FANDOM

Kono Nolan
Elämäkerralliset tiedot
Laji

Ihminen

Sukupuoli

Mies

Hiusten väri

Ruskeat

Silmien väri

Ruskeat

Aikakaudet

Vanhan Tasavallan aikakausi

Liittoutuma(t)

Galaktinen Tasavalta

Kono Nolan oli ihmismies, joka toimi tiedemiehenä Galaktiselle Tasavallalle. Hän eli Manaanilla jedien sisällissodan aikaan.

Elämäkerta

Työskennellessään Tasavallalle Manaanilla, Nolan toimi salaisen Hrakert aseman johtavana tiedemiehenä vuonna 3956 BBY. Kun aseman selkathit menettivät järkensä ja alkoivat tappaa Tasavallan työntekijöitä, Nolan ja Sami olivat harvoja selviytyneitä. Valoisaa puolta seuraavan Revanin saavuttua paikalle ja löydettyä asemalla loukussa olevan kaksikon, Nolan kehotti häntä käyttämään kehittämäänsä myrkkyä Progenitorin tappamiseksi, sillä tämä suuri hai oli syynä selkathien muutokselle. Revan kuitenkin seurasi Samin kehoitusta tuhota koltoa keräävä laite, sillä myrkky saattaisi vaikuttaa koko Manaanin vesistöön. Revanin päätöksestä raivostuneen Nolanin kohtalo ei ole tiedossa, mutta on oletettavaa, että hän pääsi lopulta veden pinnan yläpuolelle. Tasavallan hyväksyttyä laitoksen lopettamisen, Nolan luultavasti pysyi vihaisena Revanille.

Kulissien takaa

Kono Nolanin ääninäyttelijänä toimi Cam Clarke.

Mikäli pelaaja seuraa pimeää puolta, hän voi myrkyttää Progenitorin ja/tai tappaa molemmat tiedemiehet. Myrkyn levittämisen seurauksena Revan karkotetaan Manaanilta ja pelissä myytävien lääkintäpakkausten hinta nousee, koska myrkky tuhosi myös koltoa. Vaihtoehtoisesti, mikäli pelaaja on kyvykäs neuvottelija, Revan voi palata planeetalle uudestaan suostutellen selkatheja olemaan puhumatta asiasta.

Esiintymiset

Valorum Tämä henkilöön liittyvä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Jedipediaa laajentamalla artikkelia. Wp-id