FANDOM

LEGENDS

A Birodalom örökösei a Thrawn-trilógia és egyben Timothy Zahn első Csillagok háborúja-kötete. Mind angolul, mind pedig magyarul 1991-ben jelent meg, a Bantam Spectra, illetve a Valhalla Páholy kiadók gondozásában. Ez a mű indította meg a Star Wars-regények legjelentősebb, most is tartó "hullámát". 1995-ben képregény is készült belőle. Tizennégy évvel a megjelenés után pedig Magyarországon a Szukits Kiadó is kiadta. A magyar fordítást Novák Csanád készítette.

Kiadások

Eredeti

Magyar

Ajánló

Öt év telt el azóta, hogy a Lázadók Szövetsége elpusztította a Halálcsillagot, legyőzte Darth Vadert és a császárt, és a Birodalmi Csillagflotta maradványait a galaxis egy távoli szegletébe űzte. Leia hercegnő és Han Solo Jedi ikreket várnak. Luke Skywalker pedig első lett az új Jedi lovagok sorában.

Sokezer fényévnyire innen a császár utolsó megmaradt hadura átveszi a hatalmat a birodalmi flotta szétszórt maradványai felett, és miután felkészítette erőit a háborúra, megcélozza az Új Köztársaság szívét. A birodalmi admirális olyan létfontosságú felfedezéseket tesz, melyek romba dönthetik mindazt, amiért a lázadók oly sokáig küzdöttek. A kirobbanó összecsapás hősies kalandjai, rejtélyei és galaktikus léptékű eseményei egy olyan történetté állnak össze, mely méltán lett a Star Wars sorozat hivatalos folytatása.

Megjelenések

Személyek

Fajok

Élőlények

Helyszínek

Járművek

Szervezetek és címek

A színfalak mögött