Zvjezdani ratovi wiki
Advertisement

BlasTech Industries bio je jedan od tri najveća proizvođača oružja u galaksiji, a Merr-Sonn i SoroSuub su mu bili glavni konkurenti. BlasTech je bio tržišni lider u proizvodnji osobnog energetskog oružja i lakog topništva. BlasTech je bio najpoznatiji po svom blaster oružju, iako je tvrtka također proizvodila niz oružja za zvjezdane brodove uključujući turbolasere, ionske topove i projektile.

Povijest[]

BlasTech poster

BlasTechov oglas

Tijekom Hladnog rata između Galaktičke Republike i rekonstituiranog Sith Carstva, dužnosnici BlasTecha željeli su angažirati osiguranje kako bi zaštitili ključnu pošiljku oružja od pirata. Pojedinac je poslao svog suradnika da osigura sigurnost.

Tijekom Klonskih ratova, BlasTech je osigurao klonske vojnike Republike svojim najsuvremenijim oružjem. Kada je Carstvo došlo na vlast, BlasTech je bio pod pritiskom potpisivanja ekskluzivnog sporazuma s Imperijalnom vojskom, ali korporativno vodstvo čvrsto je držalo i održavalo stalnu politiku prodaje oružja svakome i svima koji imaju kredite. Kao takav, mnoga BlasTech oružja pronađena su kod pobunjenicima tijekom Galaktičkog građanskog rata. Unatoč svojoj relativno značajnoj neovisnosti od ukupne imperijalne kontrole koja je dominirala većim galaktičkim tvrtkama u to doba, BlasTechova famozna E-11 blaster puška postala je standardna carsko oružje i omiljeno oružje Carskih jurišnika. Mnoge druge BlasTechove dizajne također su integrirane u carski arsenal i ostale su čak u dane Carskih ostatka i Drugog Carstva, čuvane za njihovu svestranost i izdržljivost. BlasTech Korporacija je odjeljenje BlasTech Industrije, koja je proizvela osobno i vojno blaster oružje.

Advertisement