Wiki Star Wars
Advertisement

Anakin Skywalker foi un lendario Cabaleiro Jedi humano, que serviu á República Galáctica durante os últimos días desta, e posteriormente converteuse no Lord Sith Darth Vader. Era o fillo de Shmi Skywalker. Durante a súa vida adulta, converteuse no esposo secreto da Senadora Padmé Amidala de Naboo, e o pai dos lendarios Jedi Luke Skywalker e Leia Organa Solo. Tamén foi o avó de Ben Skywalker, Jaina, Jacen, e Anakin Solo. Foi o tataravó de Allana, e antepasado de Nat, Kol, e Cade Skywalker.

Aínda que se ben se convertería posteriormente nun dos individuos máis importantes da Galaxia, Skywalker provén de orixes sumamente humildes. Pasou os primeiros días da súa vida en Tatooine, como un escravo, ao igual que a súa nai. No ano 32 ABY, Skywalker coñeceu ao Mestre Jedi Qui-Gon Jinn. Tras obter a súa liberdade, asegurada por Jinn nunha aposta, e tras gañar a Carreira do día de Boonta, Jinn levouse a Skywalker lonxe de Tatooine para comenzar a adestralo como Jedi, aínda que deixaron a Shmi Skywalker no planeta, algo do que sempre se lamentou o seu fillo. Skywalker formou parte importante da Batalla de Naboo, destruíndo a Estación de Control de Androides, a bordo dun Caza estelar N-1, a pesar da súa curta idade nese tempo. Pouco despois, uniuse á Orde Jedi, converténdose en padawan de Obi-Wan Kenobi. Skywalker foi crido ser O Elexido, da profecía dos Jedi, un individuo extremadamente poderoso, que ía traer equilibrio á Forza, destruíndo á secta Sith, e esa foi a maneira pola cal o Alto Consello Jedi o aceptou en adestramento, a pesar das normas ditadas no Código Jedi.

Notas

  1. Keeper of the Holocron's Blog - Nacementos Importantes
  2. No The New Essential Chronology, di que Anakin naceu en Tatooine. Sen embargo o guión de grabación para A Ameaza Pantasma incúe un diálogo onde Anakin esclarece que chegou ao planeta á idade de tres (que sería cerca de 39 ABY).
  3. Star Wars Episodio VI: O Retorno do Jedi
  4. A Databank mencionou a altura oficial de Anakin Skywalker como 1.85 metros, pero a nova Encyclopedia a anulado esto ao mencionalo como 1.88 metros. O actor que o interpretou, Hayden Christensen, é 1.87 metros de alto.
  5. File:Databank title.png Darth Vader no Databank (contenido actualmente obsoleto; links dos backups 1 2 en Archive.org)
  6. Star Wars: Head-to-Head Tag Teams
Advertisement