FANDOM

Premium-Eras-canon
«Μια ερώτηση για σένα, Ταϊράνους. Γιατί εμένα; Υπάρχουν άφθονοι κυνηγοί επικηρυγμένων εκεί έξω»
«Αλλά υπάρχουν λίγοι που έχουν τη φήμη σου, Τζάνγκο Φετ. Τόσο απο την άποψη των δεξιοτήτων σου όσο και απο την εχεμύθεια σου.
»
— Ο Τζάνγκο Φετ και ο Κόμης Ντούκου

Ο Τζάνγκο Φετ ήταν ένας κυνηγός επικηρυγμένων και ευρέως θεωρούταν ο καλύτερος στο γαλαξία κατά τα χρόνια που προηγήθηκαν απο το Πόλεμο των Κλώνων. Ο Φετ φορούσε μια πανοπλία Μανταλοριαν ως κυνηγός επικηρυγμένων, αν και θεωρούταν αποστάτης και ψεύτικος Μανταλόριαν απο τη κυβέρνηση του Μάνταλορ. Στρατολογημένος απο τον Άρχοντα Σιθ Νταρθ Ταϊράνους, ο Φετ μεταφέρθηκε στο μακρινό πλανήτη Καμίνο όπου υπηρέτησε ως το γενετικό πρότυπο για τους κλώνους στρατιώτες του Μεγάλου Στρατού της Δημοκρατίας. Σε αντίθεση με το Φετ, οι κλώνοι δεν είχαν ανεξαρτησία, καθώς αναπτύχθηκαν για να είναι απόλυτα πιστοί στη Γαλαξιακή Δημοκρατία. Ο Φετ εκτός απο την αμοιβή του, ζήτησε μόνο ένα πράγμα απο τους Καμίνοαν: τη δημιουργία του Μπόμπα Φετ, ενός αναλλοίωτου κλώνου που θα ανέτρεφε σαν το δικό του «γιο».

Το 22 ΠΜΓ, λίγες μέρες πριν απο τη Μάχη του Τζεονόσις, ο Φετ αναμείχθηκε στις απόπειρες δολοφονίας της Γερουσιάστριας Πάντμε Αμιντάλα απο τη Συνομοσπονδία των Ανεξάρτητων Συστημάτων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο ιππότης Τζεντάι Όμπι-Ουάν Κενόμπι να διεξάγει μια έρευνα η οποία τον οδήγησε στο Καμίνο με το παρ' ολίγο δολοφόνο της Αμιντάλα. Ο Φετ ξέφυγε με το προσωπικό του αστρόπλοιο Σλέιβ 1 και πήγε να βρει το Ντούκου, ο οποίος ήταν το δημόσιο πρόσωπο του Νταρθ Ταϊράνους και ο Επικεφαλής του Κράτους της Συνομοσπονδίας των Ανεξάρτητων Συστημάτων, στο Τζεονόσις. Στη μάχη που ακολούθησε μεταξύ της ομάδας επίθεσης των Τζεντάι και του Αυτονομιστικού Στρατού των Ανδροειδών στην Αρένα Πετρανάκι, ο Φετ σκοτώθηκε απο το δάσκαλο Τζεντάι Μέις Ουίντου, ο οποίος τον αποκεφάλισε. Λίγο μετά το θάνατο του Φετ έφτασε ο στρατός των κλώνων έφτασε και, υπό την ηγεσία των Τζεντάι, διασφάλισε τη πρώτη νίκη στο Πόλεμο των Κλώνων.

Ο θάνατος του Φετ προκάλεσε στο νεαρό Μπόμπα συναισθήματα εκδίκησης, ο οποίος αρχικά προσπάθησε να σκοτώσει το Μέις Ουίντου πριν τελικά επικεντρωθεί στην καριέρα του ως επίδοξος κυνηγός επικηρυγμένων. Μετά απο κάποιο χρόνο, ο Μπόμπα θεωρήθηκε ένας απο τους θανατηφόρους δολοφόνους στη γαλαξιακή ιστορία, όπως και ο «πατέρας» του. Η παρακαταθήκη του Τζάνγκο Φετ διατηρήθηκε μέσω των εκατομμυρίων κλώνων που δημιουργήθηκαν απο το γενετικό του κώδικα. Αναγκασμένοι να εκτελέσουν τη Διαταγή 66 ενάντια στους Τζεντάι, οι κλώνοι στρατιώτες αποκαλύφθηκαν ως το κρυφό όπλο των Σιθ, επιτρέποντας στο Νταρθ Σίντιους να προκηρύξει τον εαυτό του Αυτοκράτορα της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας. Οι απογονοι του Τζάνγκο Φετ υπηρέτησαν ως η πρώτη γενιά στόρμτρουπερ, ωστόσο, σύντομα αντικαταστάθηκαν απο στρατιώτες.

Βιογραφικό

«Προσλήφθηκα από έναν άνδρα ονόματι Ταϊράνους, σε ένα από τα φεγγάρια του Μπόγκντεν.»
— Τζανγκο Φετ, στον Όμπι-Ουάν Κενόμπι

O Τζάνγκο Φετ γεννήθηκε στα χρόνια πριν απο την Εισβολή του Νεμπού. Αυτός καταγόταν απο το Κόνκορντ Ντον, ένα πλανήτη των Μανταλόριαν, όμως ο ίδιος δεν ήταν Μανταλόριαν. Ωστόσο, φορούσε μια πανοπλία των Μανταλοριαν αφού που έγινε κυνηγός επικηρυγμένων και δολοφόνος για πρόσληψη, γεγονός που οδήγησε την κυβέρνηση του Μάνταλορ να επισημάνει ότι δεν είναι τίποτε περισσότερο απο ένα κοινό κυνηγό επικηρυγμένων.

Στα χρόνια πριν απο τον Πόλεμο των Κλώνων, σε ένα απο τα φεγγάρια του Μπόγκντεν, ο Φετ προσλήφθηκε απο το Κόμη Ντούκου, ο οποίος χρησιμοποίησε το όνομα του σαν Σιθ, Ταϊράνους, για να γίνει το γενετικό μοντέλο για το στρατό των κλώνων που θα δημιουργούνταν απο τους κλωνοποιούς στο πλανήτη Καμίνο. Ο Φετ συμφώνησε και, εκτός απο την αμοιβή του των είκοσι εκατομμυρίων, ζήτησε επίσης έναν μη τροποποιημένο κλώνο για τον εαυτό του, που δεν θα του υποβαλλόταν επιτάχυνση στην ανάπτυξη του και τροποποιήσεις συμπεριφοράς που δινώταν στους υπόλοιπους κλώνους. Ο Φετ έθεσε αυτόν τον κλώνο ως γιο του, τον οποίο ονόμασε Μπόμπα Φετ και παρέμεινε στο Καμίνο να επιβλέπει την εκπαίδευση των κλώνων στρατιωτών. Ο Τζάνγκο Φετ ήταν επίσης συνεργάτης του πειρατή καπετάνιου, Χόντο Ονάκα, και της επίσης κυνηγού επικηρυγμένων, Όρα Σινγκ.

Προς το τέλος της ζωής του, ο Φετ συμμετείχε στις αποπειρες δολοφονίας εναντίον της γερουσιαστής Πάντμε Αμιντάλα, η οποία είχε κρυφά ήταν στο στόχαστρο του Ντούκου κατόπιν αιτήματος του Νουτ Γκάνρεϊ της Εμπορικής Ομοσπονδίας. Ο Φετ έχει αναθέσει σε μια Κλοντάιτ κυνηγό επικηρυγμένων, την Ζαμ Γουίσελ, να πραγματοποιήσει αυτές τις ενέργειες. Μετά απο τη αποτυχία της Γουίσελ, να σκοτώσει την Γερουσιαστή, κατά την άφιξη της στον Κόρισαντ, ο Φετ της έδωσε ένα ζευγάρι απο τα θανατηφόρα κούχανς, και της ζήτησε να δολοφονήσει την Αμιντάλα στον ύπνο της. Το σχέδιο ματαιώθηκε απο δύο Τζεντάι, στους οποίους είχε ανατεθεί η προστασία της γερουσιαστή, τον ιππότη Τζεντάι Όμπι-Ουάν Κενόμπι και το πάνταγουαν του, Άνακιν Σκαϊγουόκερ. Η Γουίσελ διέφυγε, αλλά συνελήφθη απο τους Τζεντάι μετά απο μια μακρά καταδίωξη μέσα απο το Κόρισαντ. Ωστόσο, πριν μπορέσει να αποκαλύψει την ταυτότητα του εργοδότη της στους Τζεντάι, ο Φετ την σκότωσε απο αποσταση με ένα σέιμπερνταρτ.

Ως μέρος μιας έρευνας των Τζεντάι για τις αποπειρες δολοφονίας, ο Φετ εντοπίστηκε στο Καμίνο απο το Κενόμπι, μόλις μπόρεσε να προσδιορίσει την προέλευση του σέιμπερνταρτ που χρησιμοποιήθηκε για να σκοτώσει τη Γουίσελ. Εκεί, οι δύο άνδρες συναντήθηκαν στο διαμέρισμά του Φετ στη Πόλη Τιπόκα. Ο Φετ ρωτήθηκε απο το Κενόμπι, που επιθυμούσε να μάθει λεπτομέρειες, γύρω απο την δημιουργία του στρατού των κλώνων και της επίγνωσης του γύρο απο το δάσκαλο Σάιφο-Ντέας. Ο Φετ, το μόνο είπε στον Κενόμπι, ήταν ότι δεν είχε ακούσει ποτέ για κανέναν με το όνομα Σάιφο-Ντέας, και ότι είχε προσληφθεί απο κάποιον που ονομαζόταν Ταϊράνους. Αφού ο Κενόμπι έφυγε, ο Φετ είπε στο Μπόμπα πως έφευγαν. Αργότερα, στη πλατφόρμα προσγείωσης, εκεί που το σκάφος του Τζάνγκο, το Σλέιβ I, ήταν προσγειωμένο, τους επιτέθηκε ο Κενόμπι. Οι δύο πάλεψαν για ένα μικρό χρονικό διάστημα, μέχρι που ο Κενόμπι πήγε στην άκρη της πλατφόρμας προσγείωσης, δίνοντας στους Φετ μια ευκαιρία να ξεφύγουν.
Databank jangofett 01 169 884cefab

Ο Τζάνγκο στην αρένα του Τζεονόσις.

Ο Φετ ακολουθήθηκε στο πλανήτη Τζεονόσις απο το Κενόμπι, ο οποίος είχε τοποθετηθεί μια πομπό εντοπισμού στο κέλυφος του Σλέιβ Ι. Ο Φετ οδήγησε το Κενόμπι σε ένα κυνηγητό μέσα απο το πεδίο αστεροειδών της Τζεονόσις και τελικά έριξε πύραυλο στο Κενόμπι, πιστεύοντας ότι είχε πεθάνει. Ο Φετ αργότερα συνέλαβε το Σκαϊγουόκερ και την Αμιντάλα στο εργοστάσιο Ανδροειδών στο Τζεονόσις κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς τους να διασώσουν το Κενόμπι, ο οποίος ήταν αιχμάλωτος απο τους Αυτονομιστές. Στην αρένα Πετρανάκι, κατά την προγραμματισμένη εκτέλεση της Αμιντάλα, του Κενόμπι και του Σκαϊγουόκερ, ο δάσκαλος Μέις Ουίντου οδήγησε μια ομάδα επίθεσης απο Τζεντάι για να σώσει τους τρεις κρατούμενους, που θα οδηγούσε στην πρώτη μάχη του Πολέμου των Κλώνων. Ο Φετ προστάτεψε το Ντούκου κατά τη διάρκεια της μάχης, σκοτώνοντας το δάσκαλο Τζεντάι, Κόλεμαν Τρέμπορ πριν απο την « ένταξη» του στην μάχη της αρένας και επιτέθηκε στον Ουίντου. Ο Φετ πήδηξε για να πιάσει το φωτόσπαθο του Ουίντου που προηγουμένως του έπεσε, αλλά καθώς έτρεξε να το πιάσει το πλάκωσε και τον έσυρε μακριά ένα εκνευρισμένο ριίκ. Το ριίκ του επιτέθηκε για δεύτερη φορά, αλλά ο Μανταλόριαν το σκότωσε με έναν πυροβολισμό. Ο Φετ στη συνέχεια στράφηκε στον Ουίντου και άρχισε να το πυροβολεί, αλλά απέκρουσε τις βολές του κυνηγού επικηρυγμένων. Ο Φετ προσπάθησε να χρησιμοποιήσει το τζέτπακ του, για να πετάξει μακριά, αγνοώντας την βλάβη που του προκάλεσε το ριίκ, και στη συνέχεια αποκεφαλίστηκε απο τον Ουίντου.

Ο θάνατος του Τζάνγκο ενέπνευσε το Μπόμπα να ακολουθήσει μια βεντέτα εναντίον του Ουίντου, ο οποίος ήθελε να πάρει εκδίκηση δολοφονώντας το δάσκαλο Τζεντάι. Η προσπάθεια απέτυχε του νεαρού Μπόμπα απέτυχε. Στη συνέχεια, ο Μπόμπα κατέληξε να γίνει ένας θρυλικός κυνηγός επικηρυγμένων, όπως ο και πατέρας του.

Εξοπλισμός

Ο Τζάνγκο Φετ είχε ένα σετ Μανταλόριαν πανοπλίας απο ντούραστιλ. Οδηγούσε ένα σκάφος με το όνομα Σλέιβ I, σε όλη τη σταδιοδρομία του, που ο γιος του κληρονόμησε μετά το θάνατό του.

Ο Φετ είχε και μια μεγάλη ποικιλία απο προσωπικό εξοπλισμό. Είχε δύο ακτινοβόλα πιστόλια WESTAR-34, που είχαν κούφιες λαβές και ένα τζέτπακ Z-6 με εσωτερικό εκτοξευτή πυραύλων. Είχε επίσης μια πολλές συσκευές κρυμμένες στα γάντια του, συμπεριλαμβανομένου μίας λεπίδας-βάιμπρο, ενός εκτοξευτή σχοινιού και ένας προβολέα φλόγας ZX.