Wiki Star Wars
Advertisement
  1. REDIRECT Modelo:Personaxe

Anakin Skywalker foi un lendario Cabaleiro Jedi humano, que serviu á República Galáctica durante os últimos días desta, e posteriormente converteuse no Lord Sith Darth Vader. Era o fillo de Shmi Skywalker. Durante a súa vida adulta, converteuse no esposo secreto da Senadora Padmé Amidala de Naboo, e o pai dos lendarios Jedi Luke Skywalker e Leia Organa Solo. Tamén foi o avó de Ben Skywalker, Jaina, Jacen, e Anakin Solo. Foi o tataravó de Allana, e antepasado de Nat, Kol, e Cade Skywalker.

Aínda que se ben se convertería posteriormente nun dos individuos máis importantes da Galaxia, Skywalker provén de orixes sumamente humildes. Pasou os primeiros días da súa vida en Tatooine, como un escravo, ao igual que a súa nai. No ano 32 ABY, Skywalker coñeceu ao Mestre Jedi Qui-Gon Jinn. Tras obter a súa liberdade, asegurada por Jinn nunha aposta, e tras gañar a Carreira do día de Boonta, Jinn levouse a Skywalker lonxe de Tatooine para comenzar a adestralo como Jedi, aínda que deixaron a Shmi Skywalker no planeta, algo do que sempre se lamentou o seu fillo. Skywalker formou parte importante da Batalla de Naboo, destruíndo a Estación de Control de Androides, a bordo dun Caza estelar N-1, a pesar da súa curta idade nese tempo. Pouco despois, uniuse á Orde Jedi, converténdose en padawan de Obi-Wan Kenobi. Skywalker foi crido ser O Elexido, da profecía dos Jedi, un individuo extremadamente poderoso, que ía traer equilibrio á Forza, destruíndo á secta Sith, e esa foi a maneira pola cal o Alto Consello Jedi o aceptou en adestramento, a pesar das normas ditadas no Código Jedi.

Notas

Categoría:Humanos Categoría:Individuos masculinos Categoría:Lores Sith da Orde de Bane Categoría:Xenerales Jedi Categoría:Familia Skywalker Categoría:Membros do Consello Jedi Categoría:Escravos Categoría:Tatooinianos Categoría:Jedi caídos Categoría:Jedi redimidos Categoría:Corredores de vainas Categoría:Membros do Escuadrón Negro Categoría:Cyborgs Categoría:Personal do Escuadrón da Morte Categoría:Señores Escuros dos Sith Categoría:Enxeñeiros Categoría:Pantasmas da Forza Categoría:Comandantes Supremos do Imperio Galáctico Categoría:Comandantes Jedi Categoría:Cazadores Jedi Categoría:Mecánicos Categoría:Familia Naberrie Categoría:Residentes do Voo de Expansión Categoría:Pilotos Categoría:Membros do Alto Consello Jedi Post-Ruusan Categoría:Cabaleiros Jedi Post-Ruusan Categoría:Almirantes da Armada da República Categoría:Mestres Sith Categoría:Torturadores e interrogadores Categoría:Enxendros Sith Categoría:Jedi Categoría:Sith

Advertisement