FANDOM

The Clone Wars Campaign Guide on kovakantinen Wizards of the Coastin julkaisema lisäkirja Star Wars Roleplaying Gamen Saga Editionille. Sen ovat kirjoittaneet Rodney Thompson, J.D. Wiker, Patrick Stutzman, Gary Astleford ja T. Rob Brown.

Julkaisijan yhteenveto

The Clone Wars Campaign Guide lähettää sankarit keskelle huimia taisteluja, jotka säätävät galaksin kohtalon. Tämä kirja toimittaa kaiken tarvittavan, jotta voit sijoittaa kampanjan Galaktisen tasavallan ja kreivi Dookun johtamien separatistien välisen kiistan ajalle.

Kirja sisältää uutta tietoa molempien osapuolten sankareille, kuten uusia kykyjä, ominaisuuksia, arvovaltaluokkia ja varusteita, jotka on erityisesti suunniteltu hahmoille aidon kloonisotien tunnelman luomiseen. Pelaajien tietojen lisäksi The Clone Wars Campaign Guide antaa pelinjohtajalle kuvauksia ja statistiikkaa avaruusaluksista, kulkuneuvoista, liittolaisista, vastustajista ja planeetoista sekä sisältää syventävää materiaalia Lucasfilmin uudesta animaatiosarjasta The Clone Wars.

Takakannen yhteenveto

"Kuin tuli kloonisodat pyyhkäisivät yli galaksin."

Kloonisodat ovat alkaneet ja nyt tämän suuren konfliktin tapahtumat voi elää uudelleen - tai ensimmäistä kertaa - roolipelikampanjassa. Tämä kampanjaopas sisältää tietoa The Clone Wars televisiosarjasta, sekä elokuvasta, sarjakuvista että videopeleistä. Se antaa pelaajille ja pelinjohtajalle työkalut, joilla luoda uusia sankareita ja suunnitella jännittäviä seikkailuja galaktisen sodan taustaa vasten.

THE CLONE WARS CAMPAIGN GUIDE SISÄLTÄÄ MATERIAALIA SEKÄ PELAAJILLE ETTÄ PELINJOHTAJALLE:

*Uusia kykyjä, ominaisuuksia, arvovaltaluokkia, varusteita ja muita vaihtoehtoja sankareille.

*Säännöt seuraajille, mikä antaa sankareiden johtaa joukkoja.

*Neuvoja, miten johtaa seikkailuja kloonisotien aikana.

*Joukkotaistelusäännöt, joilla voi ratkaista suurimittaisia taisteluja kaikissa Star Wars kampanjoissa.

Aiheesta muualla

Palkinnot

  • Silver ENnie: Paras lisäosa, Star Wars Clone Wars Campaign Guide, Wizards of the Coast

Saga Editionin lähdekirjat
Core Rulebook · Starships of the Galaxy · Threats of the Galaxy
Knights of the Old Republic CG · The Force Unleashed CG · Scum and Villainy
The Clone Wars CG · Legacy Era CG · Jedi Academy Training Manual
Rebellion Era CG · Galaxy at War · Scavenger's Guide to Droids
Galaxy of Intrigue · The Unknown Regions