Αυτό το άρθρο περιέχει θέμα που θεωρείται κάνον.

«Είμαι έκπληκτος που σε βλέπω τόσο επηρεασμένη απο εκείνη. Μοιάζεις να είσαι εντυπωσιασμένη με εκείνη όσο είμαι κι εγώ»
«Είχα τις αμφιβολίες μου, Ράου, αλλά επέστρεψε να αντιμετωπίσει το παρελθόν της και η τολμηρή πρωτοβουλία της με εντυπωσίασε. Έχει γίνει θαρραλέα ηγέτιδα. Μου θυμίζει το καλύτερο απο αυτό μου ήμασταν και θα μπορούσαμε να εμπνευστούμε απο εκείνη για να γίνουμε περισσότερο από ότι ήμασταν τελευταία.
»
— Ο Φεν Ράου και η Μπο-Κατάν Κριζ.

Η Σαμπίν Ρεν ήταν μια Μανταλοριανή ειδική στα όπλα που ήταν ενεργή στα χρόνια της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας και συγκεκριμένα πέντε χρόνια πριν από τη Μάχη του Γιάβιν. Γεννήθηκε στη Φυλή Ρεν, στον Οίκο Βίζλα και εκπαιδεύτηκε ως πολεμίστρια Μανταλόριαν από νεαρή ηλικία. Για ένα σύντομο διάστημα σπούδασε στην Αυτοκρατορική Ακαδημία του Μάνταλορ, όμως απογοητεύτηκε από την Αυτοκρατορία και έφυγε από την Ακαδημία, αποφασίζοντας να γίνει κυνηγός επικηρυγμένων.

Αργότερα, συμμετείχε σε έναν επαναστατικό πυρήνα του Γκοστ από το πλανήτη Λοθάλ, που διοικούταν από το Τζεντάι Κέιναν Τζάρους και τη Καπετάνιο Χέρα Σιντούλα. Η Ρεν δέθηκε μαζί τους και με τα άλλα μέλη του πληρώματος σαν να ήταν η νέα της οικογένεια. Εκτός από την δεξιοτεχνία της στα εκρηκτικά, η Μανταλόριαν είχε ταλέντο και με το σχεδιασμό γκράφιτι.