FANDOM

Tiedosto:Bountyh.jpg
Star Wars: Bounty Hunter
Tuottaja(t)

LucasArts

Julkaisija(t)

LucasArts

Ilmestynyt kauppoihin

5. joulukuuta 2002

Genre

Toiminta/Seikkailu

Pelimuodot

Yksinpeli

Konsolit

PlayStation 2, GameCube

Star Wars: Bounty Hunter on LucasArtsin tuottama ja kehittämä videopeli, joka julkaistiin 5. joulukuuta 2002. Se sijoittuu aikaan ennen Kloonien hyökkäystä ja keskittyy Jango Fettin ympärille, paljastaen kuinka tästä tuli malli Tasavallan klooniarmeijalle.

Kun Bando Gora -kultin johtajasta, Komari Vosasta, nousi uhka kreivi Dookun ja Darth Sidiouksen suunnitelmille, Sidious määräsi Dookua eliminoimaan tämän. Dooku oli myös saanut käskyn etsiä klooniarmeijan malliksi sopiva henkilö, joten hän päätti suorittaa molemmat tehtävät asettamalla Vosan päästä palkkion ja kutsumalla parhaat palkkionmetsästäjät tähän tehtävään. Hän valitsi kaksi entistä mandalorialaista, Jango Fettin ja Montrossin.

Peliin perustuva sarjakuva, Jango Fett:Open Seasons, on myös julkaistu. Sarjakuva kertoo Jangon menneisyydestä ja tämän tulemisesta mandalorialaiseksi soturiksi. Osa sarjakuvasta on luettavissa pelin lisämateriaaleissa, mikäli pelaaja saa tämän haltuunsa suoritettuaan pelin varrella erikoistehtäviä.

Esiintymiset

Henkilöt

Asteriskilla merkityt hahmot ovat toissijaisia metsästettäviä, joilla ei ole juonen kannalta merkitystä.

Lajit

Alukset

Sijainnit

Planeetat

Kuut

Muut