FANDOM

RCcover
Star Wars: Republic Commando
Tuottaja(t)

LucasArts

Julkaisija(t)

LucasArts

Ilmestynyt kauppoihin

1. maaliskuuta 2005

Genre

FPS

Pelimuodot

Yksin- ja moninpeli

Konsolit

PC, Xbox

Star Wars: Republic Commando on Tähtien sodan maailmaan sijoittuva räiskintäpeli, joka julkaistiin Yhdysvalloissa 1. maaliskuuta 2005. Se oli LucasArtsin tuottama ja julkaisema tietokoneelle ja Xboxille.

Tiivistelmä

Star Wars: Republic Commando seuraa Deltaryhmää, kloonikommandojen muodostamaa eliittiryhmää, tämän kolmen tehtävän aikana kloonisodissa. Mandalorialaisten palkkasoturien, kuten Walon Vaun ja Kal Skiratan, kouluttamana kommandot olivat kyvykkäämpiä kuin tavalliset kloonisotilaat ja heillä oli hallussaan suuri valikoima aseita, tietokonetoimintoja ja räjähteitä.

Peli seuraa Deltaryhmän toimintaa kolmessa eri kohteessa; Geonosiksella, hylätyllä Acclamator I-luokan hyökkäysaluksella nimeltä Prosecutor ja Kashyyykilla. Jokaisessa paikassa pelaaja johtaa ryhmää useiden kohteiden läpi taistellen vihollisia vastaan aina taisteludroideista tradoshaneihin. Pelaajan apuna toimii kloonineuvonantaja CC-01/425, joka ilmoittaa tehtävän tavoitteista jokaisella tasolla.

Peli auttaa kuromaan aukkoa Kloonien hyökkäys ja Sithin kosto -elokuvien välillä. Pelin kehittäjät ovat sanoneet, että kirjat ja elokuvat ovat usein jedien näkökulmasta, mutta Republic Commando puolestaan edustaa täysin sotilaitten näkökulmaa.

Esiintymiset

UnderConstruction

HUOM!
Tämä artikkeli on tuotu vieraskielisestä lähteestä ja sen käännös on keskeneräinen.
Voit auttaa Jedipediaa tekemällä käännöksen loppuun.

Alukset ja kulkuneuvot

Droidimallit

Henkilöt

Lajit

Olennot

Organisaatiot ja tittelit

Sijainnit

Tapahtumat

Aseet ja teknologia

Tasavallan aseet

Tradoshanien aseet

Wookieiden aseet

Geonosialaisten aseet

Räjähteet

Tykkitornit

Työkalut ja sekalaista