FANDOM

Tiedosto:Queicon.png

Tämän artikkelin nimi on pelkkä otaksuma.

Vaikka tämän artikkelin aihe perustuukin kaanoniin kuuluvaan tietoon, artikkelin nimi on puhtaasti otaksuttu.

CloneCaptain-CoD
Kloonisotilaskapteeni (Tranquility)
Elämäkerralliset tiedot
Kotiplaneetta

Kamino[1]

Fyysiset tiedot
Laji

Ihminen (klooni)[2]

Sukupuoli

Mies[2]

Pituus

1,83 metriä[1]

Aikakaudet

Imperiumin nousun aikakausi[3]

Liittoutuma

Galaktinen Tasavalta[2]

"Moottorihuone näyttää tyhjältä, lukitsemme sen."
―Tämä kapteeni[lähde]

Tämä kloonisotilaskapteeni palveli Tasavallan suurarmeijassa kloonisotien aikana. Noin vuonna 22 BBY hän oli sijoitettu Venator-luokan tähtituhoaja Tranquilitylle, joka lähetettiin planeetta Rodialle viemään Separatistineuvoston jäsen Nute Gunray galaktiseen pääkaupunkiin, Coruscantiin. Matkan aikana tähtituhoajan kimppuun hyökkäsi Konfederaation taisteludroideja valtausalusten kyydissä. Myöhemmin kapteeni tarkasti aluksen reaktorihuonetta yhdessä toisen kloonisotilaan kanssa, mutta kloonit eivät huomanneet mitään erityistä. Kapteeni käski sitten 327-T:ä, droidia, joka tarkisti reaktorihuonetta, pitämään huonetta silmällä tunkeilijoiden varalle. Kloonit suuntasivat sitten aluksen vankilatasolle torjumaan loput taisteludroidit.

Kulissien takana

Kapteeni esiintyi ensimmäisen kerran Star Wars: The Clone Wars -televisiosarjan ensimmäisen tuotantokauden yhdeksännessä jaksossa, "Pimeyden viitassa". Kloonin äänen tuotti Dee Bradley Baker, joka myös tuottaa sarjan muiden kloonisotilaiden äänet.[4]

Esiintymiset

Lähteet

Viitteet