τη Γαλαξιακή Αυτοκρατορία.

Σε κάποιο σημείο πριν απο τη μυστική αποστολή στο Τατουίν, ο Μπόμπα ταξίδεψε στο Κόρισαντ, όπου αντιμετώπισε τρεις επαναστάτες κατασκόπους. Αφού οι επαναστάτες προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν με το Μπόμπα με διαταράκτες ιόντων, ο κυνηγός επικηρυγμένων τους αποσύνθεσε χρησιμοποιώντας ένα επιταχυντή όπλων. Αυτό εκνεύρισε το Νταρθ Βέιντερ, ο οποίος αρνήθηκε να του δώσει την αμοιβή για την επικήρυξη, αφού δεν υπήρχαν πτώματα.

Λίγο πριν τη Μάχη του Γιάβιν, ο Μπόμπα ήταν παρών στο Μος Άισλι στο Τατουίν, όπου ο Τζάμπα συναντήθηκε με το Χαν Σόλο, έναν απο τους λαθρέμπορους του κακοποιού. Ο Σόλο χρωστούσε χρήματα στο Τζάμπα, αφού είχε παρατήσει το φορτίου του όταν στο σκάφος του, το Μιλένιουμ Φάλκον, εισέβαλαν στρατιώτες της Αυτοκρατορίας. Ο Σόλο υποσχέθηκε στο Τζάμπα να τον ξεπληρώσει, όμως ήδη είχε τεθεί μια αμοιβή εις βάρος του. Ο Σόλο, ο οποίος έγινε ένα μέλος της Συμμαχίας για την Επαναφορά της Δημοκρατίας, δεν ξεπλήρωσε το Τζάμπα, με αποτέλεσμα ο Μπόμπα να διεκδικήσει την αμοιβή.

Στις υπηρεσίες του Σκοτεινού Άρχοντα

«Υπάρχει ένας πιλότος Εξ-Γουίνγκ. Ήξερε κάποιον Όμπι-Ουάν Κενόμπι. Έφυγε απο το πλανήτη με ένα λαθρεμπορικό σκάφος με ονομασία Μιλένιουμ Φάλκον.»
«Ξέρω το σκάφος. Ζωντανός ή νεκρός;»
«Ζωντανός.
»
— Ο Νταρθ Βέιντερ δίνει στο Μπόμπα Φετ την αποστολή του
Vader in Jabba's palace

Ο Μπόμπα βλέπει την είσοδο του Νταρθ Βέιντερ στο παλάτι του Τζάμπα.

Όχι πολύ μετά τη Μάχη του Γιάβιν, ο Μπόμπα ήταν παρών στο Παλάτι του Τζάμπα όταν ο Σκοτεινός Άρχοντας των Σιθ Νταρθ Βέιντερ επισκέφτηκε το μέρος. Ο Βέιντερ στάλθηκε για λογαριασμό του Αυτοκράτορα για να διαπραγματευτεί τους όρους της Φυλής Χατ σχετικά με τη προμήθεια τον Αυτοκρατορικό στρατό με ακατέργαστους πόρους για να αυξήσουν την παραγωγή τους. Παρόλα αυτά ο Βέιντερ έφτασε μια ημέρα νωρίτερα για δικό του λογαριασμό. Ο Τζάμπα ήταν προσεκτικός με το Βέιντερ, όμως διέταξε την αυλή του να αποχωρήσει για να μείνουν μόνοι τους. Ο Βέιντερ σύντομα του είπε πως θα χρειαζόταν δύο απο τους κορυφαίους του κυνηγούς επικηρυγμένων. Αφού ο Τζάμπα δοκίμασε το Σκοτεινό Άρχοντα, έφτασαν σε συμφωνία, έτσι ο Τζάμπα έστειλε το Μπόμπα και το Γούκι Μπλακ Κρσαντάν.

Αργότερα την ίδια ημέρα, ο Μπόμπα και ο Κρασάντ συνάντησαν το Βέιντερ έξω στην έρημο. Ο Βέιντερ ρώτησε για το αν οι δύο κυνηγοί επικηρυγμένων ήταν οι καλύτεροι του Τζάμπα και όταν ο Μπόμπα τον διαβεβαίωσε ότι ήταν, ο Βέιντερ τους έδωσε στο καθένα την αποστολή του. Ο Μπόμπα έπρεπε να πιάσει ένα πιλότο της Επαναστατικής Συμμαχίας ο οποίος σχετιζόταν με έναν άνθρωπο ονόματι Όμπι-Ουάν Κενόμπι και ένα λαθρεμπορικό σκάφος, το Μιλένιουμ Φάλκον. Ο Κρασάντ έπρεπε να βρει έναν Αυτοκρατορικό πράκτορα που είχε την εύνοια του Αυτοκράτορα. Ήταν επίσης να συλληφθεί ζωντανός. Ο Μπόμπα διαβεβαίωσε το Βέιντερ πως αυτό θα γινόταν. Ο Σκοτεινός Άρχοντας τους είπε να βιαστούν καθώς απολάμβανε τη θέα των επιδρομέων Τάσκεν που είχε σφάξει νωρίτερα.

Σύμφωνα με τις διαταγές του Βέιντερ, ο Μπόμπα άρχισε αμέσως την αναζήτηση. Ήξερε πως ο Σόλο σύχναζε στο Μος Άισλι, οπότε ξεκίνησε απο εκεί για να βρει το συνένοχο του Σόλο. Ο Μπόμπα σύντομα βρήκε μια ομάδα απο τέσσερις Ροντιανούς και τους πληροφόρησε για την αναζήτηση του Κενόμπι, στην οποία ο επικεφαλής Ροντιανός απάντησε ότι ο Κενόμπι ήταν απλώς κάποιος «τρελός γέρο-μάγος», που ζούσε στους αμμόλοφους και ρώτησε γιατί ο Μπόμπα ρωτούσε για το μάγο. Ο Μπόμπα σημάδεψε με το όπλο του το Ρόντιαν δηλώνοντας ότι ο Κενόμπι ήταν νεκρός και πως εκείνος έκανε τις ερωτήσεις.

Fett crashes the cantina

Ο Μπόμπα αντιμετωπίζει τους πελάτες του μπαρ Τσάλμουν.

Ο Μπόμπα τότε σκότωσε τους Ροντιανούς, αφού αποδείχθηκαν άχρηστοι και αναζήτησε άλλους που μπορεί να γνώριζαν κάτι χρήσιμο για το αγόρι. Συνάντησε μια ομάδα Τζάβα, τα οποία επίσης σκότωσε. Έπειτα ανέκρινε μια οικογένεια αγροτών υγρασίας προτού τους σκοτώσει και αυτούς. Αφού δε κατάφερε να βρει κάτι, ο Μπόμπα κατευθύνθηκε προς το μπαρ, όπου τα περισσότερα αποβράσματα και κακοποιοί του Τατουίν, πήγαιναν για να πιούν.

Ο Μπόμπα μπήκε, κάθισε στο κέντρο της προσοχής και απευθύνθηκε στους συγκεντρωμένους εγκληματίες και αποστάτες, εξηγώντας τους ότι δεν θα έφευγε μέχρι που κάποιος του παρείχε το όνομα του αγοριού. Παρόλα αυτά καθώς ο Μπόμπα ανέκρινε έναν Ιθοριανό, κάποιος απο πίσω φώναξε ειρωνικά πως το μόνο αγόρι που έβλεπε ήταν ο Μπόμπα. Ο κυνηγός επικηρυγμένων απαίτησε να μάθει ποιος τον είχε προσβάλλει και έμεινε ευχαριστημένος όταν ένας δίμετρος εξωγήινος με έξι χέρια εμφανίστηκε. Γρήγορα ο Μπόμπα υπερίσχυσε απέναντι του, ξεκολλώντας το ένα χέρι του και σπάζοντας τρία άλλα, προκειμένου να εκφοβίσει τους πελάτες να απαντήσουν στις ερωτήσεις του. Ο Μπόμπα ξανά απαίτησε να μάθει το όνομα του αγοριού, όμως ο Γούχερ, ο μπάρμαν, του είπε πως κανείς δεν γνώριζε εκείνο το αγόρι, επομένως, κανείς δεν γνώριζε το όνομά του. μόνο ότι ο Κενόμπι ήταν στο μπαρ πρόσφατα με το αγόρι, αλλά μόνο αυτό ήξεραν γι 'αυτόν. Ξαφνικά ένας νεαρός αγρότης υγρασίας όρμησε προς την έξοδο, όμως ο Μπόμπα έριξε ένα καλώδιο ινών που παγίδεψε τον έφηβο. Ο νεαρός αγρότης ισχυρίστηκε πως δεν ήξερε τίποτα, όμως το ότι πήγε να ξεφύγει έκανε το Μπόμπα να νομίζει το αντίθετο. Ο Μπόμπα έδεσε τον αγρότη σε ένα τραπέζι και άρχισε να τον ανακρίνει. Ο έφηβος τελικά έσπασε και είπε στο Μπόμπα την ιστορία του αγοριού στο Τατουίν και σημαντικότερα το όνομα του: Λουκ Σκαϊγουόκερ. Ο κυνηγός επικηρυγμένων πείστηκε και απελευθέρωσε το αγόρι που απλώς «ήθελε ένα ποτό», όμως παρόλα αυτά τον πυροβόλησε στο στήθος αμέσως μετά.

Boba Fett attacks Luke Skywalker

Ο Μπόμπα παγιδεύει το Σκαϊγουόκερ στο παλιό σπίτι του Κενόμπι.

Ο Μπόμπα έφυγε απο το μπαρ, επιβιβάστηκε στο σκάφος του και κατευθύνθηκε προς το σπίτι του Κενόμπι στις Κακοτοπιές Τζάντλαντ, όπου περίμενε να φανεί ο Σκαϊγουόκερ. Μια ομάδα απο επιδρομείς Τάσκεν εμφανίστηκε, λεηλατώντας το σπίτι, όμως ο Σκαϊγουόκερ και το ανδροειδές άστρομεκ του σύντομα έφτασαν και ο Σκαϊγουόκερ τους κυνήγησε με το φωτόσπαθο του. Ο Μπόμπα κρυφά τους πλησίασε καθώς έμπαιναν στη καλύβα. Ο Μπόμπα έριξε μια χειροβομβίδα λάμψης και τύφλωσε προσωρινά το Σκαϊγουόκερ και βραχυκύκλωσε το ανδροειδές R2.

Ο Μπόμπα μπήκε μέσα και με τη καραμπίνα του χτύπησε το Σκαϊγουόκερ στο κεφάλι και τον διέταξε να παραδοθεί. Ο Σκαϊγουόκερ παρόλα αυτά τον χτύπησε στο στομάχι, χτυπώντας τη πανοπλία του Μπόμπα. Ο Σκαϊγουόκερ, καθώς ήταν τυφλωμένος, μπέρδεψε το Μπόμπα με ένα στόρμτρουπερ. Ο Σκαϊγουόκερ σκέφτηκε πως αφού δεν τον σκότωσε απευθείας είχε πληρωθεί απο κάποιον για να του τον παραδώσει ζωντανό, οπότε ενεργοποίησε το φωτόσπαθο του, ενώ ο Μπόμπα του είπε πως δε χρειάζεται να μετακινηθεί. Ο Σκαϊγουόκερ είπε στο Μπόμπα πως ποτέ δεν έπρεπε να έρθει στο σπίτι του Κενόμπι και αποφάσισε να πολεμήσει το κυνηγό επικηρυγμένων ενώ ήταν τυφλωμένος, αφού οι Τζεντάι δεν χρειάζονταν την όραση τους. Ο Μπόμπα του υπενθύμισε πως δεν ήταν Τζεντάι. Ο Σκαϊγουόκερ κουνήθηκε αγριεμένος, δίνοντας την ευκαιρία στο Μπόμπα να του πετάξει ένα καλώδιο ινών, που απροσδόκητα αστόχησε. Ο Σκαϊγουόκερ χρησιμοποίησε το θόρυβο που έκανε η πανοπλία του Μπόμπα για να τον πολεμήσει και έκανε το κυνηγό επικηρυγμένων να σκοντάψει προς τα πίσω και να πέσει.

Ο Μπόμπα έκοψε το Σκαϊγουόκερ μερικές φορές με τις λεπίδες-βάιμπρο, που επεκτάθηκαν από τα γάντια του, βγάζοντας του αίμα. Ο Μπόμπα του είπε να παραδοθεί, όμως ο Σκαϊγουόκερ του είπε πως ο Κενόμπι θα μπορούσε να τον βοηθήσει ακόμη και μετά το θάνατο του. Ο κυνηγός επικηρυγμένων τον πυροβόλησε στον ώμο και ήταν έτοιμος να το ξανακάνει, ενώ ο Σκαϊγουόκερ του είπε ένα ρητό των Τζεντάι και απέκρουσε τη βολή. Ο Μπόμπα έπιασε τον αντίπαλο του και οι δυό τους ξεκίνησαν να παλεύουν. Ο Μπόμπα προσπάθησε να πάει το φωτόσπαθο κοντά στο πρόσωπο του Σκαϊγουόκερ. Ξαφνικά όμως ένα κουτί που έγραφε «Για το Λουκ» εκσφενδονίστηκε στο κεφάλι του Μπόμπα, αφήνοντας τον λιπόθυμο. Ο Σκαϊγουόκερ και το ανδροειδές ήταν το ίδιο έκπληκτοι, όμως γρήγορα έφυγαν απο τη καλύβα και το Τατουίν, αφήνοντας το Μπόμπα να δώσει λόγο στον Άρχοντα Βέιντερ για τα γεγονότα που συνέβησαν.

Boba informs vader

Ο Μπόμπα δίνει αναφορά στο Νταρθ Βέιντερ σε έναν Άστρο Καταστροφέα.

Αργότερα, ο Μπόμπα ταξίδεψε με το Σλέιβ 1 για να συναντήσει το Βέιντερ σε έναν Άστρο Καταστροφέα και έδωσε αναφορά σχετικά με το αγόρι. Ο κυνηγός επικυρηγμένων του είπε πως «στάθηκε τυχερός» και διέφυγε. Ο Βέιντερ δυσαρεστήθηκε και τον ρώτησε αν έφερε τίποτα πολύτιμο. Ο Μπόμπα του είπε πως, τουλάχιστον, είχε ανακαλύψει το όνομα του αγοριού: Σκαϊγουόκερ. Ο Βέιντερ έμεινε σιωπηλός για κάποια ώρα, οπότε ο Μπόμπα έφυγε, αφού η συγκεκριμένη δουλειά τους είχε ολοκληρωθεί. Χωρίς να το ξέρει ο Μπόμπα, μόλις είχε πει στο σκοτεινό άρχοντα πως έχει ένα γιό.

Το κυνήγι για το Χαν Σόλο

«Θα υπάρξει μια χορταστική αμοιβή για όποιον εντοπίσει το Μιλένιουμ Φάλκον. Είστε ελεύθεροι να χρησιμοποιήσετε όποια μέθοδο επιθυμείτε, όμως τους θέλω ζωντανούς. Όχι αποσυνθέσεις.»
«Όπως επιθυμείς.
»
— Ο Νταρθ Βέιντερ και ο Μπόμπα Φετ

Μερικά χρόνια αργότερα, ο Μπόμπα ανέλαβε άλλη μια αποστολή σχετικά με το Χαν Σόλο, τον οποίο αυτή τη φορά είχε επικηρύξει ο Νταρθ Βέιντερ. Ήταν μαζί με άλλους πέντε κυνηγούς επικηρυγμένων οι οποίοι ήταν συγκεντρωμένοι πάνω στο Εξέκιουτορ απο το Βέιντερ. Ο Άρχοντας Σιθ σκόπευε να χρησιμοποιήσει το Σόλο, καθώς επίσης και τη Λέια Οργκάνα με το Τσουμπάκα σαν δόλωμα για να παρασύρει το Σκαϊγουόκερ σε μια παγίδα. Ο Μπόμπα και οι άλλοι κυνηγοί επικηρυγμένων είχαν άδεια να χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε μέσο για να πιάσουν τους φίλους του Σκαϊγουόκερ, αρκεί να τους έφερναν ζωντανούς. Ο Μπόμπα εντόπισε το Μιλένιουμ Φάλκον, το οποίο κρυβόταν ανάμεσα σε Αυτοκρατορικά σκάφη στο Σύστημα Ανοάτ και τους ακολούθησε εκτός του Συστήματος, στη Πόλη των Σύννεφων στο Μπέσπιν. Ο Μπόμπα και η Αυτοκρατορία έφτασαν στο Μπέσπιν πριν απο το Μιλένιουμ Φάλκον, επιτρέποντας στο Βέιντερ να χειραγωγήσει το φίλο του Σόλο και αρχηγό της Πόλης των Σύννεφων, Λάντο Καλρίσιαν, στο να βοηθήσει στη σύλληψη του Σόλο και των υπολοίπων. Ενώ ήταν στο Μπέσπιν, ο Μπόμπα κατέστρεψε το IG-88, το οποίο τον είχε ακολουθήσει στη Πόλη των Σύννεφων.

Boba Vader Lando

Ο Μπόμπα μιλά στο Νταρθ Βέιντερ σχετικά με την επικήρυξη στο κεφάλι του Σόλο.

Ο Μπόμπα ανησύχησε όταν έμαθε πως ο Βέιντερ σκόπευε να παγώσει το Σόλο σε ανθρακίτη, σαν δοκιμή για να δει αν ο Σκαϊγουόκερ θα μπορούσε να αντέξει σε αυτή τη διαδικασία. Ο Βέιντερ υποσχέθηκε στο κυνηγό επικηρυγμένων πως θα αποζημιωνόταν σε περίπτωση που πέθαινε ο Σόλο και ο Μπόμπα δεν αμειβόταν απο την επικήρυξη που του είχε βάλει ο Τζάμπα. Ο Σόλο τελικά επέζησε και ο Βέιντερ παρέδωσε το κατεψυγμένο λαθρέμπορο στο Μπόμπα, ο οποίος τον μετέφερε στο Σλέιβ 1. Τον κυνήγησαν οι Οργκάνα, Καρλίσιαν και Τσουμπάκα, οι οποίοι προσπάθησαν να σώσουν το Σόλο απο τη μεταφορά του στο Τζάμπα. Οι προσπάθειες τους απέτυχαν, ωστόσο και ο Μπόμπα έφυγε απο το Μπέσπιν, μεταφέροντας το Σόλο στο παλάτι του Τζάμπα στο Τατουίν.

Μέσα στο σάρλακ

«Ο Μπόμπα Φετ; Ο Μπόμπα Φετ; Που;»
— Ο Χαν Σόλο, λίγο πριν ρίξει το Φετ μέσα στο σάρλαακ
Boba where

Ο Σόλο σπρώχνει ακούσια το Μπόμπα μέσα στο λάκκο σάρλακ.

Ο Μπόμπα παρέμεινε στο παλάτι του Τζάμπα αφού του παρέδωσε το Σόλο. Εντωμεταξύ οι Σκαϊγουόκερ, Οργκάνα, Καρλίσιαν και Τσουμπάκα ανέπτυξαν ένα σχέδιο για να απελευθερώσουν το Σόλο απο το παλάτι. Ο Μπόμπα ήταν παρών όταν πραγματοποιήθηκε το σχέδιο και είδε το Σκαϊγουόκερ και το Τσουμπάκα να αιχμαλωτίζονται απο το Χατ, ενώ η Οργκάνα έγινε σκλάβα του Χατ και ο Καρλίσιαν παρίστανε το φρουρό. Παρόλα αυτά, η Οργκάνα μπόρεσε να απελευθερώσει το Σόλο απο τη κατάψυξη του ανθρακίτη και ο λαθρέμπορος ξύπνησε όντας προσωρινά τυφλωμένος ως αποτέλεσμα της διαδικασίας κατάψυξης. Όπως διέταξε ο Χατ, οι Σκαϊγουόκερ, Σόλο και Τσουμπάκα θα μεταφέρονταν στο Μεγάλο Λάκκο του Καρκούν, όπου θα τους τάιζαν στο σάρλακ — ένα πλάσμα που ζούσε στο λάκκο. Ο Μπόμπα συμμετείχε και εκείνος στη μεταφορά στο Καρκούν με τους φρουρούς του Τζάμπα.

Όταν έφτασαν στο Μεγάλο Λάκκο του Καρκούν, ο Σκαϊγουόκερ και οι υπόλοιποι, έθεσαν το σχέδιο τους σε εφαρμογή. Σύντομα επιτέθηκαν στους φρουρούς του Χατ και η Οργκάνα έπνιξε το μεγαλόσωμο κακοποιό μέχρι θανάτου. Κατά τη διάρκεια της ανταλλαγής πυρών, ο Μπόμπα πολέμησε με το Σκαϊγουόκερ, ο οποίος χρησιμοποίησε το φωτόσπαθο του για να καταστρέψει το όπλο του Μπόμπα. Στο επακόλουθο χάος, ο Σόλο, που ήταν σχεδόν τυφλωμένος, ακούσια έσπρωξε το Μπόμπα μέσα στο σάρλακ, το οποίο χωνεύει βασανιστικά τα θύματα του για χίλια χρόνια.

Δεξιότητες

Boba Fett SaV

Οι δεξιότητες του Μπόμπα Φετ τον έκαναν ένα τρομερό κυνηγό επικηρυγμένων.

Τα ταλέντα του Μπόμπα Φετ ως κυνηγός επικηρυγμένων ήταν διαβόητα σε όλο το γαλαξία και έγινε γνωστός σε γαλαξιακούς φυγάδες που είχαν επικηρυχθεί. Από νεαρή ηλικία, ο Μπόμπα εκπαιδεύτηκε από το πατέρα του σε τεχνικές μάχης, ενώ απο τότε μπορούσε να χειριστεί ένα όπλο και να είναι θανατηφόρος σε σενάρια μάχης. Οι ικανότητές του αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια των ετών, και ο ίδιος εμφάνισε έναν ηγετικό χαρακτήρα, αφού διαμόρφωσε το δικό του συνδικάτο απο κυνηγούς επικηρυγμένων. Διέταξε επίσης τη πίστη σε αυτούς που ήταν κοντά του, όπως o Μποσκ.

Εξοπλισμός

Slave I FFG by Ben Zweifel

Το Σλείβ 1 υπό την ιδιοκτησία του Μπόμπα Φετ.

Μετά το θάνατο του Τζάνγκο, ο Μπόμπα πήρε στη κατοχή του το Σλέιβ 1, το οποίο χρησιμοποίησε καθ' όλη τη καριέρα του ως κυνηγός επικηρυγμένων Το πλοίο ήταν οπλισμένο με κανόνια λέιζερ και εκτοξευτήρες βλημάτων. Το σκάφος έγινε εμβληματικό σε όλο το γαλαξία, γνωστό στους φυγάδες ως το πλοίο του τρομερού κυνηγού επικηρυγμένων. Κατά τη διάρκεια της πρώιμης καριέρας του, ο Μπόμπα είχε τη δική του μοναδική, κόκκινη και γκρι πανοπλία, που περιλάμβανε κράνος και δίδυμα ακτινοβόλα πιστόλια.

Καθώς η καριέρα του συνέχιζε, ο Μπόμπα πήρε μια πανοπλία των Μανταλόριαν όπως είχε κάνει και ο Τζάνγκο. Σε αντίθεση με το Τζάνγκο, εκείνη του Μπόμπα ήταν πράσινη (στα περισσότερα σημεία) και ήταν σφυροκοπημένη και καλυμμένη με σημάδια απο πυρά όπλων. Η πανοπλία του συνοδευόταν απο ένα τζέτπακ, φλογοβόλο μέσα στα γάντια καρπών και ένα εκτοξευτή σκοινιών. Μέσα στις επιγονατίδες υπήρχαν εκτοξευτές βελών πυραύλων και οι ώμοι του είχαν πλεξούδες οι οποίες προέρχονταν απο τα θύματα του.