FANDOM

Premium-Eras-canon
«Ποτέ μη μου λες τις πιθανότητες!»
— Χαν Σόλο

Ο Χαν Σόλο ήταν ένας λαθρέμπορος που έγινε ένας από τους αρχηγούς της Συμμαχίας για την Επαναφορά της Δημοκρατίας και μία ενεργή φιγούρα για την ήττα της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας κατά τη διάρκεια του Γαλαξιακού Εμφυλίου Πολέμου. Καταγόταν από τον πλανήτη Κορέλια και έγινε ο καλύτερος λαθρέμπορος στη υπηρεσία του Τζάμπα Χατ και ακόμη ολοκλήρωσε την Διαδρομή Κέσελ σε λιγότερο απο δώδεκα παρσέκ με το σκάφος του, το Μιλένιουμ Φάλκον. Ο καλύτερός του φίλος ήταν ένα Γούκι, ο Τσουμπάκα, ο έμπιστος συγκυβερνήτης του, ο οποίος χρωστούσε τη ζωή του στο Κορελιανό λαθρέμπορο. Η ζωή του άλλαξε όταν συμφώνησε να μεταφέρει το Λουκ Σκαϊγουόκερ, τον Όμπι-Ουάν Κενόμπι και τα ανδροειδή R2-D2 και C-3PO στον Άλντερααν. Έγινε μέλος της Επανάστασης ενάντια στην Αυτοκρατορία και εν ολίγοις, αφού βοήθησε την Πριγκίπισσα Λέια Οργκάνα να δραπετεύσει από το Άστρο του Θανάτου, πάλεψε στη Μάχη του Γιάβιν, βοηθώντας το Σκαϊγουόκερ να καταστρέψει το υπερόπλο. Ο Σόλο πάλεψε στο πλευρό της Επανάστασης για πολλά χρόνια, παίρνοντας μέρος σε πολυάριθμες μάχες ενάντια στην Αυτοκρατορία.

Μετά τη Μάχη του Χοθ, ο Σόλο αναζήτησε ασφαλές καταφύγιο με την Οργκάνα–την οποία είχε ερωτευτεί–το Τσουμπάκα και το C-3PO στη Πόλη των Σύννεφων, που τη χειριζόταν ο Λάντο Καλρίσιαν. Μετά, αιχμαλωτίστηκαν από τον Άρχοντα Σιθ Νταρθ Βέιντερ σαν κομμάτι της παγίδας για να δελεάσουν τον Σκαϊγουόκερ να έρθει στη πόλη. Ο Σόλο πάγωσε σε ανθρακίτη και μεταφέρθηκε στο Παλάτι του Τζάμπα στον Τατουίν από τον κυνηγό επικηρυγμένων Μπόμπα Φετ, όπου έμεινε παγωμένος για μήνες, ώσπου τον ελευθέρωσαν οι φίλοι του. Αφού επέστρεψε στη Συμμαχία, πήρε το αξίωμα του στρατηγού και του δόθηκε εντολή για τη Μάχη του Έντορ όπου αυτός, η Οργκάνα, ο Τσουμπάκα και μία ειδική ομάδα, με τη βοήθεια των ιθαγενών Ίγουοκ, κατέστρεψαν την γεννήτρια ασπίδας που προστάτευε το δεύτερο Άστρο του Θανάτου. Οι πράξεις τους επέτρεψαν στην Συμμαχία να καταστρέψει το υπερόπλο.

Η Μάχη του Έντορ, κατά την οποία πέθαναν ο Αυτοκράτορας και ο Νταρθ Βέιντερ, επέτρεψε στην Επανάσταση να σχηματίσει τη Καινούργια Δημοκρατία. Ο Σόλο παντρεύτηκε την Οργκάνα και οι δυο τους έκαναν έναν γιο, τον Μπεν Σόλο. Το αγόρι αγωνιζόταν ενάντια στη σκοτεινή πλευρά της Δύναμης–ο Μπεν ήταν διαισθητικός της Δύναμης όπως η μητέρα του, που ήταν η κόρη του Νταρθ Βέιντερ και και δίδυμη αδερφή του Λουκ Σκαϊγουόκερ – οπότε ή μητέρα του τον έστειλε να εκπαιδευτεί με τον Σκαϊγουόκερ. Έπειτα παρασύρθηκε στη τη σκοτεινή πλευρά από τον Σνόουκ, Ανώτατο Ηγέτη του Πρώτου Τάγματος, και κατέστρεψε τις προσπάθειες του Σκαϊγουόκερ να ξαναχτίσει το Τάγμα των Τζεντάι. Έχοντας χάσει τον γιο τους, ο Σόλο επέστρεψε στο λαθρεμπόριο και ακόμα έχασε το Μιλένιουμ Φάλκον από πολυάριθμους κλέφτες. Συνέχισε το λαθρεμπόριο μέχρι που επέστρεψε στη μάχη από μία ρακοσυλλέκτρια με το όνομα Ρέι και έναν πρώην στόρμτρουπερ με το όνομα Φιν, οι οποίοι κουβαλούσαν μαζί τους ένα ανδροειδές, τον BB-8, που είχε ένα κομμάτι ενός χάρτη για την τοποθεσία του Λουκ Σκαϊγουόκερ. Ο Σόλο, που ανέκτησε το Φάλκον από τη Ρέι και τον Φιν, επέστρεψε στην Οργκάνα, η οποία ηγήθηκε της Αντίστασης ενάντια το Πρώτο Τάγμα, και πάλεψε στη μάχη για την καταστροφή του υπερόπλου του Πρώτου Τάγματος, γνωστό ως η Βάση Στάρκιλερ. Κατά τη διάρκεια της μάχης, ο Σόλο είδε τον γιο του, ο οποίος είχε πάρει το όνομά Κάιλο Ρεν και προσπάθησε να τον πείσει να επιστρέψει σπίτι. Αντί αυτού, ο Ρεν κάρφωσε τον πατέρα του με το φωτόσπαθό του. Θανάσιμα πληγωμένος, ο Σόλο έπεσε μέσα στο εσωτερικό του όπλου Στάρκιλερ.

Βιογραφία

Συμμαχία με το Τομπάιας Μπέκετ

«Αν έρθεις μαζί μου θα είσαι σε αυτή τη ζωή για τα καλά.»
— Ο Τομπάιας Μπέκετ στο Χαν Σόλο

Η Εκστρατεία Μίμπαν και σώζοντας το Τσουμπάκα

«Τον έσωσα, τουλάχιστον έτσι λέει, ο μεγάλος χνουδωτός ανόητος, όμως στη πραγματικότητα, εκείνος με έσωσε. Ήμουν σε μια κακή πορεία, όμως ο Τσούι με έβαλε στο σωστό δρόμο. Με έσωσε περισσότερο απο μια φορά επίσης.»
— Ο Χαν Σόλο σχετικά με το πως τον έσωσε ο Τσουμπάκα

Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας Μίμπαν, ο Σόλο συνάντησε τους Τομπάιας Μπέκετ, Βαλ και Ρίο Ντούραντ, μια συμμορία κλεφτών που παρίστανε τους στρατιώτες του Αυτοκρατορικού Στρατού για να πραγματοποιήσουν μια ληστεία. αρχικά παραπλανούσε, αλλά σύντομα διακρίνει την πραγματική τους ταυτότητα. Ο Σόλο αρχικά παραπλανήθηκε, αλλά σύντομα διέκρινε τη πραγματική τους ταυτότητα. Ο Χαν τους απείλησε πως θα τους μαρτυρήσει αν δεν τον έπαιρναν μαζί τους, αλλά αντί για αυτό ο Μπέκετ ανέφερε το Σόλο για ανυποταξία.

Ο διοικητής του Σόλο αποφάσισε να τον εκτελέσει ταΐζοντας τον στο «κτήνος», το Γούκι με το όνομα Τσουμπάκα, έναν αιχμάλωτο της Αυτοκρατορίας. Ο Σόλο χρησιμοποίησε τη Σίριγουκ (τη γλώσσα των Γούκι) για να πείσει το Τσουμπάκα να προσποιηθεί πως παλεύει μαζί του, επιτρέποντας τους να γλιτώσουν τη φυλάκιση. Κατάφεραν να συμμετέχουν στο πλήρωμα του Μπέκετ, παρόλο που ο τελευταίος ήταν απρόθυμος. Ο Τσουμπάκα, ευγνώμων για τη παρέμβαση του Σόλο προκήρυξε ένα χρέος ζωής στο παραβάτη. Ο Τσουμπάκα απο τότε έγινε ο δια βίου φίλος του.

Βάντορ και συνάντηση με τη Πορφυρή Αυγή

«Καπετάνιος Λάντο Καλρίσιαν.»
«Χαν Σόλο
»
— Ο Λάντο Καλρίσιαν και ο Χαν Σόλο συστήνονται

Ο Χαν Σόλο και ο Τσουμπάκα ξεκίνησαν τις παραβατικές ζωές τους δουλεύοντας ως μέρος του πληρώματος του πειρατή Τομπάιας Μπέκετ. Η ομάδα προσλήφθηκε απο τη Πορφυρή Αυγή για να κλέψουν διυλισμένο κοάξιο απο ένα τρένο στο Βάντορ. Ωστόσο απέτυχαν λόγω της Ένφις Νεστ και των Κλάουν Ράιντερς, και της απόφασης του Σόλο να πετάξει το φορτίο. Ο Σόλο και ο Τσουμπάκα υποσχέθηκαν στο Ντράιντεν Βος της Πορφυρής Αυγής ένα ισοδύναμο φορτίο το οποίο θα ήταν αδιύλιστο με το να κάνουν τη Διαδρομή Κέσελ. Ο Βος έστειλε μαζί τους τη Κίρα, η οποία είχε γίνει η πρώτη υποπλοίαρχος του.