Zvjezdani ratovi wiki
Advertisement

Tundeijev režim postao je vođa Abregado-rae ubrzo nakon pada Galaktičkog Carstva u Bitci kod Endora, obećavajući da će Abregado-rae biti zakoniti planet izbacujući sve kriminalce. Tundei su činili stranci koji su nazvali dom Abregado-rae i osnovao ih je Herglik poznat kao Shelov. Tundeijski sud je bio upravno tijelo Tundeijevog režima. Njihovi pokušaji da ukinu zločin na kraju su im se osvetili. Zbog svoje taktike i ograničavanja sloboda, krijumčari koji su se nekada okupili na planetu kao utočište promijenili su svoju taktiku opskrbe protivnika Tundeijevog režima oružjem i osnovnim zalihama, uključujući hranu. Kad je režim snažnije reagirao, krijumčari su otišli, jer dobit nije vrijedila velikog rizika. Naposljetku, strogi propisi iz Tundeija isušli su planetarnu ekonomiju milijardi kredita, legitimnih i ilegalnih, a planet je gotovo bankrotirao.

Tundei je također dopustio skoro izumiranje rodnih Moochera, bojeći se da bi se Veizen groznica, koja je izluđivali Moocherove, mogla proširiti na stanovništvo Gadosa.

Kad su Yuuzhan Vongi napravili invaziju na galaksiju, Tundei su se našli preplavljeni izbjeglicama tražeći mjesto za skrivanje. Tundei su vjerojatno uništeni kada je Yuuzhan Vong osvojio Abregado-rae.

Izvor

Coruscant and the Core Worlds

Drugi jezici
Advertisement