Zvjezdani ratovi wiki
Advertisement
Putovanje hipersvemirom nije poput zaprašivanja usjeva, dečko! Bez preciznih proračuna mogli bismo proletjeti točno kroz neku zvijezdu ili odskočiti preblizu supernovi, a to bi vaše putovanje vrlo brzo završilo, zar ne?"
Han Solo, Lukeu Skywalkeru

Hipersvemir (nazvan tamni svemir od Yuuzhan Vonga) bilo je alternativno stanje postojanja koje su koristili zvjezdani brodovi za postizanje putovanja bržeg od svjetlosti. Alternativna dimenzija prostor-vrijeme koja se mogla unijeti samo bržim od svjetlosnih brzina pomoću hiperpogona, hipersvemir je pogranični s stvarnim svemirom, s tim da je jedinstvena točka u stvarnom svemiru povezana s jedinstvenom točkom u hipersvemiru. Iako su brojni aspekti hipersvemira ostali tajanstveni astrofizičarima i astrogacijskim stručnjacima, bilo je jasno da je hipersvemir skratio vremena putovanja, omogućujući zvjezdanim brodovima opremljenim hiperpogonima da prijeđu svjetlosne godine u nekoliko minuta. Stoga su hipersvemirska putovanja bila okosnica galaktičke zajednice, trgovine, politike i ratova.

Advertisement