FANDOM

Premium-Eras-canon
«Κάτι πλησιάζει. Το φως και το σκοτάδι θα παλέψουν για άλλη μια φορά.»
— Ο εξερευνητής Λορ Σαν Τέκα

Ο πόλεμος μεταξύ του Πρώτου Τάγματος και της Αντίστασης ξεκίνησε πάνω στη κλιμάκωση του ψυχρού πολέμου σε ανοιχτό πόλεμο σε πλήρη κλίμακα μεταξύ των δύο φατριών για τον έλεγχο του γαλαξία. Ενώ το Πρώτο Τάγμα, διάδοχος της διαλυμένης Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας, στόχευε απο τις Άγνωστες Περιοχές να κατακτήσει το γνωστό γαλαξία, η Αντίσταση στόχευε να προστατεύσει τη δημοκρατία που ανασυστάθηκε απο τη Καινούργια Δημοκρατία μετά απο τη σύγκρουσή της με την Αυτοκρατορία τριάντα χρόνια πριν.

Ο πόλεμος επίσημα ξεκίνησε το έτος 34 ΜΜΓ όταν το Πρώτο Τάγμα εκτόξευσε τις ακτίνες του υπερόπλου που είχε μέγεθος πλανήτη και ήταν γνωστό ως η Βάση Στάρκιλερ, η οποία διέλυσε το Σύστημα Χόσνιαν και με αυτό τη Γαλαξιακή Γερουσία και τον Αστροστόλο της Καινούργιας Δημοκρατίας. Σύντομα, η Αντίσταση άρχισε μια επίθεση στη Βάση Στάρκιλερ, με αποτέλεσμα τη καταστροφή του υπερόπλου και το ξεκίνημα του ανοιχτού πολέμου.

Με τη Καινούργια Δημοκρατία κατεστραμμένη, η Αντίσταση έπρεπε να επιζήσει μόνη της. Όντας αναγκασμένη να απομακρυνθεί απο το Ντ'Καρ, η Αντίσταση ξεκίνησε να ξεφεύγει απο το Πρώτο Τάγμα, με αποτέλεσμα να υποφέρει απο πολλές ήττες. Ο πόλεμος είχε μια δραστική αλλαγή όταν ο Ανώτατος Ηγέτης Σνόουκ, ο αρχηγός του Πρώτου Τάγματος, σκοτώθηκε απο το Κάιλο Ρεν, ο οποίος έγινε ο νέος Ανώτατος Ηγέτης του Τάγματος. Εντωμεταξύ, ο δάσκαλος Τζεντάι Λουκ Σκαϊγουόκερ πείστηκε να επιστρέψει και να θυσιαστεί για να δώσει χρόνο στην Αντίσταση να ξεφύγει απο το Κρέιτ και να ζήσει για να πολεμήσει μια άλλη ημέρα, με ένα μεγάλο κομμάτι των δυνάμεων της να έχει καταστραφεί απο το Πρώτο Τάγμα.

Ιστορία

Ο πόλεμος ξεκινά

Η διακήρυξη του πολέμου

«Σήμερα είναι το τέλος της Δημοκρατίας. Το τέλος ενός καθεστώτος που αποδέχεται τη διαταραχή. Ακριβώς αυτή τη στιγμή η Καινούργια Δημοκρατία ψεύδεται απέναντι στο γαλαξία ενώ μυστικά υποστηρίζει τη προδοσία της αηδιαστικής Αντίστασης. Αυτή η δυνατή μηχανή την οποία έχετε κατασκευάσει, πάνω στην οποία στεκόμαστε, θα φέρει ένα τέλος στη Γερουσία και στον αγαπημένο τους στόλο. Όλα τα υπόλοιπα συστήματα θα θυμούνται αυτή την ημέρα ως τη τελευταία της Δημοκρατίας.»
— Στρατηγός Άρμιτεϊτζ Χαξ
Destruction of the Hosnian system

Η πρωτεύουσα της Καινούργιας Δημοκρατίας καταστράφηκε απο το Πρώτο Τάγμα τριάντα χρόνια μετά τη Μάχη του Έντορ αυξάνοντας σημαντικά τη σύγκρουση.

Σύγκρουση ξέσπασε μεταξύ του Πρώτου Τάγματος και της Αντίστασης, ενώ η κυβέρνηση της Καινούργιας Δημοκρατίας υπό το Λάνεβερ Βίλτσαμ επικεντρώθηκε περισσότερο στις εμπορικές συναλλαγές με τις ουδέτερες περιοχές του γαλαξία, όπως των Συνόρων Τρανς-Χίντιαν, έχοντας άγνοια για το κίνδυνο που διέτρεχαν. Το 34 ΜΜΓ, το Πρώτο Τάγμα, κρυμμένο μακριά στις σκιές των Άγνωστων Περιοχών, χρησιμοποίησε το υπερόπλο του, το οποίο ήταν χτισμένο πάνω στη Βάση Στάρκιλερ για να στοχεύσει και να καταστρέψει το Σύστημα Χόσνιαν, όπου βρισκόταν η πρωτεύουσα του Χόσνιαν Πράιμ, φέρνοντας ως αποτέλεσμα τον Αφανισμό του Χόσνιαν. Η Γαλαξιακή Γερουσία και ο Αμυντικός Στόλος εξαλείφθηκε εντελώς και η Δημοκρατία διαλύθηκε.

Απάντηση στον Αφανισμό του Χόσνιαν

«Στρατηγέ, η διοίκηση της Δημοκρατίας-ολόκληρο το σύστημα Χόσνιαν-όλα-καταστράφηκαν.»
— Ο Τάσλιν Μπρανς στη Στρατηγό Λέια Οργκάνα
Σαν απάντηση, η Αντίσταση ανταπέδωσε ξεκινώντας μια επιτυχημένη επίθεση στη Βάση Σταρκίλερ, καταστρέφοντας το πλανητικό υπερόπλο και προκαλώντας ένα σημαντικό πλήγμα στη νέα μηχανή πολέμου που κατασκευάστηκε απο το Πρώτο Τάγμα.
X-Wings Starkiller Divebomb

Παρόλο που η Βάση Στάρκιλερ καταστράφηκε, ο ανοιχτός πόλεμος μεταξύ του Πρώτου Τάγματος και της Αντίστασης είχε μόλις ξεκινήσει.

Ο ανοιχτός πόλεμος ξεκίνησε. Η Στρατηγός Λέια Οργκάνα έστειλε τη διαισθητική της Δύναμης, Ρέι, στο πρώτο ναό των Τζεντάι στο Ακ-Του, όπου ο αδερφός της, ο τελευταίος Τζεντάι, Λουκ Σκαϊγουόκερ είχε αυτοεξοριστεί τα τελευταία χρόνια μετά τη καταστροφή των μαθητών Τζεντάι. Οι μαθητές του καταστράφηκαν απο το Κάιλο Ρεν, τον αφέντη των ιπποτών του Ρεν, μαθητή του Ανώτατου Ηγέτη Σνόουκ, πολεμιστή του Πρώτου Τάγματος και γιου της Λέια Οργκάνα και του Χαν Σόλο.

Παρά τη καταστροφική απώλεια της Βάσης Στάρκιλερ, το Πρώτο Τάγμα στάθηκε έτοιμο να ξεκινήσει την εκστρατεία του να κατακτήσει το γνωστό γαλαξία καθώς η ειρηνική Δημοκρατία είχε αποδεκατιστεί και η ηγεσία της είχε καταστραφεί. Είχε προβλεφθεί πως όλα τα μεγάλα αστρικά συστήματα θα έπεφταν μέσα σε εβδομάδες απο το Πρώτο Τάγμα στην αυξανόμενη πορεία του στην εισβολή στο γνωστό γαλαξία απο τις Άγνωστες Περιοχές. Τελικά, το Πρώτο Τάγμα πέτυχε αρκετές νίκες ώστε ο Ανώτατος Ηγέτης Σνόουκ, ο οποίος ήταν κρυμμένος πολύ μακριά πάνω στο Σουπρέμασι στις Άγνωστες Περιοχές, αποφάσισε να ρισκάρει να βγει έξω απο τις σκιές για να ηγηθεί προσωπικά του Πρώτου Τάγματος για να κυριαρχήσει επί της Αντίστασης.