FANDOM

Soro-Suub
SoroSuub Corporation
Organisaatiolliset tiedot
Johto

Beolar Bribbs

Sijainnit

Sullust

Tärkeimmät roolit

Megakorporaatio

Aikakaudet
Liittoutuma

SoroSuub Corporation (tunnettu myös nimellä SoroSuub) oli massiivinen Sullustilainen korporaatio, joka piti yllä monenlaista tuotantoa, vaikka sillä oli useita divisioonia ja aladivisioonia, jotka tuottivat ja suunnittelivat kaikkea energiankaivuusta ruoanpakkaamiseen. Potentiaaliset henkilökunnan jäsenet koulutettiin SoroSuubin työakatemiassa Sullustin planeetalla ennen kuin heidät päästettiin virallisesti yhtiöön.

Yhtiön teknologiadivisioona tuotti ja valmisti aseita, droideja, sensoreita, kulkuneuvoja ja kaikenlaista muuta teknologista tavaraa. Jopa puolet Sullustin populaatiosta työskenteli SoroSuub Corporationille.

Galaktisen Tasavallan viimeisinä vuosina SoroSuub oli voimakkaasti dominoinut Kauppakillan hallintaansa, joka työskenteli Itsenäisten aurinkokuntien konfederaatiolle. Beolar Bribbs oli tuon ajan toimitusjohtaja, joka työskenteli myös Sullustilaisen neuvoston presidenttinä.

Galaktisen sisällissodan aikaisina päivinä SoroSuub liittoutui itse Galaktisen Imperiumin kanssa suojelemaan sen varoja ja jopa hallitakseen planetaarista hallitusta. SoroSuub oli yksi tärkeimmistä pelaajista uuden hallinnon aikana. Sullustilaisten vastustuksien, yhtiön sisäinen Galaktisen allianssin kantainen kapina, tuotannollinen sabotaasi ja piraattinen SoroSuubin osa aikoinaan ajoivat SoroSuubin liittoutumaan Kapinaliiton kanssa, jolloin he tuottivat Liberator-luokan risteilijän sekä Dauntless-luokan raskaan risteilijän kapinallisille ja myöhemmin palauttivat Sullustilaisen neuvoston. SoroSuub säilyi galaksin suurimpana tuottajana jopa Uuden tasavallan ajalle.

Tunnetut jäsenet

Tuotteet

Kulkuneuvot

Päälaivat

Tähtihävittäjät

Kuljetusavaruusalukset

Planetaariset kulkuneuvot

Aseet

SoroSuub mainos

SoroSuubin mainos, jossa mainostetaan senaatin uusia kameradroideja.

Henkilökohtaiset kaukoaseet

Lähitaisteluaseet

Kranaatit ja räjähteet

Työkalut

Droidit

Muut

Esiintymiset

Lähteet