FANDOM

LEGO Star Wars III
LEGO Star Wars III: The Clone Wars
Julkaisija(t)

LucasArt

Ilmestynyt kauppoihin

Syksy 2010

Genre

Toimintaseikkailu

Arvostelut

RP

Konsolit

PC, PS3, Xbox 360, Wii, PSP, DS

Edeltäjä

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy

LEGO Star Wars III: The Clone Wars on LEGO Star Wars -tuotteisiin ja Star Wars: The Clone Wars -sarjaan perustuva videopeli, joka on jatkoa LEGO Star Wars II: The Original Trilogy -pelille. Peli tullaan julkaisemaan vuoden 2010 loppupuolella Nintendo Wii:lle, DS:lle, Playstation 3:lle, PSP:lle, Xbox 360:lle ja PC:lle.[1]

Pelaaminen

Pelissä on kolme episodia. Kullakin episodilla on oma päävihollisensa. Pääviholliset ovat Grievous, Dooku ja Asajj Ventress.

Peli sisältää myös Boynty hunter missioneja joissa pitää etsiä jokin hahmo annetussa ajassa.

Pelissä on kaksi suurta alusta. Toinen alus on galaktisen tasavallan alus ja toinen seperatistien. Peli aloitetaan galaktisen tasavalan aluksesta ja seperatistien alukseen voi lentää kun on saanut tarpeeksi kultapalikoita (Engl. Goldbricks). Seperatistien aluksessa voi ostaa Sithejä ja palkkionmetsästäjiä, sekä seperatistien aluksia. Myös Boynty hunter missionit suoritetaan tässä aluksessa.

Hahmot

Peli sisältää uusia hahmoja ja vanhoista, elokuvissa esiintyneistä hahmoista tehtyjä uusia versioita. Hahmoilla on myös uusia ominaisuuksia, joista erityisenä on ryhmän johtajan kyky kontrolloida joukkojaan.[1]

Pelissä ensimmäiseksi aukeavat hahmot ovat Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi ja Padme Amidala.

Viitteet

  1. 1,0 1,1 Announcing LEGO Star Wars III: The Clone Wars, 9. helmikuuta 2010, Viitattu 30.3.2010

Pelitynkä Tämä videopeleihin liittyvä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Jedipediaa laajentamalla artikkelia. Wp-id