FANDOM

A 2-es Légi Osztag röviden 2nd Airborne egy 144 elit klónkatonákból álló egység volt a 212-es Támadó Zászlóalj-on belül. Az osztag a 7th Sky Corps-hoz tartozott így CC-2224 "Cody" marsall klónparancsnok és Obi-Wan Kenobi tábornok alatt szolgált. A 2nd Airborne speciálisan kiképzett légideszantos klónkantonákból állt és általában a 212-es Támadó Zászlóalj-al együtt szolgált, mint például az Utapau-i Csatában.

Felszerelés és Fegyverzet

A 2-es Légi Osztag katonái a feladatuknak tökéletesen megfelelő páncélzatot viseltek. A sisakjuk és a páncéljuk egy nehéz kerámiával bevont hőálló anyagból állt, ami ellentudott állni a magaslégköri hőhatásoknak is és teljes védelmet nyújtott a katona számára a csapatszálítóból való kiugrást követően. A páncélzathoz hozzá tartozott még egy Kama ( páncélozott szövetből álló szoknya szerű páncéldarab ami elől nyitott) amit a katonák azért használtak hogy megvédje a lábukat a Jet Pack lángcsóváitól.

A 2nd Airborne egységei- mint a 212-es Támadó Zászlóalj Összes egysége- narancssárga jelzésekkel ellátott páncélt viseltek amit Cody parancsnok határozott meg az ARC Commander kiképzése után.

A Klónok fegyverzete egyéntől függő volt de alap követelmény volt a DC-15A sugárvető, hődetonátor és szükségszerint egy DC-15s sugárpisztoly.

Klónok Háborúja

Fájl:Battle of Utapau.jpg

A 2nd Airborne szerepéről a háborúban nem sokat lehet tudni. De bevetésen voltak Utapaun és Cato Neimoidia ostrománál is részt vettek, mindkét helyen a 212-es Támadó Zászlóalj kíséretében.

Más Légi Osztagok