Kaminopedia
Advertisement

    Obiwanjarjar.jpg

„Azért, mert tudsz beszélni, még nem vagy okos!”

A Legfőbb nagyúr Keze egy pozíció volt az elveszett Sith törzs hierarchiájában a Keshen, egy elszigetelt bolygón a Peremvidék szélén. Ahogyan az Uralkodó Kezeit használták más Sith Birodalmaknál, ezek a Kezek kémek és titkos ügynökökként szolgálták az uralkodó Legfőbb nagyurat, aki a hagyományos protokollokon kívül tevékenykedett. Egy adott ponton, Varner Hilts Legfőbb nagyúr felkínálta a lányának, Takara Hiltsnek a lehetőséget, hogy a saját Keze legyen. Viszont, ő visszautasította az ajánlatot, helyette a Thav-i Rendőrség rendőrfőnöke lett, ami egy alacsonyabb pozíció volt a Sith intézményben.

YE 2975-ben, Varner felajánlotta a törzs egykoron kitaszítottjának és később "megmentőjének", Parlan Spinnernek ugyanazt a munkát. Spinner elmondta Varnernek, hogy megfontolja a karrier lehetőségét, mielőtt elindul randevúra a korábbi ellenségéből szeretővé vált Takarával. Később, Varner titokban megjegyezte a feleségének, Iliana Hilts Nagyúri hitvestársának, hogy abban reménykedik, hogy Spinner és Takara az új Kezeiként szolgálnák a jövőben.

Megjelenések

  • Star Wars: Lost Tribe of the Sith 5: Spiral, part 5 (Először tűnik fel)

Források

http://starwars.wikia.com/wiki/Grand_Lord%27s_Hands

Egyéb nyelvek
Advertisement