FANDOM

Knights of the Old Republic Campaign Guide on sidottu lisäkirja Wizards of the Coastin Star Wars Roleplaying Gamelle. Tämän Saga Edition -sarjaan kuuluvan kirjan ovat kirjoittaneet Rodney Thompson, Sterling Hershey, John Jackson Miller ja Abel G. Peña.

Julkaisijan yhteenveto

"Tämä on vasta esimakua pimeästä puolesta."

Palaa ajassa taaksepäin lähes neljätuhatta vuotta ennen Yavinin taistelua aikaa, jolloin Tasavalta taisteli olemassaolostaan sithien ja mandalorialaisten uhkia vastaan. Knights of the Old Republic Campaign Guide toimittaa kaiken, mitä tarvitset pelataksesi mandalorialaissotien ja jedien sisällissodan aikana. Pelaa ylvästä jediä, joka taistelee sithejä vastaan, tai Tasavallan sotilasta, joka koettaa estää mandalorialaisten joukkoja pyyhkäisemästä yli galaksista myrskyn lailla.

Sisältää:

*Täydellisen sarjan kampanjatietoja Tales of the Jedistä sekä Knights of the Old Republic sarjakuvista ja tietokone peleistä.

*Syventävän katselmuksen lajeihin, teknologiaan, sankareihin ja vihollisiin Tähtien sodan kaukaisesta menneisyydestä.

*Uusia hahmovaihtoehtoja, muiden muassa kykyjä ja ominaisuuksia, sekä laajennettuja mahdollisuuksia käyttää Star Wars Roleplaying Gamen Saga Editionin perussääntökirjaa.

*Yksityiskohtaista tietoa mandalorialaisista, sitheistä, jedeistä ja Vanhasta tasavallasta.

Esiintymiset

Henkilöt

Droidit

Sijainnit

Organisaatiot

Lajit

Kulkuneuvot

Teknologia

Kielet

Aiheesta muualla

Saga Editionin lähdekirjat
Core Rulebook · Starships of the Galaxy · Threats of the Galaxy
Knights of the Old Republic CG · The Force Unleashed CG · Scum and Villainy
The Clone Wars CG · Legacy Era CG · Jedi Academy Training Manual
Rebellion Era CG · Galaxy at War · Scavenger's Guide to Droids
Galaxy of Intrigue · The Unknown Regions