FANDOM

Rebellion Era Campaign Guide on Wizards of the Coastin lisäkirja Star Wars Roleplaying Gamen Saga Edition sarjaan. Se julkaistiin heinäkuussa 2009.

Julkaisijan yhteenveto

Rebellion Era Campaign Guide tuo Star Wars Saga Editionin säännöt aikaa, jolloin tyrannia ja pakkovalta merkitsivät Galaktisen Imperiumin hallintoa uhaten tukahduttaa viimeisetkin vapauden liekit. Tänä synkkänä aikana nousi joukko kapinallisia sankareita tavoitteenaan kaataa keisarin valta ja palauttaa Vanhan tasavallan kunnia.

Tämä kirja kattaa klassiset Tähtien sota elokuvat: Uuden toivon, Imperiumin vastaiskun ja Jedin paluun. Se sisältää myös tietoa Expanded Universesta, joka on lähtöisin romaaneista ja sarjakuvista. Pelaajille se antaa lisää vaihtoehtoja kapinallisille ja rikollisille hahmoille. Pelinjohtajalle se tarjoaa seikkailukoukkuja, kampanjansiemeniä ja heti-valmiita vihollisia, olentoja, droideja ja kulkuneuvoja.

Takakannen yhteenveto

"Tämä on epätoivoisin hetkemme."

Galaksissa vallitsevat synkät ajat. Imperiumilla on täysi valta ja viimeisetkin jedit ovat vain hatara muisto. Mutta keisarin tiukentaessa otettaan galaksista Kapinaliitto vahvistuu ja saa puolelleen aina uusia aurinkokuntia. Taistelu kapinallisten ja Imperiumin välillä on keskeistä Kapinan aikakaudella, ja nyt sankareillasi on mahdollisuus jättää jälkensä galaktiseen sisällissotaan uudella tavalla.

REBELLION ERA CAMPAIGN GUIDE TARJOAA VALIKOIMAN UUSIA VAIHTOEHTOJA SEKÄ PELAAJILLE ETTÄ PELINJOHTAJALLE, ESIMERKIKSI:

*Uusia kykyjä, taitoja ja arvovaltaluokkia Kapinan aikakauden sankareille.

*Aivan uuden taustajärjestelmän.

*Yksityiskohtaisen kuvauksen Kapinaliitosta.

*Uusia uhkia ja vihollisia käytettäväksi Kapinan aikakauden kampanjoissa.

Viitteet

Aiheesta muualla

Saga Editionin lähdekirjat
Core Rulebook · Starships of the Galaxy · Threats of the Galaxy
Knights of the Old Republic CG · The Force Unleashed CG · Scum and Villainy
The Clone Wars CG · Legacy Era CG · Jedi Academy Training Manual
Rebellion Era CG · Galaxy at War · Scavenger's Guide to Droids
Galaxy of Intrigue · The Unknown Regions