FANDOM

AT-TE cargo
AT-TE lastinkuljettaja
Tuotantotiedot
Valmistaja

Rothana Heavy Engineering

Malli

Viritetty All Terrain Tactical Enforcer

Luokka

Talsija

Tekniset tiedot
Pituus

12.4 metriä

Leveys

5.32 meters

Korkeus

~4 meters

Huippunopeus

60 km/h

Aseistus

Pääasiassa ei kiinnitettyjä aseita

Miehistö

Pilotti (1)

Matkustajat

Ainakin 8 sotilasta

Käyttö
Rooli(t)
  • Taistelupalveluksen tuki
  • Mekanisoitu jalkaväki
Aikakausi

Kapinallisten aikakausi

Liittoutuma

Galaktinen Imperiumi

Galaktinen Imperiumi viritti jotkut All Terrain Tactical Enforcer -talsijat avokattoisiksi lastinkuljettajiksi, joita käytettiin taistelemisen sijaan kuljetus- ja tukitöihin, kuten All Terrain Open Transport -talsijaakin.

Ominaisuudet

AT-TE lastinkuljettajia käytettiin yleinsä Imperiumin kaivosoperaatioiden yhdeydessä, kuten myös iskusotilaiden ja erilaisen materiaalin kuljettamisessa tukikohtiin ja etupisteisiin. Talsijassa oli tuoleja 8 sotilaalle, mutta ilman lastia se kuljetti tusinoita sotilaita.

Kun näillä talsijoilla ei ollut yhtään kiinnitettyjä aseita itsenään, niiden tuli luottaa muihin saattueen kulkuneuvoihin. Silti talsijoilla oli kylliksi tilaa kuljettamaan useita E-Webin raskaita sädetykkejä ja muuta tukivarustusta. Lastinsäilytystila tuli puhdistaa ja aseiden tuli olla asennettu kiinni ennen kuin niitä voitaisiin käyttää talsijan puolustukseen.

AT-TE lastitalsijat oli varustettu useilla hyödyllisillä varusteilla, kuten etulanka, joka voitaisiin liittää kulkuneuvoihin, jotka olivat jumissa ja vetää ne vapaiksi. Alus, joka olisi yhtä iso kuin HAV/w A5 Juggernaut tulisi olemaan tasavertoinen tämän etujen kanssa. Lastaakseen lastia joko talsijasta tai talsijaan, AT-TE lastinkuljettajassa oli myös hydraulinen lastauskoura.

Historia

Tätä talsijaa käytettiin myös monien korjausoperaatioiden aikana. Kalist IVn taistelun seurauksena tämän tapaiset AT-TEt auttoivat puhdistamaan erään Imperiumin tukikohdan rauniot ja asentamaan uuden installaation käyttäen lastikouraansa.

Esiintymiset