FANDOM

LEGENDS

A klonok haboruja- Kulso ur
A klónok háborúja: Külső Űr
Alkotói adatok
Szerző(k)

Karen Miller

Fordító(k)

Nemes István

Eredeti kiadás
Eredeti cím

The Clone Wars: Wild Space

Megjelenés

2008. december 9.

Eredeti kiadó

Del Rey

Média típus

Puhakötésű regény

Oldalszám

342

ISBN

ISBN 0345509013

Magyar kiadás
Megjelenés

2009. április 23.

Kiadó

Pro-Book kiadó

Média típus

Keménykötésű regény

Oldalszám

312

ISBN

ISBN 9789639901773

Kronológia
Időpont

YE 22

Korszak

A Birodalom felemelkedésének kora

Sorozat

Star Wars: A klónok háborúja

Előző

Star Wars: A klónok háborúja

Következő

The Clone Wars: No Prisoners

A klónok háborúja: Külső Űr a Star Wars: A klónok háborúja TV-sorozathoz kapcsolódó regényciklus második kötete. Karen Miller története 2008-ban jelent meg a Del Rey-nél, míg Magyarországon valamivel több, mint négy hónappal később került a boltokba.

Kiadások

Hivatalos ajánló

A klónok háborúja robbanásszerűen terjedt szét a galaxisban, ahogy a köztársasági erők és a szeparatisták megpróbáltak felülkerekedni egymáson. De miközben a jedi tábornokok fáradhatatlanul küzdöttek, hogy legyőzzék Dookut és lázadóit, Palpatine főkancellár saját sötét terveit szövögette.

A szeparatisták alattomos rajtaütést hajtottak végre a Coruscanton, Obi-van Kenobi megsebesült a csatában, és azt javasolta, hogy Anakin Skywalker és újonc padavanja, Ashoka induljanak kockázatos bevetésre Grievous generális ellen. Ám amikor Bail Organa szenátor olyan rendkívüli információ birtokába jut, mely a Köztársaság javára fordíthatja a háború menetét, a jedi mester vele tart egy a Peremvilágokon is túl lévő, isten háta mögötti bolygóra, hogy megbizonyosodjon a tényekről. Amit viszont Obi-van nem sejt, hogy egy halálos csapdába sétálnak, amit Palpatine állított számukra... és amelyből megmenekülni esélyük sincs. Ez az izgalmas kaland, mely az egész estés Star Wars: A Klónok háborúja című animációs mozifilmre és a vadonatúj animációs TV-sorozatra épül, tele van meghökkentő fordulatokkal, melyek révén bepillantást nyerhetünk Obi-van, Anakin, Padmé, Yoda, Dooku gróf és más kedvenc Star Wars szereplők lelki mélységeibe.

Megjelenések

Karakterek

Fajok

Élőlények

Események

Helyszínek

Szervezetek és címek

Járművek

Egyéb megjelenések