FANDOM

Premium-Eras-canon
«Το Πρώτο Τάγμα είναι ένα απομεινάρι που γεννήθηκε από έναν πόλεμο τριάντα χρόνια μετά. Ναι, επιμένουν, ναι, συνεχίζουν, αλλά το κάνουν τόσο οριακά. Είναι, στη καλύτερη περίπτωση, μια κακώς οργανωμένη, κακώς εξοπλισμένη και κακώς χρηματοδοτούμενη ομάδα πιστών στο καθεστώς που χρησιμοποιούν προπαγάνδα και φόβο για να φουσκώσουν τη δύναμή τους και τη σημασία τους.»
«Πετούν τελευταίας τεχνολογίας Τάι, χρησιμοποιούν καταδρομικές νηοψίες και τελευταίας γενιάς σκάφη σε καθαρή παράβαση της Γαλαξιακής Συμφωνίας. […] Αυτή δεν είναι μια ανεπαρκώς οργανωμένη δύναμη. Αυτή δεν είναι μια ανεπαρκώς κινητήρια δύναμη. Αυτή είναι μια πραγματική απειλή.
»
— Ταγματάρχης Λόνο Ντίσο και Διοικητής Πο Ντάμερον

Ο Στρατός του Πρώτου Τάγματος ήταν η στρατιωτική δύναμη του απολυταρχικού Πρώτου Τάγματος, το οποίο γεννήθηκε για να αντιταχθεί με τη Καινούργια Δημοκρατία και την Αντίσταση μετά το τέλος της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας. Αποτελούταν απο το Στρατό Ξηράς και το Πολεμικό Ναυτικό καθώς και απο τις Ειδικές Δυνάμεις, και ηγούταν απο το Στρατηγό Άρμιτεϊτζ Χαξ της Υψηλής Διοίκησης, μαζί με το Σνόουκ, ο οποίος δρούσε ως Ανώτατος Ηγέτης. Ο στόλος του Πρώτου Τάγματος ήταν σχεδόν αδιαμφισβήτητος λόγω της ώθησης της Καινούργιας Δημοκρατίας για γαλαξιακό αφοπλισμό.

Ιστορία

Μετά απο την ήττα της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας, ο στρατός του Πρώτου Τάγματος θα επεκταθεί γρήγορα στις Άγνωστες Περιοχές - οι αρχηγοί του σκόπευαν να ανακτήσουν τον έλεγχο του γαλαξία απο τη Καινούργια Δημοκρατία - σε πλήρη παράβαση της Γαλαξιακής Συμφωνίας και των νόμων της Δημοκρατίας. Εντός των Άγνωστων Περιοχών, κατασκευάστηκαν στρατιωτικές βάσεις και ναυπηγεία για να εξαπλωθούν μερικά απο τα τεχνολογικά ανώτερα όπλα και αστρόπλοια που χρησιμοποίησε ο στρατός, με πολλά από τα μεγαλύτερα στρατιωτικά μυστικά της Παλιάς Αυτοκρατορίας να πέφτουν στα χέρια του διαδόχου της. Για να αποφευχθούν οι περιορισμοί της συνθήκης που απαγορεύουν την πώληση όπλων στο Πρώτο Τάγμα, οι γαλαξιακοί κατασκευαστές όπλων Βιομηχανίες ΜπλάςΤεκ και η Εταιρεία Πολεμοφοδίων Μερ-Σον ίδρυσαν τη θυγατρική Εταιρεία Σον-Μπλας, η οποία κατασκεύασε πολλά απο τα όπλα του Πρώτου Τάγματος μέσα στο διαστημικό χώρο της οργάνωσης, ενώ τα Συστήματα Στρατού Σιέναρ-Τζίμους και η Εταιρεία Άρατεκ-Λορέιτους παρείχαν διαστημόπλοια και οχήματα στο Τάγμα.

Hux and Starkiller Base

Διάφοροι στρατιώτες του Πρώτου Τάγματος συγκεντρωμένοι στη Βάση Στάρκιλερ για να δουν την επίθεση του υπερόπλου.

Παραβαίνοντας τους νόμους της Καινούργιας Δημοκρατίας σχετικά με τα μεγάλα πολεμικά πλοία, ο Άστρο Καταστροφέας κλάσης-Ρεσέρτζεντ θα κατασκευαζόταν στο Μηχανική Κούατ-Εντράλια. Περιείχε πάνω απο τρεις χιλιάδες τούρμπολεϊζερ και κανόνια ιόντων και σχεδιάστηκε ειδικά για να προκαλέσει την εκφοβιστική εικόνα των Άστρο Καταστροφέων κλάσης-Ιμπίριαλ της Παλιάς Αυτοκρατορίας. Αν και υπήρχαν υποψίες πως η στρατιωτική δύναμη του Πρώτου Τάγματος ήταν αρκετά μεγάλη, ούτε καν οι εκτιμήσεις του χειρότερου σεναρίου της Στρατηγού Οργκάνα θα μπορούσαν να συλλάβουν πόσο μεγάλος ήταν ο στρατός του Πρώτου Τάγματος.

Τριάντα χρόνια μετά τη Μάχη του Έντορ μία από τις κύριες βάσεις των στρατιωτικών επιχειρήσεων ήταν η Βάση Στάρκιλερ, ένας παγωμένος πλανήτης που μετατράπηκε σε οχυρό του Πρώτου Τάγματος. Χρησιμοποιώντας το ως το ανεπίσημο αρχηγείο τους, η βάση στέγαζε ένα υπερόπλο ικανό να καταστρέφει ολόκληρα αστρικά συστήματα με το να εκτοξεύει μια ακτίνα πλανητικής καταστροφής που ταξίδευε μέσω του υπερδιαστήματος. Μέχρι τότε, ο στρατός ηγούταν απο τη τριανδρία του Στρατηγού Άρμιτεϊτζ Χαξ, του Κάιλο Ρεν και της Λοχαγού Φάσμα.

Σύντομα μετά τον Αφανισμό του Χόσνιαν, η Βάση Στάρκιλερ καταστράφηκε σε μια επίθεση της Αντίστασης. Πριν την καταστροφή του, ο Ανώτατος Ηγέτης του Πρώτου Τάγματος διέταξε το Χαξ να εκκενώσει τη βάση και να επιστρέψει σε εκείνον μαζί με το Κάιλο Ρεν.

Ένας στόλος του Πρώτου Τάγματος επιτέθηκε στη βάση της Αντίστασης στο Ντ'Καρ. Παρόλο που το μεγάλο θωρηκτό Φουλμίνατριξ καταστράφηκε, το Πρώτο Τάγμα κατάφερε να διαλύσει τη βάση, να καταστρέψει ολόκληρο το στόλο των βομβαρδιστικών της Αντίστασης και να τους αναγκάσουν να διαφύγουν στο σύστημα Κρέιτ. Ο Στρατηγός Χαξ κατάφερε να ανιχνεύσει μέσα απο το υπερδιάστημα την Αντίσταση με τη τεχνολογία της τεράστιας ναυαρχίδας, του Σουπρέμασι. Επιθέσεις απο το Κάιλο Ρεν και την ομάδα του απο μαχητικά Τάι κατέστρεψαν τις διμοιρίες των αστρομαχητικών της Αντίστασης, συμπεριλαμβανομένου του Μπλακ Ουάν του Πο Ντάμερον, και ολόκληρης της ηγεσίας της εκτός απο τη Στρατηγό Λέια Οργκάνα.

Παρόλο που ο πρώην στόρμτρουπερ του Πρώτου Τάγματος Φιν και η μηχανικός της Αντίστασης Ρόουζ Τίκο προσπάθησαν να απενεργοποιήσουν το κύριο ανιχνευτή υπερδιαστήματος στο Σουπρέμασι, με τη βοήθεια του κλέφτη Ντι Τζέι, πιάστηκαν απο αξιωματικούς του γραφείου ασφαλείας του Πρώτου Τάγματος και απο στόρμτρουπερ. Αργότερα, ο Ντι Τζέι είπε στο Στρατηγό Χαξ σχετικά με το σχέδιο της Αντίστασης να φύγει στα κρυμμένα μεταφορικά με αντάλλαγμα χρήματα, ο οποίος, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες, διέταξε το Σουπρέμασι να καταστρέψει τις μεταφορές.

Παρόλα αυτά, η Ναύαρχος Άμιλιν Χόλντο γύρισε τη θαλαμηγό Ράντους προς το Σουπρέμασι και έκανε ένα άλμα στο υπερδιάστημα που χώρισε στα δύο τη ναυαρχίδα του Πρώτου Τάγματος. Αυτό επίσης σταμάτησε την εκτέλεση του Φιν και της Ρόουζ, οι οποίοι διέφυγαν με ένα κλεμμένο σκάφος, αφού πρώτα νίκησαν τη Λοχαγό Φάσμα και μερικούς στόρμτρουπερ. Η αυτοθυσία της Χόλντο επέτρεψε στα εναπομείναντα σκάφη να ξεφύγουν και να προσγειωθούν στο πλανήτη Κρέιτ.

Εντωμεταξύ, ο Κάιλο Ρεν έφερε τη διαισθητική της δύναμης Ρέι στον Ανώτατο Ηγέτη Σνόουκ στο Δωμάτιο του Θρόνου του, στο οποίο ο Σνόουκ προσπάθησε να μπει στο μυαλό της για να μάθει τη τοποθεσία του Λουκ Σκαϊγουόκερ. Αφού τη βασάνισε για να μάθει, τελικά τα κατάφερε και διέταξε το μαθητή του να τη σκοτώσει. Παρόλα αυτά, ο Κάιλο Ρεν άναψε το φωτόσπαθο των Σκαϊγουόκερ μέσα στα πλευρά του Σνόουκ και το τράβηξε προς τη Ρέι, σκοτώνοντας τον και κόβοντας το σώμα του στη μέση. Αφού μαζί νίκησαν τη φρουρά του Σνόουκ, η Ρέι αρνήθηκε τη πρόταση του Κάιλο Ρεν να κυβερνήσουν μαζί το γαλαξία και προσπάθησε να πάρει πίσω το φωτόσπαθο. Καθώς προσπαθούσαν και οι δυο να πάρουν το φωτόσπαθο εκείνο αιωρούταν στη μέση, έσπασε, και οι δυο τους σπρώχτηκαν προς τα πίσω. Η Ρέι κατάφερε να ξεφύγει και μετά απο λίγο ο Κάιλο Ρεν αυτοανακηρύχθηκε Ανώτατος Ηγέτης του Πρώτου Τάγματος αφού πρώτα έσφιξε το λαιμό του Χαξ με τη δύναμη. Έπειτα, διέταξε το Πρώτο Τάγμα να επιτεθεί στη βάση της Αντίστασης στο Κρέιτ.

Το Πρώτο Τάγμα έφερε ένα τεράστιο κανόνι πολιορκίας υπερλέιζερ το οποίο μπορούσε να καταστρέψει τη μεγάλη πόρτα πίσω απο την οποία κρύβονταν τα εναπομείναντα μέλη της Αντίστασης. Παρά μια αντεπίθεση απο την Αντίσταση, η πόρτα καταστράφηκε. Ωστόσο μια προβολή της δύναμης απο το Λουκ Σκαϊγουόκερ καθυστέρησε τα στρατεύματα του Πρώτου Τάγματος, αφού ο Κάιλο Ρεν τον αντιμετώπισε, κάτι που επέτρεψε στην Αντίσταση να ξεφύγει με το Μιλένιουμ Φάλκον.

Οργάνωση

Δυνάμεις εδάφους

First Order Military

Οι δυνάμεις εδάφους αποτελούνταν σε μεγάλο βαθμό απο στόρμτρουπερ, των οποίων η πανοπλία και τα όπλα ήταν εμπνευσμένα από τους αρχικούς στόρμτρουπερ της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας.

Όπως και ο προκάτοχος της, το Πρώτο Τάγμα έκανε χρήση των στόρμτρουπερ, συμπεριλαμβανομένων παραλλαγών όπως οι σνόουτρουπερ. Επίσης έκανε χρήση των ειδικών στρατιωτών, όπως οι βαριοί τρούπερ επίθεσης μεγκαμπλάστερ, φλέιμτρουπερ και στόρμτρουπερ ελέγχου ταραχών και επέλεξε επιλεκτικά μία απο τις τρεις παραλλαγές τοποθετημένες σε κάθε ομάδα δέκα μελών των στόρμτρουπερ.