Zvjezdani ratovi wiki
Advertisement

Dagobah

"Da, to je to. Dagobah. […] Ne, neću se predomisliti u vezi s ovim. Ne očitavam nikakve gradove ili tehnologiju. No, masivna očitanja životnih oblika. Tamo dolje je nešto živo"
―Luke Skywalker

Dagobah je planet Vanjskog ruba u Dagobah sustavu. Zabačeni svijet močvara i šuma, služio je kao utočište za Jedijskom Velikom Učitelju Yodi tijekom njegovog izgnanstva nakon događaja iz Zapivijedi 66 što su se dogodili.

Zemljopis

"Da, siguran sam da je savršeno siguran za droide".
Luke Skywalker, R2-D2u

Dagobah se nalazi u Sluis sektoru Vanjskog Rubnog teritorija. Unatoč činjenici da se nalazio u blizini Rimme Trgovačke Rute, do nje se moglo doći samo nejasnim hipertrakama.

Dagobah je surova, vlažna, močvarna planeta, uglavnom prekrivena plitkim močvarama, prošarana zagušljivim šumama i barem jednom špiljom. Na planetu je bilo vrlo malo istinski otvorenih vodenih tijela: opskrba vodom bila je vrlo rijetka u glavnom staništu planeta, močvarnom području, iako su postojala golema prostranstva blatnih polja. Dagobah je dom mnogih stvorenja, kao što su bogwingovi, zmajskozmije, nudji, slinovi, lozo zmije i močvarni puževi. Primjeri flore uključivali su gujsku mahovinu, hasling, gnarldrvo i mesni cvijet. Planet je bio lišen ikakve tehnološki napredne civilizacije, iako ga je povučeni, predindustrijski Hepsalum Tash zvao domom.

Advertisement