Az Új rend Kevin J. Anderson Jedi Akadémia-trilógiájának első kötete. Angolul 1994-ben, magyarul egy évvel később jelent meg.

Kiadások

Hivatalos ajánló

Thrawn admirális és C'baoth Mester, az őrült Sötét Jedi-klón halott. Végre megkezdődhet az Új Köztársaság konszolidálása. Luke a Birodalom által lemészárolt Jedik leszármazottaiból, és más, az Erőt ösztönösen birtokló emberekből újjáéleszti a Jedi Lovagrendet, hogy az Erő segítségével támogathassák a köztársaságot. Han és Csubi diplomáciai feladatot kap: a Kessel kereskedőbolygóval kell kapcsolatot kialakítaniuk, ám ehelyett rabszolgaként a bolygó szörnyekkel teli fűszerbányájába kerülnek. Eközben a Birodalom egyik utolsó fennmaradt kutatóállomásán a galaxis egy feketelyukak által határolt, eldugott szegletében Qwi Xux, a zseniális tudós megalkotja minden idők legszörnyűbb fegyverét, a Napzúzót, melynek pusztító ereje mellett még a Halálcsillag is eltörpül. Az események kiszámíthatatlan láncolata végül egy helyre sodorja a felkelők legendás vezetőit és ismét az ő kezükbe helyezi a galaxis sorsát.

Megjelenések

Karakterek

Fajok

Élőlények

Droidmodellek

Helyszínek

Események

Szervezetek és címek

Járművek

Fegyverek és technológiák

Egyéb megjelenések

Új megjelenések

Új karakterek

Ez a lap tele van apró helyesírási hibákkal.

Új élőlények

Új droidmodellek

Új események

Új helyszínek

Új szervezetek és címek

Új fajok

Új járművek

Új fegyverek és technológiák

Új egyéb megjelenések